- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

قالیباف: برای پیشرفت کشور حق انتخاب نداریم

7-3_457935_

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما برای پیشرفت در کشور حق انتخاب نداریم بلکه ملزم هستیم در راه پیشرفت کشور حرکت کنیم.

به گزارش میرملاس به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد باقرقالیباف در سفر به خراسان شمالی با امام جمعه بجنورد نیز دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به تنوع نامزدها و رقابت تنگاتنگ نامزدها برای انتخابات ، گفت: امیدواریم این شور وشوق بین مردم با شعور و بصیرت همراه باشد.

او افزود: یک نتیجه مطلوب به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم بخورد تا قلب امام زمان (عج) ، رهبر و همه مسلمانان جهان خرسند شود و مسئله جهانی کشور و نظام ما با اقتدار بیشتری در جهان مطرح شود.

امام جمعه بجنورد افزود: اگر ما بتوانیم سه عنصر عدالت، عقلانیت و معنویت را در کنار هم در جامعه دینی حاکم کنیم، می‌توانیم ادعا کنیم یک حاکمیت اسلامی در جامعه داریم.

او با اظهار تاسف از مدیریت دیمی در کشور گفت : مدیریت در کشور باید ریلی باشد تا کشور آسیب نبیند، رئیس جمهور باید مدیریت ریلی را نهادینه کند تا رئیس جمهور بعدی ادامه راه وی را در پیش بگیرد.

قالیباف هم در این دیدارگفت: کشور با وجود با برکت مقام معظم رهبری، ریل گذاری شده است و در کشور سند چشم انداز و برنامه ۵ ساله تنظیم شده و همه موظفند، براساس برنامه کشور را پیش ببرند.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: مدیرانی که قائل به حرکت روی ریل نبودند، هم وقت خودشان و هم وقت کشور را هدر دادند و خسارت های جبران ناپذیری به کشور وارد کردند.

او افزود: ما برای پیشرفت در کشور حق انتخاب نداریم بلکه ملزم هستیم در راه پیشرفت کشور حرکت کنیم.

قالیباف گفت: معتقدم مردم و مدیران در حماسه سیاسی حق آزمون خطا ندارند و باید با انتخاب اصلح، دولت بعدی بتواند حماسه اقتصادی را که حق مردم و رهبری است، به خوبی رقم بزند.

قالیباف افزود: نظام ما نیازمند یک کارآمدی است و اگر ما نتوانیم برای نظام کار کنیم به آن آسیب زده ایم.

همچنین نماینده مجلس خبرگان در استان خراسان شمالی در دیدار آقای قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم این انتخابات به خوبی و بدون کوچکترین مسئله ناسازگار با نظام برگزار شود، تا مایه افتخار نظام و الگویی برای جهان باشد.

آیت الله مهمان نواز از همه کسانی که برای برگزاری این دوره اعلام آمادگی کرده‌اند تشکر کرد و ریاست جمهوری را مسئولیتی عظیم توصیف کرد که یکی از نامزدها باید به دوش بکشد.

قالیباف هم گفت: من برای ادای دین به مردم و خواسته ی شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این عرصه حضور دارم و ان شاءا… آنچه خیر ماست برای ما مقدّر کند تا بتوانیم به مردم نجیب ایران و خراسان شمالی که همیشه برای کشور و انقلاب سنگ تمام گذاشته اند خدمت صادقانه و محسوس کنیم.