- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میزبانی لرستان در اجلاس نماز به الگوی اجلاس‌های مشابه در کشور تبدیل شود

n00529444-b

 

 

استاندار لرستان میزبانی استان برای اجلاس سراسری نماز را توفیقی الهی دانست و گفت: میزبانی لرستان در اجلاس سراسری نماز باید به الگو و نماد دیگر اجلاس‌های مشابه در سطح کشور تبدیل شود.

 

به گزارش میرملاس به نقل از  ایسنا، حبیب‌الله دهمرده در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان برای برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز عامل اصلی بسیاری از توفیقات و برکات الهی در سطح جامعه است و برهمین اساس برای گسترش و تقویت این فریضه الهی و آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان با نماز و برکات آن سرمایه‌گذاری و هزینه شود، باز هم جای کار بیشتر دارد.

 

وی میزبانی لرستان برای اجلاس سراسری نماز را توفیقی الهی دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم و مسوولان استان باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجلاس به خوبی استفاده کنند.

 

دهمرده اضافه کرد: لرستان با وجود مردمانی مؤمن و ولایی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های دینی و فرهنگی دارد و میزبانی لرستان در اجلاس سراسری نماز باید به الگو و نماد دیگر اجلاس‌های مشابه در سطح کشور تبدیل شود.

 

وی تاکید کرد: تمامی ظرفیت‌های استان اعم از دستگاه‌های اجرایی، روابط عمومی سازمان‌ها و مراکز علمی و دانشگاهی و رسانه‌ها با تمام توان، آماده همکاری و همراهی برای برگزاری ارزشمند و باشکوه این اجلاس هستند.

 

دهمرده افزود: البته باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت شود که زمینه برای حضور و همکاری همگان و امکان بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در این راستان به خوبی فراهم شود.

 

استاندار یادآور شد: کار و تلاش در زمینه تقویت مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی را سرمایه‌گذاری می‌دانیم و برهمین اساس از هیچ کمک و تلاشی برای فراهم کردن ملزومات برگزاری باشکوه این اجلاس دریغ نخواهیم کرد.

 

بیست و دومین اجلاس سراسری نماز ۲۱ و ۲۲ شهریورماه امسال در خرم‌آباد برگزار می‌شود.