- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده ولی فقیه : حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات، نشانه‌ی دلبستگی آنان به نظام و رهبری است

0 (7)

 

امام جمعه خرم‌آباد حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق‎های اخذ رای را نشانه دلبستگی ملت به نظام و رهبری برشمرد.

 

به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمدمیرعمادی» در خطبه‌های نماز جمعه‌ی خرم‌آباد با بیان این‌که مردم ایران و لرستان از هر قشری امروز به صحنه‌ی انتخابات آمدند تا با لبیک به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، خالق یک «حماسه‌ی سیاسی» باشند، اظهار کرد: امروز مردم به صحنه آمدند تا خواسته‌ی مقام معظم رهبری مبنی بر خلق «حماسه‌ی سیاسی» را تحقق و پایه‎های جمهوری اسلامی را تحقق بخشند و وفاداری خود به نظام و رهبری را اعلام کنند.

 

وی ادامه داد: مردم وفادار لرستان بسیار مشتاقانه از ساعت‌های نخستین رای‎گیری در پای صندوق‎های رای حاضر شدند تا اولین نفر در خلق «حماسه‌ی سیاسی» باشند.

 

ایسنا : خطیب جمعه خرم آباد با بیان این‌که امروز همه آمدند تا بار دیگر به جهانیان بگویند ملت ایران با حضور همیشگی در صحنه‌ی سرنوشت خود را رقم می‎زنند، افزود: حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در روز انتخابات دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس و خبرگزاری‎های خارجی را مجبور به انعکاس گوشه‎ای از این حضور و شوق شادابی ملت ایران کرده است.

 

وی ادامه داد: حماسه‌ی امروز مردم ایران در تاریخ ماندگار می‌شود مردم با حضور خود تودهنی محکمی به استکبار جهانی و دشمنان اسلام زدند و اعلام کردند تا آخر ایستاده‎ایم و از دستاوردهای نظام حمایت می‌کنیم.

 

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان افزود: پیام این حضور گسترده و پرشور مردم ایران به دنیا است که ملت ایران مصمم‎تر، استوارتر و پرافتخارتر در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‎کنند و پس از ۳۴ سال این ملت همواره دستاوردهای عظیمی را که در سایه‌ی انقلاب به دست آورده حفظ می‎کند.

 

وی گفت: دشمنان دریافتند تحریم تهدید بر ملت ایران تاثیر ندارد و این ملت مسیر به حقی را که انتخاب کرده ادامه می‎دهد.

 

حجت الاسلام میرعمادی حضور جوانان و رای اولی‎ها در روز ۲۴ خرداد را بسیار چشمگیر دانست و افزود: بسیاری از این جوانان علت حضور خود در عرصه‌ی انتخابات را عشق به رهبری و کشور اسلامی عنوان کرده‎اند.

 

وی با بیان این‌که باید در برابر ملت سر تعظیم فرود بیاوریم، افزود: نامزدها و طرفداران آنها بدانند که این عرصه بازنده ندارد بلکه پیروز این میدان همه‌ی مردم ایران هستند و نامزدها و طرفداران آنان نقش مهمی در حضور مردم در صحنه داشته‎اند.

 

امام جمعه خرم‎آباد یادآور شد: افرادی که در انتخابات حائز اکثریت آرا نمی‎شوند احساس خسارت نکنند و افرادی که انتخاب می‎شوند باید به ایجاد یک فضای رفاقتی به جای رقابت در پیشبرد اهداف نظام و حل مشکلات مردم گام بردارند.