تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اذعان BBC به حضور میلیونی‌مردم در انتخابات

  • کد خبر : 27223
  • 24 خرداد 1392 - 21:03

      شبکه‌ بی‌بی‌سی انگلیسی گزارش داد که میلیون‌ها ایرانی در سراسر این کشور در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند. شبکه سلطنتی انگلیس در گزارشی از انتخابات ایران اعلام کرد که میلیون‌ها ایرانی امروز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند. شبکه‌ بی‌بی‌سی انگلیسی گزارش داد که میلیون‌ها ایرانی […]

index 
 
 
شبکه‌ بی‌بی‌سی انگلیسی گزارش داد که میلیون‌ها ایرانی در سراسر این کشور در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.
شبکه سلطنتی انگلیس در گزارشی از انتخابات ایران اعلام کرد که میلیون‌ها ایرانی امروز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

شبکه‌ بی‌بی‌سی انگلیسی گزارش داد که میلیون‌ها ایرانی در سراسر این کشور در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.
 
این شبکه با اشاره به ۶ نامزد انتخابات افزود: ایرانی‌ها امروز جانشین «محمود احمدی‌نژاد» رئیس جمهور کنونی را انتخاب می‌کنند.
 
بی‌بی‌سی در ادامه بخشی از سخنان مقام معظم رهبری را منعکس کرد و نوشت که رهبر عالی ایران از مردم خواست تا به طور گسترده در انتخابات مشارکت کنند.
 
این شبکه این بخش از سخنان رهبری ایران را بازتاب داد که «ان‌شاءالله مردم ایران حماسه سیاسی جدیدی رقم خواهند زد.»
 
بی‌بی‌سی همچنین به انتقاد رهبری ایران از ادعای مقامات آمریکایی درباره شفافیت انتخابات اشاره کرد و گزارش داد که رهبری ایران گفت که ملت ایران سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.