تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

ملکشاهی رئیس کمیسیون قضائی مجلس : انتخابات با سلامت کامل در سطح کشور جریان دارد

  • کد خبر : 27214
  • 24 خرداد 1392 - 19:25

  به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، الهیار ملکشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را به خوبی مشاهده کردند، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی […]

13911024000497_PhotoA

 

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، الهیار ملکشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را به خوبی مشاهده کردند، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی موجب تغییر رفتار دشمنان نظام و انقلاب در باره کشور ایران می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند که مردم در این عرصه انتخابات حضوری چشمگیر نداشته باشند، گفت: حضور با شکوه و دیدنی ملت ایران این نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آنان امروز حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را به خوبی مشاهده کردند و به طور قطع در رفتار آنان نسبت به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار است.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم دشمنان نظام با این حضور مردم تجدید نظری در زمینه نوع رفتار خود با ایران دارند.

 

ملکشاهی اظهار داشت: انتخابات ۱۰۰ درصد سالم در حال برگزاری است و به طور یقین آنچه که مردم در صندوق اخذ رأی بریزند، شمارش می‌شود.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با شور و اشتیاقی فراوان در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و از آنجا که معیار همه ما قانون و قانون‌مداری است، همه باید پایبند به قانون باشیم و یک میثاق نانوشته‌ای از ارکان نظام در پایبندی نظام به قانون بسته شده است.

 

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید قانون را معیار خود قرار دهند، افزود: در عرصه تبلیغات کاندیداها قانونمندی به خوبی اجرا شد و تعهداتی که به ملت دادند در راستای پایبندی به قانون نیز عملی شده است.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به کسی که در این انتخابات پیروز می‌شود، تبریک گفت تا بلوغ و رشد سیاسی خودمان را به رخ جهانیان بکشانیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27214

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. انشالله که با ان سخنرانی برای قالیباف کوهدشت را به باد خواهید داد

    • به بادکه چه عرض کنم به گردباد داد قالیباف بی نوا را

      • نه بابا اینجوری هم نیست شما مرد شریف حامی ملکشاهی باشید ایشان تدبیر لازم را دارند روحانی و عباسی ففرد رفیقن پس نگران کوهدشت نباشید فقط به جای تخریب ملکشاهی از ایشان حمایت کنید وقتی ببیند شما حامی نماینده خودتان هستین …………………………….

  2. جناب ملکشاهی
    با سخنرانی عجولانه خود برای قالیباف اولا ارا در حوزه انتخابیه شما قالیباف پایین ترین
    رای استان خواهی بود دوما با بی تدبیری شما از دولت روحانی بهره ای نخواهی داشت
    سوما ارا کوهدشت مال کسانی است صاحب کوهدشت هستند

  3. آقاییییییییییییییییییییییییییی ملکشاهی این حق مردم رومشکان نبود مخصوصا چغابل .

  4. اقای ملکشاهی شما قبل از انتخابات نمایندگی دم از اصلاح طلبی نمی زدید؟

    • کم بگو اصلاح طلب روحانی خودش نمیگه اصلاح طلبم امثال شماها چ اصراری دارین بابا نصف رایاشو ما اصول گرا ها دادیم خاهشا بس کنید حرف از جناح و حزب نکنید پدر مملکت با این حرفا در اومده بزارین این برادر فرا جناحی با کمال ارامش ب مردم برسه

      • اصلاحیه/ ببخشید امین جان این مطلب رو درج بفرمائید.
        ——
        دوست پاسخ در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۶:۳۰:

        آقای علی شما لطف بفرمائید دست از اینگونه طرفداری ها بردارید.
        آقای روحانی اصلاح طلب باشند یا نباشند اصلا مهم نیست مهم این بود یک حزب”دولت اصلاحات” بطور کامل به نفع ایشان بیانیه صادر کردن و جناب عارف به نفع ایشان و به درخواست رهبر اصلاحات کناره گیری کردند.
        مهم این بود حزب اصلاح طلبان این جسارت وخود گذشتگی را از خود نشان دادند و برای برون رفت ازاین وضعیت اسفناک تورم و … فعلی خودخواهی نکردند ورسما جناب روحانی را همراهی کردند. اما اصولگرایان محترم چکار کردند بجزچند شاخه شدن و عدم احترام به طرفداران خودشان و لج بازی کردن باهم آن هم در سطح کلان کشوری چه عملکردی در مناظره های سرنوشت ساز از خود نشان دادند.
        البته یک نکته حائز اهمیت که منظور بنده این نیست که هیچ گروهی یا فردی از اصولگرایان محترم به آقای روحانی رای نداده اند، قطعا رای داده اند و بنده کاملا افرادی را میشناسم که اصولگرا بوده اند اما رایشان روحانی بوده.
        اما نکته ای که اینجا کاملا مشخص است که هیچچچچچچ کدام از آقایان اصولگرا حتی حاضر نشدند بخاطر خودشان کنار بروند چه برسد به خاطر آقای روحانی.
        – اگر اصولگران محترم با جناب روحانی هم فکر بودند لااقل باید یکی از آنها اعلام حمایت میکرد، اما این اتفاق نیفتاد.
        – ازطرفی دولت اطلاحات تمام قد از رهبر اصلاحات گرفته تا کوچکترین عضو اصلاحات از جناب روحانی حمایت کردند، که این اتفاق اگر دلیل بر اصلاحاتی بودن آقای روحانی نباشد. اما دلیلی قاطع به همفکری بسیار نزدیک با تفکر اصلاحات را مشخص می کند. چون جناب روحانی در صورت پیروزی کامل در دولت آینده خود باید از افراد متخصص اصلاحات استفاده کند.
        – و در پایان همه باید دعا کنیم که از این وضعیت نا به هنجار هر چه زودتر بیرون بیائیم.

        • برادر عزیز ولایتی مگه اصول گرا نیستن ایشون ب پیشنهاد اقای هاشمی تو صحنه موندن تا رای اصول گراها شکسته بشه بهر هال چ شما بخاین چ نخاین لااقل سی درصد رای جناب اقای روحانی مال ما اصول گراها بود ک عاشق وطنمون ایرانیم این پیروزی بزرگ متعلق ب همه مردم ایرانه و کسی حق نداره این پیروزی را فقط مال اصلاح طلب ها بدونه شما ب سران اصول گرا کاری نداشته باشین مهم متن جامعه ایران اهم از اصولگرا و اصلاح طلب بود ک دلشون با روحانی عزیز بود

  5. آقای ملکشاهی، با انتخاب قالیباف نشون دادی که کلا از سیاست بی بهره ای و نسبت به اوضاع جامعه دید روشن و درستی نداری!!!!! کاش در همان مسند قضایی میموندی و به جامعه خدمت می کردی و خودتو وارد بازی پیچیده سیاست نمیکردی! ضمنا از همین الان با مجلس دوره بعد خداحافظی کن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.