تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

در خواست استاد فرج علیپور از محسن رضایی

  • کد خبر : 26547
  • 15 خرداد 1392 - 23:17

        میرملاس نیوز :  فرج علیپور، نوازنده، آهنگساز و خواننده لرستان گفت: امیدوارم زمانی که محسن رضایی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شد قول هایی که در حوزه فرهنگ و هنر داده را فراموش نکند. فرج علیپور، نوازنده، آهنگساز و خواننده در سال ۱۳۳۸ در خرم آباد به دنیا آمد. […]

2013-03-23-13.15.18-397x300
 
 
 
 
میرملاس نیوز :  فرج علیپور، نوازنده، آهنگساز و خواننده لرستان گفت: امیدوارم زمانی که محسن رضایی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شد قول هایی که در حوزه فرهنگ و هنر داده را فراموش نکند.

فرج علیپور، نوازنده، آهنگساز و خواننده در سال ۱۳۳۸ در خرم آباد به دنیا آمد. او در گفتگو با پایگاه خبری ایران من سلام درباره برنامه های محسن رضایی در عرصه فرهنگ و هنر گفت: من به همه صحبت های ایشان گوش نداده ام اما ایشان را از نزدیک می شناسم. امیدوارم زمانی که ایشان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شدند، قول هایی که در حوزه فرهنگ و هنر داده را فراموش نکند.

وی ادامه داد: ما چشمان به دستان رئیس جمهور آینده است تا به اهالی فرهنگ و هنر کمک کنند و از آثار آنها حمایت لازم صورت بگیرد.

این خواننده اشاره کرد: همه کسانی که اهل موسیقی هستند، انتظار دارند از کارهایشان حمایت شود تا نسبت به کار دلگرم شوند و بتوانند آثار جدیدی را خلق کنند. من سالهاست که کار نمی کنم، چرا که حمایت نمی شوم.

علیپور با اشاره به اینکه در گذشته شرکت هایی که آثار موسیقی را خریداری می کردند، ولی الان این کار را انجام نمی دهند، توضیح داد: ولی در حال حاضر شرکت ها به دلیل نبود قانون مشخص برای کپی رایت حاضر به سرمایه گذاری نیستند، چرا که می گویند به محض اینکه سی دی اثری راهی بازار می شود به سرعت کپی می شود.

این نوازنده کمانچه در پاسخ به این سوال که دیدگاه های محسن رضایی مبنی بر مردمی کردن حوزه فرهنگ و هنر و در حوزه های سینما، تئاتر، موسیقی و … را چگونه ارزیابی می کنید؟ توضیح داد: اگر این کارهای گفته شده به مرحله عملی برسد، مسلماً شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود اما به این شرط که در مرحله حرف باقی نماند.

وی گفت: البته می دانم وقتی کسی رئیس جمهور شود، مشغله زیادی برای حل کردن مشکلات اقتصادی دارد اما هنرمندان انتظار دارند بعد از حل شدن مشکلات اقتصادی مسائل فرهنگ و هنر هم حل شود. تا زمانی که شکم مردم سیر نیست، طبیعی است که حالی برای گوش دادن موسیقی ندارند. باید اول شکم مردم سیر شود و بعد با خیال راحت گوشه ای لم بدهند و موسیقی گوش بدهند.

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. درود بر شرفت که از رضایی حمایت میکنی

    • ای خدا کارمان به کجارسیده که نوازندگان “رهبران فکری جامعه شده و باید برای ما تصمیم گیری کنند؟البته این آغاز راه است درآینده …

  2. درود بر بزرگ مرد موسیقی لرستان

  3. شیخ حجتی نیا داره رای محسن را خراب میکند.در یک سایت به هاشمی حمله کرده ومنهم با اینکه محسن را دوست دارم ولی بخاطر توهین حجتی نیا دیگه به محس رای نمیدم

    • ازخصوصیلت بارزاصلاح طلبان این است که درمقابل دشمنان نرمخو وصبورندودربرابردوستان ستیزه جو وپرخاشگر.

  4. اقایون بیایید یک بار هم شد ه به رضایی که یک لره هست رای بدیم

    • آقا امین !خیلی ها لرند مگه هرکی لربود مابایدبهش رای بدیم؟ ازدید عده ای اینقدر ما غیرتی ومتعصب معرفی شده ایم که گویا قراراست همیشه ازروی غیرت !!و تعصب ونه تعقل رای بدیم تاجاییکه دوره قبل آن خانم به ما طمع نموده وطلبکارشده بود که چطور ممکن است لرهای با غیرت وبا تعصب به داماد خودشان!! رای نداده باشند.

    • دمت گرم

      • احسنت،ولی اگه بخوایم منطقی و به نفع خودوان هم رای بدیم رضایی گزینه ی مناسبیه چون با برنامه اومده و دور و ورش کارشناس ها و افراد با سواد زیادی هستن،ثانیا اگه کس دیگه ای بغیر از رضایی ببره که لایق هم باشه هیچ کاری واسه لرستان نمیکنه.
        رضایی اژ وژمونه مر هر رضایی کارمونی اران بکه.

        • من خود به رضایی رای می دهم البته نه به خاطر لربودنش بلکه به خاطر رزمنده بودن و متین بودن و معتدل بودن دیدگاهش و تا حدودی برنامه دارد . غیراز جلیلی که مشخصا برنامه اش باتغییرات اندک ادامه دولت کنونی است ” سایرین برنامه ای ندارند البته ایده و آرمان دارند وبعضا خوب حرف می زنند ولی برنامه که چه عرض کنم؟

  5. بابا فرج علی پور خودش اینقده ادعا نداره که شما عنوان میکنید .ایشان یه خواننده محلیه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.