تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

دکتر ایرانی : شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد/مخالف ورود سیاسیون به شورا نیستیم

  • کد خبر : 26677
  • 17 خرداد 1392 - 22:24

  نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گفت که اعضای شورای شهر نباید نگاه سیاسی داشته باشند، شورا نباید شورای شهرداری باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای اداره شهر استفاده کنند. شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد/مخالف ورود سیاسیون به شورا نیستیم محمدجعفر ایرانی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اینکه انتخابات شورای […]

83d89_Handler1

 

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گفت که اعضای شورای شهر نباید نگاه سیاسی داشته باشند، شورا نباید شورای شهرداری باشد و باید از همه ظرفیت‌ها برای اداره شهر استفاده کنند.
شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد/مخالف ورود سیاسیون به شورا نیستیم

محمدجعفر ایرانی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: در دور اول شورای شهر به دلیل مسائل سیاسی شورا منحل شد و در دور دوم و سوم نیز تک‌صدایی وجود داشت.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه در دور چهارم باید از همه قابلیت‌ها و توانمندی استفاده شود،گفت: به همین دلیل در ائتلاف نخبگان موج امید و نشاط با تمام طیف‌ها که تخصص‌های لازم را داشتند مذاکره کرده‌ایم.

ایرانی افزود: با طیف‌ها بدون نگاه سیاسی و با توجه به تخصص‌ها مذاکره کردیم.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه شورای چهارم باید از همه پتانسیل‌ها بهره‌مند شود گفت: اعضا نباید نگاه سیاسی داشته باشند، شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد و از همه ظرفیت‌ها باید برای اداره شهر استفاده کنند.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گفت: شاه‌کلید ائتلاف، دروغ نه است.

وی با تأکید بر اینکه ما مخالف ورود سیاسیون به شورای شهر نیستیم، گفت: عملکرد اعضا نباید سیاسی باشد بلکه باید به صورت تخصصی و اجتماعی باشد چون شورای شهر پارلمان شهری است.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در خصوص بحث نظارت گفت: باید مدیریت یکپارچه ایجاد شود و ۲۳ تا ۲۴ وظایفی که در اختیار دولت است واگذار شده و زمانی که مدیریت واحد ایجاد شود نظارت هم قوی‌تر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد گفت: شورای شهر را باید در حوزه قانون‌گذاری تقویت کنیم.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اضافه کرد: مصوبات شورا باید جامع و مانع باشد و کسی که از آن فرار کرد قطعاً متخلف محسوب می‌شود.

ایرانی با بیان اینکه، در شورای شهر مجموعه قوانینی وجود دارد که در حال خاک خوردن است گفت: شورا یک نهاد مردمی است و مستقل عمل می‌کند و تأکید می‌کنم که شورای شهر نباید شورای شهرداری باشد.

نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر همچنین در پایان تأکید کرد: استفاده از ظرفیت‌ها می‌تواند باعث خارج شدن تهران از بن‌بست باشد و می‌توان با به کارگیری از توانمندی‌ها شهر را آباد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.