- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سجاد رضایی/ کاندیدای شورای شهر کوهدشت

سجاد [1]

 

 

با نام و یاد خدا و با درود به تمام دوست داران ارزش های انسانی؛

در پی آزاد شدن تبلیغات چهارمین دوره ی انتخابات شوراها، شایسته دیدیم که برای ارزش نهادن به حقوق تمام شهروندان فهیم، از نصب پوسترهای ویران کننده بر در و دیوار شهر خودداری کنیم و تنها در مکان های مجازی که برای تبلیغات در نظر گرفته شده اند، بنرها و پوسترهای خود را نصب کنیم.

ما فکر می کنیم، چون با شعار آبادانی، زیباسازی، و ساختن شهر و نیز احترام به ارزش های انسانی همشهریان خوبمان، پا به این میدان گذاشته ایم، شایسته است از همین ابتدای امر نیت ارزشی خود را در معرض دل و دیده ی شهروندان فهیم قرار دهیم.

بر این باوریم که تنها شعارهای زیبا و ادعای ساختن شهر، کافی نبوده و اثبات این امر نیازمند عمل است. دیوارها و درخت های نگون بخت، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تابلوهای مغازه های شهروندان، گناهی نداشته و گناه از ماست اگر خدشه ای به آنها وارد کنیم.

همه می بینند و می دانند که چهره ی زخمی شهر، هنوز از هجوم پوسترهای دوره ها و سال های پیش پاک نشده و در رنج است. پس بهتر دیدیم که حتا به قیمت کمتر دیده شدن از ایجاد هرگونه چروک بر چهره ی شهر، خودداری کرده و نشان دهیم آمده ایم تا با کمک همه ی مردم، ضمن احترام کامل به کرامت والای مردم شهرمان، هم در راستای اصلاح اشتباهات گذشته قدمی برداریم و هم به سایرین نشان دهیم که می شود و می شود و می شود، بدون کریه کردن شهر، رقابتی سالم و سازنده داشته باشیم.

ما تنها نیستیم ، ما یک شهریم

سجاد رضایی