- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آرامش بر فضای انتخاباتی لرستان حاکم شد

ejloeksckh0626

 

به گزارش میرملاس ؛ اجتماع عظیم مردم خرم آباد در سطح خیابان ها نکته قابل توجهی بود به نحوی که پیاده رو و خیابان های این شهر مملو از جمعیت های انتخاباتی به ویژه جوانان بود.
در این میان تریبون های تبلیغاتی نیزآخرین شعارها درگوش مردم فریاد می کشیدند وهریک از طرفداران با در دست داشتن عکس و پوستر نامزد مورد نظر خود برای وی تبلیغ می کرد.
به رغم اینکه راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی دراستان ممنوع اعلام شد اما شب گذشته مرکز لرستان شاهد راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و کاروان های تبلیغاتی موتوری، خودرویی و راهپیمایی دسته های طرفداران در سطح خیابان های اصلی شهر بود.
می توان گفت تمامی ستادهای تبیلغاتی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها با پخش مکرر آهنگ های حماسی لری شور و هیجان تبلیغات پایانی در میان مردم را دوچندان کرده بودند.
دراین میان برخی نامزدهای شورای اسلامی شهر با راه اندازی کاروان های تبلیغاتی به همراه گروههای موسیقی محلی در حالی که بر شانه هواداران حمل می شدند با چهره های خندان در میان مردم ظاهر و در سطح شهر گردانیده شدند.
با پایان یافتن مهلت قانونی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، فضای لرستان عادی و آرامش بر فضای انتخاباتی شهرهای لرستان از جمله خرم آباد از صبح امروز شرایط عادی و آرامی دارد