تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

رقابت سنگین کاندیداهای مطرح در انتخابات شورای شهر خرم آباد

  • کد خبر : 27185
  • 24 خرداد 1392 - 2:19

    سهراب فرشاد / میرملاس نیوز :  با پایان مهلت یک هفته ای تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی که در روزهای پایانی با فشرده شدن برنامه های تبلیغی میدانی در شهرهای استان بویژه مرکز استان موجب ایجاد شور و شوق فراوان شده بود، اینک شهروندان خرم آبادی باید باانتخابهایی آگاهانه، مصوبات، تائید و […]

 

 

سهراب فرشاد / میرملاس نیوز :  با پایان مهلت یک هفته ای تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی که در روزهای پایانی با فشرده شدن برنامه های تبلیغی میدانی در شهرهای استان بویژه مرکز استان موجب ایجاد شور و شوق فراوان شده بود، اینک شهروندان خرم آبادی باید باانتخابهایی آگاهانه، مصوبات، تائید و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را به افرادی لایق و کاردان بسپارند تا در چهارمین دوره از شکل گیری سراسری شوراها در کشور با تمرکز بر ارتقاء وضعیت رفاه و عمران شهری در مرکز استان لرستان شاهد تحولات متبوع در تاًمیثن رفاه شهروندان باشیم
در آستانه انتخابات فردا وضع سبد آراء هر یک از نامزدهای شورای اسلامی شهر خرم آباد مشخص شده است. کاندیداها در طول هفته سپری شده آنچه در توان داشته اند بنا بر امکانات خود بکار گرفته اند و به تبلیغ رأی بخود پرداختند. اما مسلماً کسانی که از توان تبلیغی بیشتر و روابط عمومی بالاتر در جذب آراء مردمی برخوردارند و امکانات بهتری در اختیار دارند بنا بر میزان شناختی که شهروندان از آنها دارند شانس بیشتری برای کسب آراء آنها دارند. بهر حال با رصد اخبار و حضور در سطح شهر و پرس و جو از شهروندان بنظر می رسد از مجموع بیش از ۱۱۰ کاندیدای باقیمانده در صحنه، رقابت اصلی گزینش آنها در ساعات باقیمانده به انتخابات میان حدود ۳۰ تن از آنها باشد. این افراد شامل محمد مهرابی، محمدجعفر همت پور، رستم کوشکی،جافر وفایی، اسفندیار مرادی پور، علی جهان آراء، حمیدرضا پورحسینی،جمشید رشیدی، علی زنجی بیرانوند، عبداله عزیزپور، حسین سهرابیان، سیف الدین آشتیانی، محسن اقبالی، صالح کشوری، فرشته طهماسبی، حسن آذری، کرم نعمتی، حشمت اله عبدی، محمد اسدی، نورمحمد احمدیانی، محمد حسین پور، شیرمراد صفر بیرانوند، رضا حاصلی، سبزخدا صفر بیرانوند، حسن دهقانی فرد، رقیه هراتی، مراد کرمی، روح الدین قمرنیا، بهروز احمدی، محمد بازداری هستند.
تا ساعات دیگر مشخص می شود هر یک از این افراد و البته سایر کاندیداها چقدر در جلب آراء مردمی به خود موفق بوده اند. نکته جالب توجه در این دوره ظهور لیست های متنوع از ائتلاف های مختلف بود که با در نظر گرفتن سهمیه ۱۳نفره تعداد اعضای شورای اسلامی دوره چهارم در شهر خرم آباد هر یک جهت راه یافتن نماینده بیشتر از طیف مورد علاقه خود تلاش کردند. با این وجود بدلیل خلق الساعه بودن این ائتلافها در آستانه رقابتهای رسمی انتخاباتی کاندیداها و عدم فرصت کافی جهت شناسایی افراد با مشترکات بیشتر، نمی توان در خصوص میزان کارایی چنین اقدامی در چهارمین دوره شورای شهر خرم آباد چندان امیدوار بود چرا که بنظر می رسد افرادی با گرایشات سیاسی و نظری متفاوت و حتی شدیدتر از دوره سوم به شورای چهارم در خرم آباد راه یابند.
اما اعضاء محترم و منتخب شورای آتی باید بدانند فرصت خدمتگزاری به سرعت سپری خواهد شد و چهار سال عمر شورا بسر می آید و تنها عملکرد مثبت و قابل توجهشان می تواند عامل اصلی موفقیت و تکرار حضورشان در ادوار بعدی شورا باشد. بنا براین لازم است افرادی که چه از طریق ائتلاف ها و چه بصورت مستقل به شورا بعنوان پارلمان محلی راه می یابند با یکدیگر متحد شده و از تشتت آراء و اختلاف نظرهای بی مورد بپرهیزند و مهمترین نقطه اشتراگ و عامل اتحاد خویش را بر مبنای حفظ و تأمین بیشتر منافع عمومی و ارتقاء رفاه، آبادانی و توسعه متوازن هر چه بیشتر خرم آباد قرار دهند تا در پایان فعالیت چهارساله شان شهروندان بعنوان داورانی بیطرف کارنامه خدماتی آنها را قابل قبول بدانند و از نتیجه آراء انتخابی خود پس از این مدت پشیمان نشوند.
ساعاتی دیگر رأی گیری در انتخابات سراسری شوراها آغاز می شود و شنبه نیز نتیجه مشخص خواهد شد.مردم منتخبان خود را خواهند شناخت و در نهایت چگونگی ترکیب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد معلوم خواهد گردید. امید آنکه نتیجه بدست آمده نفع عمومی شهر را همراه با توسعه، آبادانی، رفاه،زیبایی و طراوت بیشتر شهر تاریخی خرم آباد باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام ، نتایج شمارش آرا شورای شهر خرم آباد رو بنویس

  2. سلام جناب امین ازاد بخت از پیگیری ها واعلام نظرات بسیار سپاسگزاریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.