تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

عارف امروز ( دوشنبه ) در خرم آباد

  • کد خبر : 26880
  • 20 خرداد 1392 - 5:51

  به گزارش خبرنگارِ میرملاس ، ستاد مرکزی تبلیغات دکتر محمد رضا عارف اعلام کرد که آقای عارف معاون اول دولت اصلاحات و نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به لرستان سفر می‌کند.بنابر همین گزارش، عارف امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت یک بعد از ظهر در مسجد بعثت خرمآباد واقع در خیابان شیرخوارگاه سخنرانی خواهد […]

dr_aref

 

به گزارش خبرنگارِ میرملاس ، ستاد مرکزی تبلیغات دکتر محمد رضا عارف اعلام کرد که آقای عارف معاون اول دولت اصلاحات و نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به لرستان سفر می‌کند.
بنابر همین گزارش، عارف امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ساعت یک بعد از ظهر در مسجد بعثت خرمآباد واقع در خیابان شیرخوارگاه سخنرانی خواهد کرد و به بیان مواضع خود خواهد پرداخت. بنا به اطلاعات دریافتی از جبهه‌ی اصلاح طلبان لرستان، یکی از اهداف این سفر، افتتاح رسمی ستاد تبلیغات مرکزی ایشان در استان لرستان است.
به گزارشِ میرملاس نیوز، جلسه‌ی هماهنگی برای سفر عارف به لرستان، در شب شنبه به وسیله اعضای ستاد ایشان در شهر خرم آباد برگزار شد. به گفته‌ی یکی از معاونان ستاد عارف در لرستان، هماهنگی ‌های لازم برای این سفر به عمل آمده است و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
در این جلسه که حدود یکصد نفر از نیروهای شاخص اصلاح طلب حضور داشتند ، حضور عارف در عرصه‌ی انتخابات را ادامه و استمرار دولت اصلاحات ارزیابی کردند.
در اطلاعیه‌ای که از طرف اصلاح طلبان لرستان انتشار یافته، از هواداران اصلاحات درخواست شده که در همایش استقبال از دکتر محمد رضا عارف و افتتاح ستاد مرکزی ایشان در استان لرستان،  حضور یابند. عارف پس از سخنرانی و افتتاح ستاد لرستان، به استان کهکیلویه و بویر احمد می‌رود.
 عضو ستاد تبلیغاتی عارف در لرستان در گفت و گو با میرملاس  از ذکر نام رئیس این ستاد خودداری کرد و گفت تصمیم اعضاء ستاد بر این است که همزمان با افتتاح رسمی ستاد، نام رئیس ستاد اعلام شود. همچنین از طرف ستاد عارف در لرستان اعلام شد دکتر عارف به دلیل فشردگی برنامه‌هایش، نمی‌تواند به سایر شهرستان‌های لرستان سفر کند ولی نماینده ایشان در همان روز در جمع مردم بروجرد سخنرانی خواهد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. زنده باد دکتر عارف . زنده باد خاتمی

    • کاش به همون اندازه که نه حداقل کمتر از کاندیداهای دیگه عکس طرفدارای اقای عارف رو هم میزاشتید ………….

  2. با سلام و خدا قوت خدمت آقای آزادبخت
    توصیه می کنم جهت حفظ مقبولیت سایت خوب میر ملاس در چینش و انتخاب مطالب بخصوص مطالب سیاسی در حد امکان از جانب داری دوری کنی . ومن الله التوفیق

  3. درود بر عارف

  4. زنده باد عارف
    درود بر عارف

  5. زنده باد خاتمی(عارف) و هاشمی(روحانی)

  6. عارف قلب اصلاحات…
    درود بر عارف

  7. خوشحالیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.