- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی رئیس کمیسیون قضائی مجلس : انتخابات با سلامت کامل در سطح کشور جریان دارد

13911024000497_PhotoA [1]

 

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، الهیار ملکشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری لرستان با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را به خوبی مشاهده کردند، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی موجب تغییر رفتار دشمنان نظام و انقلاب در باره کشور ایران می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند که مردم در این عرصه انتخابات حضوری چشمگیر نداشته باشند، گفت: حضور با شکوه و دیدنی ملت ایران این نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آنان امروز حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم را به خوبی مشاهده کردند و به طور قطع در رفتار آنان نسبت به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار است.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم دشمنان نظام با این حضور مردم تجدید نظری در زمینه نوع رفتار خود با ایران دارند.

 

ملکشاهی اظهار داشت: انتخابات ۱۰۰ درصد سالم در حال برگزاری است و به طور یقین آنچه که مردم در صندوق اخذ رأی بریزند، شمارش می‌شود.

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با شور و اشتیاقی فراوان در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و از آنجا که معیار همه ما قانون و قانون‌مداری است، همه باید پایبند به قانون باشیم و یک میثاق نانوشته‌ای از ارکان نظام در پایبندی نظام به قانون بسته شده است.

 

وی با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید قانون را معیار خود قرار دهند، افزود: در عرصه تبلیغات کاندیداها قانونمندی به خوبی اجرا شد و تعهداتی که به ملت دادند در راستای پایبندی به قانون نیز عملی شده است.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به کسی که در این انتخابات پیروز می‌شود، تبریک گفت تا بلوغ و رشد سیاسی خودمان را به رخ جهانیان بکشانیم.