تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

انتخابات شورای شهر چغابل باطل شد

  • کد خبر : 27205
  • 24 خرداد 1392 - 18:35

    به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ با توجه به هجوم مردم برای رای دادن به کاندیدهای شورای شهر چغابل وبی نظمی در صندوقهای اخذ رای ناظرین اقدام به جمع آوری این صندوقها نمودند همچنین ناظرین صندوقها را برای کسب تکلیف به بخشداری رومشگان ارسال کردند که یک جلسه باحضور تمام کاندیدهای شهر چقابل ومعاونت […]

 شورا

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ با توجه به هجوم مردم برای رای دادن به کاندیدهای شورای شهر چغابل وبی نظمی در صندوقهای اخذ رای ناظرین اقدام به جمع آوری این صندوقها نمودند همچنین ناظرین صندوقها را برای کسب تکلیف به بخشداری رومشگان ارسال کردند که یک جلسه باحضور تمام کاندیدهای شهر چقابل ومعاونت استانداری برگزار شد در این جلسه از تعداد نوزده کاندید پانزده نفر از آنان به چگونگی برگزاری انتخابات اعتراض و انصراف خود را اعلام کردند که در نهایت جلسه رای به ابطال انتخابات شورای شهر چقابل صادر کردتا شهر چقابل برای چهار سال بدون شورا بماند .

در گفت و گوی میرملاس  با حسین ابراهیمی ؛ معاونت فرمانداری کوهدشت خبر فوق را تایید و اظهار داشت که احتمالا انتخابات شورای شهر در چغابل در مرحله ی میان دوره ای صورت گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. سلام آقای مدیر سایت
    با تشکر از اطلاع رسانی به موقع و جذاب شما

  2. افرین امین خان ازادبخت ((دمت گرم)) چه زود خبر رسانی کردی

  3. صندوق دکتر حسابی هم چیزی کم از اونجا نداشت

  4. با سلام وخسته نباشید به _اقای ازادبخت ؛.اقای‏ ‏ ازادبخت شما که صدایتون بهتر به کوش مسولین بخصوص فرماندار میرسد بکو ید انتخابات شهر چغابل طایفه هستش .بهتر هستش برای هر صندق اخذ رای حداکثر از بیست سرباز استفاده کنید که بتوانند نظم وارامش را به وجود بیاورند.ونه گذارند افراد که رای میدهند همونجا وایستن.دیروز هرکس رای میداد دیگر بیرون نمیامد وسرباز های که اونجا بودند چیزی نمیگفتند..

  5. شورای شهر گراب هم باطل شد

  6. انتخابات شورای شهر گراب باطل شد

  7. با تشکر از آقای آزاد بخت و سایت با ارزش و خوب شما .
    پیشنهاد دارم در خصوص علت و عوامل و دلایل و اعتراضات کاندیداهای شورای شهر چغابل . از ۱۵ نفری که در روز ۲۴خرداد از ادامه رقابت انصراف دادند یک مصاحبه ترتیب بدهیدو نظرات آنها را درج کنید تا شاید اینگونه بدبختیها در آینده تکرار نشود و درس عبرتی برای دیگران و آیندگان شود .
    همچنین با کاندیداهای شورای شهر گراب و شهر کوهدشت و کونانی .
    از نظرات آنها یک نتیجه خوب می گیریم که اعتراض آنها چی هست و مقصر کی هست .
    و چرا ما باید اینطوری با شعور مردم رفتار کنیم . مگر این مردم چه تقصیری دارند که این طوری برای آنها زحمت و دردسر درست می شود و درحق آنها جفا می شود و حق انتخاب آنها به خاطر تامین نظر افراد خاص از بین می رود . و به خاطر این نوع برخوردها امنیت و رفاه و آسایش وحدت و برادری این مردم از بین می رود و تخم کینه و نفاق و تفرقه در بین مردم کاشته می شود و به نظام و جمهوری اسلامی بدبین می شوند .
    به عنوان یک شهروند مقصران را برای مجازات به خدا می سپارم و از حق خودم هرگز در پیشگاه خدا گذشت ندارم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.