- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لرستان میزبان ولایتی

images

رئیس ستاد ولایتی در لرستان گفت: در پی سفرهای کاندیداهای ریاست جمهوری به استان‌ها ولایتی فردا (یکشنبه ۱۹ خرداد) به لرستان سفر می‌کند.

سید محمدصادق شاهرخی امروز در گفت‌وگو با  فارس ؛  از سفر علی‌اکبر ولایتی به لرستان خبر داد و گفت: ولایتی فردا (یکشنبه ۱۹ خرداد) به لرستان سفر می‌کند.

وی افزود: ولایتی در این سفر برنامه‌های نظیر ادای احترام به شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، سخنرانی در اجتماع مردم لرستان در خرم‌آباد و ….تدارک دیده شده است.

شاهرخی ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم لرستان به خصوص طرفداران این کاندیدای ریاست جمهوری برای استقبال از ولایتی گفت: امروز دشمنان نظام درصدد کمرنگ کردن انتخابات هستند، از این‌رو همه باید تلاش کنند حضور حماسی داشته باشند.

شاهرخی ضمن نقد عملکرد دولت در زمینه سیاست خارجی اذعان داشت: دستگاه دیپلماسی ما تقریباً نیمه فعال بوده و نتوانسته ارتباطات خوبی با دیگر کشورها برقرار کند، یکی از مباحثی که در روزهای اخیر بیان شده این بوده که رسانه‌های غربی اظهار می‎داشتند که ولایتی کاندیدای برگزیده رهبر معظم انقلاب است تا بعداً با سناریوهای دروغین دیگر و در صورتی که ولایتی رأی نیاورد، بگویند رهبر معظم انقلاب در میان مردم جایگاهی ندارد.

وی تأکید کرد: اما ولایتی هیچگاه از مقام معظم رهبری مایه نگذاشته و همیشه در خدمت رهبری و نظام بوده و امینی صادق برای رهبر معظم انقلاب بوده‎اند.

شاهرخی در پایان ابراز کرد: این سناریو دشمن و حرف‌هایی که در این چند روز زدند نشان از هراس و واهمه آنان از پیروزی ولایتی دارد.