تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

منازعه روحانی درباره ۱۸ تیر: آقای قالیباف گفتید اجازه دهید با دانشجوها تا گاز انبری برخورد کنیم

  • کد خبر : 26663
  • 17 خرداد 1392 - 21:02

  حسن روحانی و محمدباقر قالیباف درباره مسائل سیاسی مختلف بحث های متفاوتی را مطرح کردند. به گزارش میرملاس ، در ادامه مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی در پاسخ نقدها و نظرات ۷ نامزد دیگر گفت: نکته ای که آقای حداد در مورد کدخدا گفتند سوال این بود که مذاکره با […]

hujuju

 

حسن روحانی و محمدباقر قالیباف درباره مسائل سیاسی مختلف بحث های متفاوتی را مطرح کردند.

به گزارش میرملاس ، در ادامه مناظره سیاسی نامزدهای ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی در پاسخ نقدها و نظرات ۷ نامزد دیگر گفت: نکته ای که آقای حداد در مورد کدخدا گفتند سوال این بود که مذاکره با آمریکا یا اروپا راحت تر است؟ گفتم آمریکا راحت تر است چون اروپایی ها یک کدخدا دارند و گفتم با کدخدا بهتر است. احتمالا شما خبر سایتهای مغرض را خوانده اید! 

وی ادامه داد: آقای جلیلی گفت بحث ممانعت از جنگ برای سال ۸۲ است و موضوعی که شما گفتید برای سال ۸۴ است و البرادعی می گوید متاسفم که ۳ کشور راه چانه زنی را ارائه کرده اند و تندترین جواب را هم ما به آن جواب دادیم نامه را هم به آژانس نوشته بودیم و نباید تاریخ ها بهم بریزد.

روحانی تاکید کرد: از آقای قالیباف خیلی تعجب میکنم! درست است باید رقابت کنیم ولی نه اینجوری. آقای قالیباف! دلم نمیخواست بگم؛ آنجا بحث این بود شما میگفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم. ما می گفتیم راه این است که مجوز بدهیم و دستگیر کنیم. من راجع چند کلانتری به شما گزارش دادم. شما چی گفتید؟! نمیخواهم بازگوکنم.

وی افزود: گفتید کل آدم های سالم من این تعداد است. برنگردید به بحث های آن زمان، این سینه من پر است از مسائل فراوان. حرف برای گفتن زیاد داریم. بگذارید رقابتمان سالم و درست باشد. شورای عالی امنیت ملی هم مدافع اقوام بوده به این شورا اتهام نزنید! از ابتدای زندگی سیاسی مسیرم روشن است هیچوقت پادگانی فکر و عمل نکردم. جزو افرادی هستم که حقوق  خواندم، من سرهنگ نیستم! حقوقدان هستم. حواسمان باشد چگونه حرف میزنیم. هرچه اطلاعات لازم باشد در ذهنم دارم که بگویم. همیشه روبروی افراطیون ایستادم و طرفدار آزادی بیان و مخالف افراط و تفریط بوده‌ام. چرا اینطوری بحث میکنید؟ اگر بنا به این باشد که حرف زیاد برای گفتن داریم.

قالیباف در پاسخ به روحانی گفت: در رابطه با اقوام من گفتم در رابطه با آزادی باید یکنواخت بود و نگفتم دیدگاه شما اینگونه است ولی امروز اقوام مختلف در حوزه امنیت ملی حقوقشان تحقق پیدا نکرده است. بنده این بحث را نگفتم.

روحانی نیز گفت: ما در این زمینه مصوبه گذراندیم.

قالیباف در پاسخ به روحانی گفت: آقای عارف جلسه قبل گفت بهترین رابطه و ارتباط بین پلیس و دانشجو در زمان بنده بوده است. حرکت گاز انبری نبوده است و دولت اصلاحات این را تایید می کند و بنده در مقابل لباس شخصی ها استادم. حرف بنده این است که دفتر تحکیم وحدت اجازه دهیم تا کار خود را کند. شما گفتید دردسر است دو روز بعد تمام می شود.

روحانی نیز گفت: این بود؟! گفتم اگر می خواهیم گاز انبری کار کنیم این کار را نکنیم. من نیت خوانی بلد نیستم.

قالیباف نیز در پاسخ مجدد به روحانی گفت: نماینده رسمی تحکیم بعد از آن جلسه که با اصرار من موافقت شد به آن گفتم قانون احزاب به شما اجازه میدهد سخنران و محل را اعلام کن من امنیتش را تامین میکنم. من شما را بعنوان فرد معتدل می شناسم. ولی شما فکر میکنید ما پادگانی هستیم. ما افتخار رزمندگی و دفاع از کشور داریم. ما گاز انبری عمل نکردیم اتفاقا ایستادیم و از دانشجویان دفاع کردیم.

غرضی نیز در سخنانی گفت: این بحث ها به مردم کمک می کند؟ این مسائل به درد مردم نمی خورد. امکان ندارد از این بحث ها کسی سود ببرد. باید برنامه ها را ارائه کنیم و هیچ فردی برنامه فیزیکی نمی دهد و همه برنامه های عرفانی و ادبیاتی می دهند.

روحانی اعلام کرد: به ملت بزرگوار می گویم من شیوه تخریب را نمی پسندم و حاضر نیستم رقیبم را تخریب کنم و حاضر نیستم اسناد سری را اینجا افشا کنم و اینجا جملات را بالا و پایین کنم همانطور که آقای قالیباف گفتند و من نگفتم و بحث من پلیس نیست و شیوه قالیباف است.

روحانی درباره اظهارات رضایی گفت: آقای رضایی طوری می گویند که نظرات دقیق داشتند و اجرا نشد. در جنگ کفتید شورای امنیت بهتر از شورای حکام است و چرا روحانی جلوی رفتن پرونده به شورای امنیت را گرفته است. اولین جلسه سری را کدام سایت افشا کرد؟ نگذارید خیلی از حرف ها که نباید گفته شود را بگوییم. باید رقابت سالم داشته باشیم. با این لحن که این غلط و آن نیز غلط بوده است به نتیجه نمی رسیم. امروز هم باید این پرونده که ظالمانه به شورای امنیت رفته به شورای حکام باز گردد.

رضایی در پاسخ به روحانی گفت: حرف اساسی من این بود که می خواهیم اطلاعاتی به مردم بدهیم که برای سرنوشت خودشان تصمیم بگیرند. معنای این حرف این است که اگر یکی از شما رئیس جمهور شوید می خواهید با وضع قدیم کشور را اداره کنید؟ شما می گویید آن مذاکرات منجر به این شد که جنگ مشود و حرکت های روحانی و جلیلی را کنترل می کند. اگر روحانی بخواهد با این عصبانیت سکان کشور را به دست بگیرد خدا باید به خیر کند.

روحانی در واکنش به محسن رضایی که او را عصبانی خوانده بود گفت: من عصبانی و ناراحت نشدم البته با صدای رسا باید جواب می دادم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۶
  1. درود بر روحانی عزیز من مناظره قشنگشو دیدم واقعا لذت بردم

  2. درود بر اصلاحات

  3. روحانی نما.

  4. در این مناظره فقط قالیباف بهتر بود

    • اتفاقا قالیباف بدجور ضایع شد

    • اتفاقا جناب امرایی این بدترین مناظره قالیباف بود و هویت او را تا حدودی برای همه روشن کرد. اگر این حرف را قبول ندارید که حتما ندارید، توصیه می کنم به نظرسنجی سایت های مختلف اصولگرا مانند فرارو و خبرآنلاین (از حامیان قالیباف) و همچنین عصر ایران و اخرین نیوز درباره مناظره سوم مراجعه کنید. تا واقعیت برایتان باورپذیرتر شود. در مقابل، اگر در همان نتایج دقت نمائید، رشد بالای آرای روحانی را متوجه خواهید شد.

      • آقای یا خانم -حاتم زاده آفرین به این همه اطلاعاتی که دارید!! گفته اید سایتهای اصولگرا مانند فرارو ..( فرارو سایت طرفدار صد در صدی عارف) را اصولگرا نامیده اید؟!!!!!!!!!

        • داماد لرستان
          بسیاری مث شما تصور می کنند که فرارو یک سایت اصلاح طلب است. اما اشتباه می کنند. در هر صورت حمایتش از قالیباف چندان دشوار نیست. هم شما و هم همه دوستانی که این مطلب مرا می بینند (به عنوان قاضی)، همین الان بروید و به سایت فرارو نگاه کنید. ببینید چند خبر و گزارش تصویری در حمایت از قالیباف می بینید و چند تا هم در حمایت از عارف. به این تیترها نگاه کنید خوب:
          حمایت حجت الاسلام نقویان از قالیباف
          قالیباف: آزمون و خطا به مصلحت نیست
          (تصاویر) استقبال از قالیباف در ورامین
          لغو سخنرانی قالیباف درپی قطع مشکوک برق
          قالیباف: مشکلات به خاطر ندانم کاری است
          در بخش “تا انتخابات” هم یه گزارش تصویری با عنوان تجمع هواداران نامزدها پس از مناظره سوم داره که اگه به عکس ها نگاه کنی می بینی که ۸۰ درصد طرفدارای قالیباف رو نشون میده.
          همه این موارد رو همین الان می تونی بری تو سایت و ببینی.
          در ضمن، شما هم موارد دال بر حمایت از عارف رو بگو که همه به “اطلاعات” عظیم شما پی ببرند.

      • دوست عزیز حالا من بگم قالیباف خوب بود شما میگید روحانی ولی خداوکیلی ندیدید چطور روحانی نابود شد پودر شد وخاکستر بعدا نتیجه کار را خواهید دید همین یک کلام دکتر قالیباف که مگر شما نیت خوانی بلدید کافیست تا هر عقل کاملی بفهمد که چه بر روحانی رفت

  5. افرین روحانی که نگذاشت قالیباف دانشجوها را بکشد

  6. خلبـانان ، خلبـانان، پرواز کن ، پرواز کن سمت مشهد!

  7. شما مطالبت رو برعکس به نفع روحانی زدی؟!!!!!!!!!!!!!!! واقعا مناظره رو دیدین شما چرا هر طور دوست دارین برداشت میکنین از شما بعیده اهالی قلم!!!!!!!!!!!

  8. بابا من خودم اصلاح طلبم اما واقعا روحانی اصلا به درد ریاست جمهوری نمیخور

    • خیلی ببخشید اقا رضا،ولی اقای روحانی یکی از تأثیر گذارترین سیاسیون در پایان بخشیدن به ۸سال جنگ تحمیلی بودن و بعد از انقلاب به دلیل حاضر نشدن در عرصه های رده بالای سیاسی،در بین مردم زیاد شناخته شده نیستن،اتفاقا” از نظر من ایشون میتونن یکی از بهترین انتخاب ها برای هر کسی،در هر حذب سیاسی باشن.

      • شرافت و شخصیت – سابقه و فعالیت های درخشان – دانش و اندیشه والا – برنامه و هدف روشن – نداشتن هرگونه سوء سابقه مالی، سیاسی و اخلاقی – همکاری با نیروهای برجسته اصولگرا و اصلاح طلب و عزم جزم برای “تغییر” اوضاع کنونی از شاخص های مهم دکتر روحانی هستند که ایشان را در مقایسه با ۷ نامزد دیگر برتر نشان می دهد.

        شما هم لطف کنید برای این ادعایتان دلیل بیاورید

  9. فقط روحانی /

  10. من قصد نداشتم اصلا رای بدم اما باشنیدن صحبت های آقای روحانی ترغیب شدم که به ایشون رای بدم….

  11. درود بر سایت میرملاس که بدون جانبداری از کسی تمام نظرات رو تایید میکنه عدالت یعنی این

  12. میرملاس خجالت بکش!! درکجای مناظره روحانی اظهارداشت که قالی باف گفت بگذارید تابادانشجویان گاز انبری برخوردکنیم؟ ایشان گفتند پیش بینی من این بوده که شما (قالیباف) گاز انبری برخوردمی کنید( نیت خوانی روحانی)………… شما یا مناظره رو نذیذیذ یا توجه نکردید یا مغرضانه تیتر زدی که درهر صورت یک گاف بزرگ به حساب میاید این تیترتان. البته اگر این نظر را درج کنی مقداری از گناهتان کم میشود البته فقط مقداری!! چون شما بهترازمن میدانید که تیترها وعناوین نشریات تاثیرات اولیه ای که برمخاطب میگذارند بعدا به راحتی ازبین نمیرود.

  13. زنده باد روحانی زنده باد خاتمی زنده با هاشمی و هزاران درود بر میر حسین

  14. منظورت میرحسین فتنه گرکه نیست جناب گراوند؟ میرملاس کوچیکتیم به خدا” اینودیگه سانسورنکن .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.