تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

لرستان میزبان ولایتی

  • کد خبر : 26751
  • 18 خرداد 1392 - 19:49

رئیس ستاد ولایتی در لرستان گفت: در پی سفرهای کاندیداهای ریاست جمهوری به استان‌ها ولایتی فردا (یکشنبه ۱۹ خرداد) به لرستان سفر می‌کند. سید محمدصادق شاهرخی امروز در گفت‌وگو با  فارس ؛  از سفر علی‌اکبر ولایتی به لرستان خبر داد و گفت: ولایتی فردا (یکشنبه ۱۹ خرداد) به لرستان سفر می‌کند. وی افزود: ولایتی در […]

images

رئیس ستاد ولایتی در لرستان گفت: در پی سفرهای کاندیداهای ریاست جمهوری به استان‌ها ولایتی فردا (یکشنبه ۱۹ خرداد) به لرستان سفر می‌کند.

سید محمدصادق شاهرخی امروز در گفت‌وگو با  فارس ؛  از سفر علی‌اکبر ولایتی به لرستان خبر داد و گفت: ولایتی فردا (یکشنبه ۱۹ خرداد) به لرستان سفر می‌کند.

وی افزود: ولایتی در این سفر برنامه‌های نظیر ادای احترام به شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، سخنرانی در اجتماع مردم لرستان در خرم‌آباد و ….تدارک دیده شده است.

شاهرخی ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم لرستان به خصوص طرفداران این کاندیدای ریاست جمهوری برای استقبال از ولایتی گفت: امروز دشمنان نظام درصدد کمرنگ کردن انتخابات هستند، از این‌رو همه باید تلاش کنند حضور حماسی داشته باشند.

شاهرخی ضمن نقد عملکرد دولت در زمینه سیاست خارجی اذعان داشت: دستگاه دیپلماسی ما تقریباً نیمه فعال بوده و نتوانسته ارتباطات خوبی با دیگر کشورها برقرار کند، یکی از مباحثی که در روزهای اخیر بیان شده این بوده که رسانه‌های غربی اظهار می‎داشتند که ولایتی کاندیدای برگزیده رهبر معظم انقلاب است تا بعداً با سناریوهای دروغین دیگر و در صورتی که ولایتی رأی نیاورد، بگویند رهبر معظم انقلاب در میان مردم جایگاهی ندارد.

وی تأکید کرد: اما ولایتی هیچگاه از مقام معظم رهبری مایه نگذاشته و همیشه در خدمت رهبری و نظام بوده و امینی صادق برای رهبر معظم انقلاب بوده‎اند.

شاهرخی در پایان ابراز کرد: این سناریو دشمن و حرف‌هایی که در این چند روز زدند نشان از هراس و واهمه آنان از پیروزی ولایتی دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26751

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. من یک اصلاح طلبم ولی به پاس درخشش ولایتی در مناظره سوم برای او احترام قائلم

  2. فقط عارف

  3. فقط دکتر عارف موفق بودند وبعد آقای روحانی

    • نه اول روحانی وبعد عارف . آخه قراره عارف معاون روحانی بشند وبعد معاونت اقوام ازجمله اقوام بیرجندی را تشکیل بدند.

  4. زنده باد قالیباف

  5. فقط ولایتی عارف که اصلا حرف زدن بلد نیست حداقل بگید روحانی

  6. درودد بر ولایتی خوش هتین

  7. اصولگرای پشیمان حرکاتت برا تخریب اصولگراها خیلی خنده داره بزار مرد باشی و تو لباس اصلاح طلبیت از دیدگاهت دفاع کنی این حقه ها به مباحث سیاسی نمیاد برا بچه بازی خوبه

  8. این آسمان قدری هوای صاف می خواهد
    ایران ما آبادی و انصاف می خواهد
    ما تارو پود این قالی رنگینیم
    این قالی آشفته قالیباف می خواهد

  9. باسلام.آیا سفر اقای محسن رضایی فردا به کوهدشت صحت دارد؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.