تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مهلت اخذ رای در کشور تمدید می‌شود/ اعلام نتایج انتخابات زودتر از دوره‌های قبلی

  • کد خبر : 27189
  • 24 خرداد 1392 - 14:55

    مصطفی محمد نجار امروز با حضور در شعبه اخذ رای مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران درباره برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در سطح کشور ۶۰ هزار شعبه اخذ رای داریم که در تمام شعبات مردم با شور و نشاط شرکت کرده‌اند. به گزارش […]

   

مصطفی محمد نجار امروز با حضور در شعبه اخذ رای مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران درباره برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در سطح کشور ۶۰ هزار شعبه اخذ رای داریم که در تمام شعبات مردم با شور و نشاط شرکت کرده‌اند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس،  مصطفی محمد نجار اظهار داشت: انتخابات یک حق است و حق هر کسی است که در انتخابات حضور داشته باشد تا به تکلیف دینی و ملی خود و همینطور و ادای دین به شهدا و امام شهدا ایفای نقش کند.

وزیر کشور بیان داشت: مردم سالاری دینی یعنی همه چیز به دست مردم باشد و تاکنون نیز اکثر مسئولان کشور پس از انقلاب اسلامی به نحوی با انتخاب مردم منتخب می‌شوند.

وی درباره حاشیه‌سازی‌های رسانه‌های آمریکایی درباره انتخابات جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کشور آمریکا در مقابل بزرگی ملت ایران احساس کوچکی می‌کند و دشمنان با تبلیغات خود سعی دارند مردم را مأیوس کنند و از این طریق با استفاده از فضای مجازی می‌خواهند مشکلات کشور را بزرگ نشان دهند.

وی تأکید کرد: این سیاه‌نمایی‌های دشمنان نظام تأثیری بر اراده بزرگ مردم ندارد و مردم با حضورشان مشت محکمی بر دهان کشورهای استکباری خواهند زد.

محمد نجار یادآور شد: آنچه در قانون اساسی و انتخابات کشور است بدون هیچ گونه خدشه‌ای اجرایی می‌شود.

وی تأکید کرد: در هر دوره انتخابات ریاست جمهوری رؤسایی که منتخب می‌شوند سلایق متفاوتی دارند.

وی درباره تمدید زمان تمدید اخذ رای اظهار داشت: با توجه به حضور پر شور مردم مهلت اخذ رای قطعا تمدید خواهد شد.

محمد نجار درباره اعلام نتایج اظهار داشت: اعلام نتایج با دقت و شفافیت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته و همچنین با سرعت بیشتری اعلام می‌شود. 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.