کد خبر : 2651
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,339 بازدید

کوهدشت شهر چراغ قرمزها

 چندسال پیش تواین کوهدشت خودمون سرچهارراهها کمبود چراغ قرمز احساس میشد تاوضعیت ترافیکی شهرمون کمی سروسامون پیداکنه .تا اینکه اولین چراغ قرمز سرچهارراه پمپ بنزین شروع به شمارش ثانیه ها کرد چند روزی برا مون تازگی داشت وبعضی وقتا پشت چراغ قرمز به همدیگه لبخند میزدیم وخنده مون میگرفت ! یواش یواش داشتیم عادت میکردیم، تا […]

 چندسال پیش تواین کوهدشت خودمون سرچهارراهها کمبود چراغ قرمز احساس میشد تاوضعیت ترافیکی شهرمون کمی سروسامون پیداکنه .تا اینکه اولین چراغ قرمز سرچهارراه پمپ بنزین شروع به شمارش ثانیه ها کرد چند روزی برا مون تازگی داشت وبعضی وقتا پشت چراغ قرمز به همدیگه لبخند میزدیم وخنده مون میگرفت ! یواش یواش داشتیم عادت میکردیم، تا به خودمون اومدیم چراغ قرمز های دیگه ای از راه میرسیدوبیشتر وبیشتر می شدن. الان به نظر میاد که می خوان سر سه راهی هاومیدون ها رو هم چراغ قرمز بزارن.که بعضی از اونا خودشون شدن معضل ترافیک و باعث جریمه های بیهوده برای رانندگان واما بریم تو بحث یکطرفه شدن خیابونها که اونم داستانی داره برا خودش .خیابونهایی که فقط از اصلی به فرعی یکطرفه شدن.حالا همه باید قدر جهاد شمالی وجنوبی را بدونیم که اگه اینها نبودن شاید حسرت ورود به خیابان اصلی به دلمان میموند.خیابون اصلی که ماشااله تابلوهای توقف مطلقا ممنوعش قابل شمارش نیستن که اگه پارک کنی یا جریمه میشی یا کلی باید دنبال ماشینت بگردی تازه میفهمی با جرثقیل حمل شده به سوی پارکینگ لابد باید بریم بیرون شهر پارک کنیم و پیاده بیایم داخل شهر!! یهو این خیابونا پر شد از پارکبان های قبص به دست ( این هم اشتغالزایی !!) .همه ی دور برگردونهای بلوارها رو بستند ، سطح خیابونا رو پر از سرعت گیرهای غیر معقول و غیر استاندارد کردن و چاله چوله های سطح معابر که جای خود دارد. کیوسک های وسط چهارراهها هم امان همه را بریده بود که شکر خدا برداشتنشون .

اینها همه مشکلات مردم و دغدغه ذهن تمامی رانندگانی است که صبح زود با هزار امیدو آرزو از خونه میان بیرون تاهر کدوم به کاراشون برسن .از متولیان امر و مسئولین ارجمند ضرورت بازنگری دراینجور امور و خصوصا نیاز شدید به احداث پارکینگ های عمومی در خیابون اصلی شهر انتظار میره ضمن تشکر از شما بخاطر سایر زحماتتون امیدواریم که اقداماتی درشان کوهدشت انجام بگیرد.

باتشکر  بیات آزادبخت

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

تشکر از آقای بیات آزادبخت که دراین فضای انتخاباتی گوشه ای از مشکلات این شهر را که الحق وانصاف همه بجا بود را به گوش مسئولان رساندی البته اگر گوش شنوایی باشد!!!!

[پاسخ]

رنج نامه در گفته :

کوهدشت-دست انداز-چراغ قرمز-جریمه-نه بابا ما که ندیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

به نظر میاد نگارنده بچه روستاباشد چون شهر احتیاج به چراغ راهنما دارد‏!‏‏!‏

[پاسخ]

بیطرف پاسخ در تاريخ جمعه ۱۹ اسفند , ۱۳۹۰ ۲۳:۲۶:

علی جان خوش بحالت که بچه شهر هستی.اگه دقت کرده باشی منظور نگارنده بعضی از چراغ قرمزها بوده فقط بعضی نه همه ی انها………..

[پاسخ]

فلفل نبین چه ریزه در گفته :

روستا و شهر نداره شلوغی اگه زیاد باشه چچچچچچچچچچچچچچچچراغ لازمه

[پاسخ]

بیطرف پاسخ در تاريخ جمعه ۱۹ اسفند , ۱۳۹۰ ۲۳:۳۱:

فلفلی تو چه چراغ قرمز باشد چه نباشد انقدر سریع هستی که رد بشی

[پاسخ]

امرایی پاسخ در تاريخ شنبه ۲۰ اسفند , ۱۳۹۰ ۲۳:۲۹:

تو فعلا این طرف و اون طرفت رو معلوم کن…….. این چه اسمیه گذاشتی!!!!!!!!
هر آدم سالم شیش طرف داره:1-چپ 2-راست 3-بالا 4-پایین 5-روبرو 6-پشت سر
بابا حداقل یه طرف رو نگه می داشتییییییی!

[پاسخ]

فلفل نبین چه ریزه پاسخ در تاريخ شنبه ۲۰ اسفند , ۱۳۹۰ ۲۳:۳۵:

بله دیگه!!!!!!!!!!!
فلفل نبین چه ریزه
درشتش رو سوا کن!!!!!!

میک میک…………………..

[پاسخ]

محمد در گفته :

آقای بیات به نظر شما با افزایش روز افزون وسائط نقلیه عمومی آیا نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی و یک طرفه کردن خیابانهای سطح شهر ضروری نیست ؟شاید هم بر خلاف دیگر امور اگر در بحث ترافیک اقداماتی صورت گرفته تعجب کنیم .

[پاسخ]

بیات آزادبخت پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۰ ۰۱:۱۹:

با سپاس دوست عزیز بنده هیچگاه مخالف چراغ قرمز و یکطرفه کردن خیابانها نبودم .حرف من در نحوه انجام و اجرای انهاست بطوریکه اگر دقت بکنی حتم دارم که با این حقیر هم رای میشوی که بعضی از انها واقعا مشکل ساز شده اند . اصولا همه دیده ایم درسایر شهرها خیابانها را بصورت یک در میان رفت وبرگشت میکنند اما دراینجا از چهارراه بسیج تا میدان امام و بالعکس بجز خ صاحب الزمان ما هیچ ورودی به خیابان اصلی نداریم واین خود نمونه بارز نقص دراین کار است.ویا نصب چراغ قرمز درچها راه بوعلی و(سه راه )دارایی یا چهارراه سادات خود باعث ترافیکی شده که قبلا نمی دیدیم و البته امیدواریم که این مشکلات بزودی حل بگردد.

[پاسخ]

کدخدای محل در گفته :

با تشکر ازجناب ازاد بخت الحق که راست گفتی واین هم به علت نداشتن مسئولین بی تجربه و…….. است مثلا بعضی از شهرداران فقط دست انداز درست می کردن وکار دیگه ای بلد نبودن

[پاسخ]

محمد درویشی در گفته :

درود بر نگاه تیز وموشکافانه اقای ازادبخت.موفق باشی

[پاسخ]

چراغ قرمز اولین علامت توسعه شهرنشینیست
ما تازه شهر نشین شده ایم جای شکرش باقیست

[پاسخ]

قرمزته

[پاسخ]

فرمول 2 در گفته :

قرمز رنگ عشقه

[پاسخ]

اسماعیلی در گفته :

چهارراه بوعلی که لازم داره چراغ قرمز بعضا خرابه هشدار

[پاسخ]

علی م در گفته :

مرسی… ولی این مطلبو یک غیر کوهدشتی نباید بخونه خیلی ضایعست مخصوصا لبخند نویسنده رو برای راه افتادن جراغ قرمز….

[پاسخ]

ابراهیم در گفته :

باشه

[پاسخ]

باید یه کاری بکیمن در گفته :

جناب آقای آزادبخت:من هم با شما موافقم،علاوه مشکل برنامه ریزی درست جهت نصب چراغ ها در محل مناسب.مردم کوهدشت دچار سردر گمی شدن که وقتی به این چراغ ها میرسن چکار کنن،چون وقتی ترمز میکنی میبینی خرابه وصدای بوق اعتراض راننده های پشت سر بلند میشه و وقتی هم که میخوای رد شی میبینی کار میکنه گاها سربازهای راهنمایی بدون روند مشخصی ماشینها رو راهنمایی میکنن.
«ومردم کوهدشت همچنان سردرگم اند که با کدام قانون فاقد روند راهنمایی رانندگی برقصند»

[پاسخ]

تو خودتو نگران نكن تو اين شهر ما همه مردم بخصوص جوناش همه و همه پشت چراغ قرمزند تو خودتو نگران نكن چراغ خودتو سبز كن و برو رفيق ما كه اينجا گير گيريم!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

مریم در گفته :

وجود سرعت گیرای غیر استاندارد بیشتره که!ازجهادشمالی وجهادجنوبی متنفرم.گفتم بدونید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]