تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بدرقه چاره و تضمین آینده لرستان

  • کد خبر : 26528
  • 15 خرداد 1392 - 21:52

    روح الله سوری / میرملاس نیوز : در هنگامه سالگرد رحلت امام دل ها خمینی کبیر،لرستان میزبان فردی بود از دیار خراسان،که فضای سیاسی استان را به سمت خویش برد و همگان را دعوت به خویش کرد. او تداعی گر نه به ائتلاف ۲+۱در اردوگاه اصولگرایان است. باید پرسید مگر از ائتلاف ۲+۱ […]

13920314214649948_PhotoL

 

91

 

روح الله سوری / میرملاس نیوز : در هنگامه سالگرد رحلت امام دل ها خمینی کبیر،لرستان میزبان فردی بود از دیار خراسان،که فضای سیاسی استان را به سمت خویش برد و همگان را دعوت به خویش کرد. او تداعی گر نه به ائتلاف ۲+۱در اردوگاه اصولگرایان است.
باید پرسید مگر از ائتلاف ۲+۱ و اردوگاه اصولگرایان خبر بدی رسیده است که قالیباف تاکید کرد: بنده قبول ندارم که در تهران بشینیم و برای شهر و روستا تصمیم بگیریم.
نه ایشان تداعی گر این جمله بتمان که گفته ( نه،ولی کار تمام است)
آیامحوریت ۲+۱در اردوگاه اصولگرایان و پیش بینی شکست این ائتلاف (به سان ماهی در نیزار از نفس بیفتد)نیست؟
هنوز تصمیم نهایی اصولگرایان در تهران نهایی نگردیده است؟!که عده ای در استان به دنبال (سیاست احتمال)و اینکه ما به دست خود فرسوده شویم هستند!
اهداف سیاسی افرادی در این استان هنوز (پس از ما توفان است )می باشد!
چرا (لرستان آینده )را با سیاست (احتمال) و (چاره دیگر نیست)گره زده ایم!
روز باشکوه لرستان روز (بدرقه چاره) است نه بدرقه فردی که هنوز در نهایی بودنش تردید است!
سوال ما این است که چرا از سر اضطرار تصمیم می گیریم؟و اگر ایشان گزینه نهایی ۲+۱نبود یادآور(تکاپوی مکرر و بیهوده برای ساختن تخم مرغ شکسته نیست؟
به غیر از گزینه نهایی اصولگرایان که باید تا ۹روز آینده منتظر (معجزه ای نو)بود مابقی کاندیدا های این طیف یادآور همان آدمی است که بر لبه پرتگاهی تلو تلو خوران راه می رود و منتها آرزویش این است که خود را به پایین بیندازد)است.
البته تضمین آینده لرستان با این تصمیمات به قول یونانی ها (سرشت سرنوشت است و این را هم در این چند سال از نخبگان سیاسی لرستان آموخته ایم که لرستان پایتخت (پیش دستی های از ابتدا شکست خورده است
در پایان از نمایندگان محترم مجلس لرستان همراه آقای قالیباف کوتاه می پرسم در این فضای تردید و مخاطره آمیز اردوگاه اصولگرایان در نهایی نشدن آقای قالیباف و یا احتمال شکست در رقابت۲۴خرداد، چه تضمینی هست که آینده لرستان بخاطر این تصمیم و بدرقه کردن به خطر نیافتد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از میرملاس بعیده با این تحلیل های آبکی که تحویل مردم میده!!!
    این آقای سوری یه کم در خصوص سرانجام اعتلاف مطالعه می کردند بد نبود ، قرار شد اعتلاف تا آخر کارش رو ادامه بده و هیچ کسی به نفع کسی کنار نره مگر در شرایط خیلی خاص.
    ضمنا به جای این تحلیل آبکی بهتر بود آقای سوری در مدح کاندیدای مورد علاقش می نوشت که احتمالا کسی غیر از این سه نفر باشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.