تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

بیانیه ی هنرمندان و نویسندگان شهرستان کوهدشت، در حمایت از سجاد رضائی

  • کد خبر : 26954
  • 21 خرداد 1392 - 20:28

   به نام خداوند قلب و قلم غیر از هنر که تاج سر آفرینش است             دوران هیچ سلطنتی جاودانه نیست اعلام حمایت هنرمندان و نویسندگان شهرستان کوهدشت از آقای سجاد رضائی، نامزد انتخابات شورای شهر تا بوده، هنر، بر سیاست بوده نه با سیاست. سیاست همیشه از تیغ تیز هنر در امان […]

سجاد

 

 به نام خداوند قلب و قلم

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است             دوران هیچ سلطنتی جاودانه نیست

اعلام حمایت هنرمندان و نویسندگان شهرستان کوهدشت از آقای سجاد رضائی، نامزد انتخابات شورای شهر
تا بوده، هنر، بر سیاست بوده نه با سیاست. سیاست همیشه از تیغ تیز هنر در امان نبوده و نا کارآمدی و سترونی آن بارها توسط هنر به چالش کشیده شده است.زین گونه نیز خواهد ماند. هنر متعالی ، در خدمت هیچ سیاست و سیاست ورزی قرار نخواهد گرفت. با این وصف، در یک نقطه، سیاست و هنر در هم تلاقی می یابند و آن جا، جان هنرمند است. هنرمند به عنوان عضوی از اعضای اجتماع و به عنوان یک شهروند، در موضع گیری های سیاسی، مجبور و مکلف است که جانبی را بگیرد و اعلام موضع نماید. اتفاقا، هنرمندان شاخک های حساس تری به موضوعات و مسائل اجتماعی پیرامون خود دارند و از دیگر اقشار جامعه، مسئولیت بیشتری در جهت تنویر افکار عمومی متوجه آنان است. البته نباید خلط مبحث شود و هنر در خدمت سیاست قرار گیرد، هنر همیشه منتقد وضع موجود خواهد ماند.
در آستانه ی انتخابات شورای شهر، هنرمندان و نویسندگان شهرستان کوهدشت نیز بنا به وظیفه ی اجتماعی و تاریخی خود، به رصد مشکلات و مسائل اجتماعی شهر کوهدشت پرداخته اند. در جلسه ی هم اندیشی، به این نتیجه رسیدند که بیشترین مشکلات شهر کوهدشت، ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. برای حل این مشکلات لازم است که به مسائل اجتماعی و فرهنگی این شهر به طور جدی و روش مند پرداخته شود تا در یک برنامه ی منسجم فرهنگی، مشکلات شهر یکی یکی از سر راه برداشته شوند. از دید هنرمندان و نویسندگان، جناب آقای سجـاد رضـائـی بهترین گزینه برای انجام این کار است. ایشان خود از هنرمندان نام آشنای شهر بوده و با توجه به سوابق تحصیلی و اجرایی و کانال های مشاوره ای که در این زمینه دارد می تواند برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیری بسزا داشته باشد.ایشان تنها نامزدی است که برنامه ای مدون ، منسجم و قابل اجرا برای شورای شهر کوهدشت ارائه نموده است.
ما تنها نیستیم ، ما یک شهریم
گروهی از هنرمندان حامی سجاد رضایی

استاد ایرج رحمانپور – استاد محمد حسین آزادبخت – کرم دوستی – لطیف آزادبخت – حجت اله علی پور – اسد آزادبخت –میرسلیم خدایگان – مرتضا خدایگان – حشمت اله آزادبخت – قدرت اله فیاض بخش- آرش طولابی – منظر اولادقباد – صمد زال پور – احد زال پور – یاسر زال پور – سجاد شفیعی – علی یوسفی – مهران عضنفری – علیآقا حسین پور – اکبر خسروی – ناصر یاری پور – داوود رضایی – مصطفی خدایگان – یونس کشاورز – تَرحَم کریمی – علی فرج خسروی – مهدی تیموری – سلیمان میری – صمد بلورانی – فاطمه نیازی – امین آزادبخت – همایون آزادبخت – سید مجتبی حسینی – قاسم حیدری – امین کونانی  – بیات آزادبخت – بهروز آب باریکی – شاپور یوسفی فر – زلیخا همتی – آزاده آب باریکی – شمس قلندری – عزت علیپور – فردین صحرایی – رحیم رضازاده – امین محمدی – امین آزادی فر – محمدرضا حبیب زاده – فردین علیمرادی – هادی مومنی – حسین اکبری نسب – مهدی دوست محمدی – ناصر حبیبیان – احسان ملکی –  …

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=26954

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام واحترام خدمت اساتید ارجمند که باشناخت درست ازتوانایی کاندیدها و مشکلات شهرمان گزینه بسیار شایسته ای را تایید ومعرفی کرده اند امیدوارم با انتخاب جناب رضایی دین خود را برای تحقق شورایی توانمند ادا کنیم .

  2. آقا سجاد کارت درسته.شک نکن تنها نیستی

  3. ان شا اله رای بیاره که فقط و فقط نشون بده واسه شهر برنامه داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.