- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پلیس فتا لرستان : نام مستعار هم کمکی به سارقان اینترنتی نکرد

100820520519

 

رییس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری عاملان برداشت غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت: متهمان با تغییر نام خود هنگام خرید اینترنتی قصد رد گم کردن داشتند، ولی با هوشیاری پلیس به سرعت شناسایی شدند.

به گزارش میرملاس ؛ سرهنگ”بهشتی” رئیس پلیس فتا استان لرستان در این باره گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی ، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت و تحقیقات جهت شناسایی عامل برداشت آغاز شد.

وی افزود : پس از تحقیقات و استعلامات صورت گرفته مشخص شد کلیه برداشت ها صرف خرید یک دستگاه دوربین از فروشگاه اینترنتی شده است و خریداران به منظور گم کردن رد خود با نام مستعار اقدام به خرید کرده اند.

سرهنگ بهشتی ادامه داد: نهایتاً پس از بررسی های تخصصی صورت گرفته دو متهم اهل و ساکن خرم آباد شناسایی و دستگیر شدند، در بازجویی های صورت گرفته هر دو عامل برداشت به جرم خود اعتراف و پس از جبران خسارت شاکی بهمراه ادله و مدارک موجود تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی به متخلفان در فضای سایبر هشدار داد: پلیس فتا اشرافیت کامل بر محیط اینترنت و فضای سایبری دارد و هیچ تخلفی نمی تواند از چشم تیزبین ماموران این پلیس در امان بماند.