کد خبر : 26635
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 544 بازدید

رد صلاحیت مجدد رستم محمدی

  درحالی که چند روز بیشتر به برگزاری انتخابات شورای شهر باقی نمانده است رستم محمدی مجدداً رد صلاحیت شد. به گزارش میرملاس ؛ رستم محمدی عضوسابق شورای شهر کوهدشت که پیش از این توسط هیئت نظارت ردصلاحیت شده بود توانست صلاحیت خود را احراز کند تا چند روز باقی مانده را به تبلیغ بپردازد […]

رستم_محمدی_44

 

درحالی که چند روز بیشتر به برگزاری انتخابات شورای شهر باقی نمانده است رستم محمدی مجدداً رد صلاحیت شد.

به گزارش میرملاس ؛ رستم محمدی عضوسابق شورای شهر کوهدشت که پیش از این توسط هیئت نظارت ردصلاحیت شده بود توانست صلاحیت خود را احراز کند تا چند روز باقی مانده را به تبلیغ بپردازد اما درکمال ناباوری دوباره نامه ی رد صلاحیت به وی داده شد تا از تبلیغات چندروزه اش دست بکشد.بنابراین گزارش هنوز از چرایی رد صلاحیت دوباره ی رستم محمدی خبری شنیده نشده است.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

همشهری در گفته :

آقای محمدی مطمئن باشید خدا برحقه فقط تنها مشکل شما این بوده که طرفدار آقای … نبودید همه ی مردم این رو میدونن و مطمئن باشید با این کار شمانزد مردم محبوب تر شدید

[پاسخ]

میرزازکی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۷:

آره خدابرحقه!!

[پاسخ]

امیر در گفته :

سلام بر بزرگمرد کوهدشتی که جلوی هیج فشاری کمر خم نکرد درود بر رستم زمان

[پاسخ]

محمد در گفته :

اقای ملکشاهی بخاط صدارتت چکار نمیکنی ..حالا مونده

[پاسخ]

ادينه وند در گفته :

چقد اين جامعه ما ثبات نداره

[پاسخ]

ناشناس ساكن كرج در گفته :

براي مردان بزرگ اين جور قضايا اهميت ندارد” در هر صورت شما يكي از بزرگان و معتمدين شهرستان كوهدشت مي باشيد” الخير و مافي وقع………

[پاسخ]

ffff پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۸:۵۹:

الخير و في ما وقع.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

موفق باشید در مراحل زندگی

[پاسخ]

شهروند در گفته :

یدالله فوق ایدیهم
دست خدا بالاتر از همه دستهاست
درودبرشرف رستم محمدی که تسلیم نامرد نشدن ومردانه مقاومت کرد

[پاسخ]

محمد از کوهدشت در گفته :

درود بر این مرد پاک که همچون اقای ص..گ..دست اقا م..گ را بوس نکرده بخاطر تایدی خود یا مث

[پاسخ]

صابر پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۵:۴۶:

محمد جان به قول شاعر “سخندان پرورده پیر کهن بیاندیشد آنگه بگوید سخن” یه ذره بیاندیش بعد قضاوت کن آقای ص گ اگر دست کسی رو بوس میکرد حالا اون افرادی که انگ بهش زدند همه دست بوسش بودند ایشان با پشتوانه مردمی و با پاکی و صداقت خودش تایید شدند مطمئن باشید اگر آقای ص گ کوچکترین ضعفی داشتند این تازه به دوران رسیده ها هیچ وقت تاییدش نمی کردند طوری حرف میزنید انگار ایشان عقده نشستن بر کرسی شوراهارو دارند! اگر هم آقای ص گ خیلی پیگیر قضیه رد صلاحیتش بودند به این خاطر بود که علمای از خدا مترس با آبروی ایشان داشتند بازی می کردند و انگ فانتزی به ایشان زده بودند وی فقط از آبروی خودش دفاع کرد بهرحال ص گ در این شهر مورد احترام ولطف مردم هستند آقای ص گ فقط و فقط با اصرار و خواهش دلسوزان شهر وارد عرصه انتخابات شورای شهر شدند

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۲:۵۳:

داش محمد این حرفا درست نیست سعی کنید مودبانه تر بنویسید خدایی من برای این مردپاک خیلی ناراحتم ولی افسوس چه میشود کرد خدا نسازد برای آنهایی که پاکان را ناپاک میکنند

[پاسخ]

طیبه محمدی در گفته :

مولا علي (ع) : مردم از ترس خواري به سوي ذلت و خواري مي‌شتابند و با اينكار، پستي و حقارت خويش را افزايش مي‌دهند. خطابی بود به آقای . . .
و اما پدر … امام علی (ع):همانا دین خدا به وسیله اشخاص و مردان سرشناس شناخته نمی شود بلکه به نشانه ها و آیات الهی شناخته می گردد بنابراین دستورات و نشانه های حق را بشناس تا در شناخت صاحبان حق گمراه نشوی.

[پاسخ]

محسن از کوهدشت در گفته :

سلام ودرود بر اقای رستم محمدی که همچون شیر در مقابل اقای xایستاد . همه میدانیم به خاطر این است که اقای رستم محمدی رد صلاحیت شده واین رد صلاحیت هیچ وقت محبوبیت شما را از ما نمیگیرد.ما بچه های کوهدشت تا اخر باشما بوده وهستیم.وامیدواریم که دراتخابات مجلس جبران کنیم. ..والسلام علیکم ورحمت الله وبرکات..

[پاسخ]

منصور ساکن قم در گفته :

باعرض سلام خدمت اقای رستم محمدی و مدیرسایت جا دارد که بگویم که اقای رستم محمدی خودت را برای این نظام حاکم بر شهرستان ناراحت نکن این اقای …ازشما ترسیده وبه همین خاطر است گزارشی برخلاف رفتار وشخصیت شما داده اند از خداوند منان درخواست عزت واحترام فراوان به شما وخانوادیتان می کنم وامیدوار هستم همیشه پیروز وسر بلند باشید.

[پاسخ]

اوفيش اوفيش

[پاسخ]

امیر در گفته :

حتمأ احساس کردند که رأی اول را دارند و مجددأ رد صلاحیتش کردند.

[پاسخ]

نمیر پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۰۱:

ول کن بابا تورو خدا !!مگه حرف قحطه که گفتی احساس کردند رای اول …. با سی و دو حرف الفبا میتوان میلیاردها کلمه وجمله بسازی .

[پاسخ]

گراوند(تهران) در گفته :

ای بر ما که این آقا معتمد شهرمان شده!

[پاسخ]

امرایی(تهران) در گفته :

سلام اقای ازادبخت چند روز پیش این کامنت رو گذاشتم تایید نکردید اگه وقتشه تایید کنید.
منظور اقای محمدی نیست…
چند سوال که دوست دارم جوابش رو دریافت کنم
مسولین:چرا افراد رد صلاحیت میشن؟
مسولین:ایا طی این مدت کوتاه این افراد که صلاحیت انها بازبینی شد صاحب کمالاتی شدند؟
مردم:ایا به مسولین ناظر(احراز صلاحیت) اعتماد دارید؟

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ جمعه ۱۷ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۳۲:

نه نداریم

[پاسخ]

خودم در گفته :

ضايعه سنگيني است براي شهرمان شهرمان يه خرابه ميشود

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۰:۵۷:

آره جون تو کوهدشت نابود شد.

[پاسخ]

محمد در گفته :

دوستانی که در بالا از آقای محمدی حمایت کردن نمونه ای از خدمات ایشون رو هم ارایه میدادن . قبول دارم که در حق آقای محمدی ظلم شده . چون فقط از اعضا شورای فعلی ایشون رد صلاحیت شد . علی القاعده همشون باید رد صلاحیت میشد ند تا عدالت رعایت میگردید . خدا وکیلی از هیچکدمون بدم نمیاد و لی واقعیت رو باید پذیرفت . این افراد خیلی نا کارا آمد بودند یا حد اقل عملکردشان مناسب نبود .

[پاسخ]