تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ولایتی : بیکاری در لرستان را ریشه کن می کنیم

  • کد خبر : 26791
  • 19 خرداد 1392 - 23:14

  به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ صبح امروز اقای ولایتی با تاخیری چند ساعته به خرم اباد امد. در ابتدای ورو د اقای ولایتی مجری مراسم با شعار هایی مانند : دکنر سلام تحریم تمام و شعار مشاور رهبری حمایتت می کنیم از جمعیت حاضر خواست که ازاقای ولایتی استقبال کنند . […]

1

 

به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ صبح امروز اقای ولایتی با تاخیری چند ساعته به خرم اباد امد. در ابتدای ورو د اقای ولایتی مجری مراسم با شعار هایی مانند : دکنر سلام تحریم تمام و شعار مشاور رهبری حمایتت می کنیم از جمعیت حاضر خواست که ازاقای ولایتی استقبال کنند .
پس از تلاوت ایاتی از کلام الله مجید مسئول ستاد اقای ولایتی در استان لرستان ضمن خیر مقدم به ایشان اضهار فرمودند :اقای ولایتی لرستان در دولت های قبل هر گز به حق خود نرسیده و در دولت فعلی نیر این فقط کلنگ ها بودند که به زمین زده شدند اما هرگز مردم استان نتیجه این کلنگ ها را ندیدند.
سپس اقای ولایتی در هوای گرم به ایراد سخن پرداخت .در ابتدا ایشان چندین بار از مردم به خاطر دیر امدن خود معذرت خواست. ایشان ضمن نام بردن از علمای اعلام لرستان همچون شهیدان رحیمی و ایت الله بروجردی و کمالوند از خداوند علو درجات را برای انها در خوست نمود . در ادامه اقای ولایتی فرمودند: خداوند هر چه زودتر ایت الله طاهری خرم ابادی را مورد شفاعت خود قرار دهد .
انگاه اقای ولایتی فرمودند اگر شما مردم لرستان به من اعتماد کنید ورای بدهید مطمئن باشید پیمان بین من وشما در هنگام ریاست جمهوری ادامه پیدا خواهد کرد و نتیجه ان توجه به رفع معضل بیکاری وهم چنین احداث کار خانه و جلوگیری از تعطیلی کار خانه ها و راه اندازی مجدد کار خانه های تعطیل شده می باشد.اقای ولایتی اضافه نمودند که اینجانب قبل از وارد شدن به عرصه انتخابات نیز به صورت علنی وغیر علنی به لرستان امده واز اوضاع استان با خبرم.
وی ادامه داد که اینجاتب در برنامه متمم خود طرح درمان رایگان را برای هر ایرانی به اجر ا در خواهم اورد . وی گفت که اینجانب این حرف یعنی درمان رایگان را با اطلاعات جامع وکامل از اوضاع در مان کشور می گویم چرا که اینجاتب از حوزه درمان دور نبوده واز سال ۵۰ تا کنون به طبابت ادامه می دهم همچنان که یک طبیب ماهر هستم در سیاست خارجی نیز برنامه های خوبی دارم که بن بست های جود امده را در ارتباط با دول خارجی را باز نمایم.
تما انچه بیشتر مراسم سخنرانی ولایتی را تحت تاثیر قرار داده بود همراه بودن چهر ه های شناخته شده ای همچون امامی راد نماینده اسیق کوهدشت-اقای بروجردی نماینده بروجرد- اقای ماکنعلی مدیر کل اموزش ئپرورش استان لرستان- اقای مصری عضو هیئت رئیسه مجلس ونماینده کرمانشاه وعده زیادی از مسئولان استانی بود.

تهیه خبر: عزت اله امیری

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. من بااین جمله موافقم: لرستان را ریشه کن می کنم!!!!

  2. ولایتی دوست داریم در صحنه بمون ما هستیم
    امامی هم هست

  3. ولایتی خوب است اما عارف بهترین است.

  4. خدا وکیلی بدون هیچ جانب داشتی امامی متفاوت با دیگر نمایندگان کوهدشت است

  5. همه کاندیداهای ریاست جمهوری خوبند اما خدایش ولایتی اصلح است

  6. درود بر ولایتی سلام بر امامی راد

  7. به به جناب امامی قهرمان سناتور لرستان
    قیافشم به استاندار می خوره ها
    بله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. جناب ولایتی تاالان خیلی رییس جمهورها گفتند بیکاری ریشه کن میکنیم تازه بیل کلنگ دست گرفتن نشد ما همان بیکاری به دردمان میخوره

  9. انشالا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.