تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدیران لرستانی نظارت خود بر اجرای امور را افزایش دهند/ جلوگیری از تخلف ۲۰ میلیاردی

  • کد خبر : 26600
  • 17 خرداد 1392 - 9:48

  مدیرکل بازرسی استان لرستان با تاکید بر ضرورت افزایش میزان نظارت بر روند اجرای امور و پروژه ها گفت: عدم نظارت برخی مدیران در این زمینه دردسرساز بوده است. علیرضا انصاری  با اشاره به اینکه خوشبختانه فضای استان فضای مطلوب و سالمی است، اظهار داشت:  مدیران استان به لحاظ کار اداری از سلامت مطلوبی […]

IMG15420158

 

مدیرکل بازرسی استان لرستان با تاکید بر ضرورت افزایش میزان نظارت بر روند اجرای امور و پروژه ها گفت: عدم نظارت برخی مدیران در این زمینه دردسرساز بوده است.

علیرضا انصاری  با اشاره به اینکه خوشبختانه فضای استان فضای مطلوب و سالمی است، اظهار داشت:  مدیران استان به لحاظ کار اداری از سلامت مطلوبی برخوردار هستند و البته این امر در مورد همه مطلق نیست.

وی با بیان اینکه در جاهایی خطاها، جرائم و تخلفاتی نیز وجود داشته است تصریح کرد: با این وجود فضای مطلوبی به صورت میانگین در استان وجود دارد.

مدیرکل بازرسی استان لرستان با بیان اینکه این اداره کل تلاش کرده که همواره مدیران را همراهی کند عنوان کرد: در حال حاضر تعامل و همکاری خوبی میان اداره کل بازرسی استان و مدیران دستگاههای اجرایی وجود دارد.

مدیرکل بازرسی استان لرستان با تاکید بر ضرورت افزایش میزان نظارت بر روند اجرای امور و پروژه ها گفت: عدم نظارت برخی مدیران در این زمینه دردسرساز بوده است.

انصاری با بیان اینکه به برخی مدیران نیز تذکراتی داده شده است افزود: خوشبختانه این مدیران نیز تذکرات را اعمال کرد و اقدامات اثربخشی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه آسیب هایی وجود دارد که مدیران دستگاه های اجرایی را تهدید می کند افزود: عدم آگاهی مدیران از قوانین یکی از این آسیب ها است که باید رفع شود.

مدیرکل بازرسی استان لرستان با تاکید براینکه آموزش قوانین و مقررات برای مدیران باید در دستور کار قرار گیرد ادامه داد: همچنین عدم نظارت مدیران نیز دردسرساز بوده که در یک مورد به واسطه این عدم نظارت ۲۰ میلیارد تومان تخلف صورت گرفته بود که با ورود اداره کل بازرسی استان این رقم به خزانه دولت بازگشت داده شد.

انصاری یادآور شد: طی سال گذشته و در راستای بازرسی های صورت گرفته بیش از ۳۰ میلیارد تومان از بیت المال در لرستان یا به خزانه دولت بازگشت یا جلوی خروج آن گرفته شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد بازرسی های صورت گرفته از سطح ادارات و دستگاه های دولتی لرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع طی سال گذشته ۳۱ مورد بازرسی مستمر، پنج بازرسی فوق العاده و ۴۰۰ بازرسی موردی از سطح ادارات دولتی لرستان صورت گرفته است.

مدیرکل بازرسی استان لرستان گفت: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته بازرسی لرستان در آخرین ارزیابی های سال گذشته رتبه چهارم را در میان ادارات کل بازرسی کشور از آن خود کرد./مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. مدیران؟ کدام مدیران؟ شاید منظورت روسای ادارات باشد؟

  2. سوال من از میرکل محترم اینست که ایا نظارتی بر مدیریت ارشد استان نیز هست
    که تمام اعتبارات عمرانی مناطق مختلف استان جابجا وبرای شهر خرم اباد بخصوص تپه سیاحتی تفریحی
    چهارده معصوم(س) هزینه میشود
    ایا فکر میکنید همه مردم نمیفهمند..ایا میدانید هر هفته در جاده کوهدشت خرم اباد
    چند خانواده بر اثر تصادف یتیم یا عزادار میشوندهزینه این اعتبارات کجا واجبتر است
    اینها همه سوالاتی است که هم در ان دنیا با حق الناس روبرو جوابگوی خون شهدا باشید
    پس مسیولین کوچک بزرگ مد نظرتان نباشدبرخورد کنیدپسر چه کسی داماد حداد عادل است مدنظر نباشد
    چون خود حضرت اقا اینگونه کارها را نهی میکند

    با تشکر این سوال مبهمی است که در ذهن مردم و عموم استان وجود دارد

  3. من مطمون هستم اونهایی ازشون خلاف گرفته میشود به مقام بالاتری ترقی پیدا میکنند اقای بازرسی اسب خودتونو بی جهت ندوانید….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.