تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

حماسه سیاسی، هدیه فرزندان لر زبان به رهبر عزیز

  • کد خبر : 27339
  • 25 خرداد 1392 - 13:17

  رهبرا، امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادی و از همان روز اول همه مان عزم کردیم تا حماسه سازی مد نظر شما را تحقق بخشیم. تلاش برای تحقق بیانات شما را سرلوحه کار قرار دادیم و در نخستین صحنه آزمون، سعی کردیم تا قطره های غیرتمان را دریایی کنیم از […]

si3tjV_535

 

رهبرا، امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادی و از همان روز اول همه مان عزم کردیم تا حماسه سازی مد نظر شما را تحقق بخشیم.
تلاش برای تحقق بیانات شما را سرلوحه کار قرار دادیم و در نخستین صحنه آزمون، سعی کردیم تا قطره های غیرتمان را دریایی کنیم از عزت و سربلندی ایرانمان.
دیروز همه آمدیم و همه از عشق به شما گفتیم و از دلبستگی به میهنمان ایران، ایرانی که بند بند آن با رشادت و دلاوری و وفاداری عجین شده است.
رهبرا، دیروز از جای جای ایران به ندای شما لبیک گفتیم و تا آخرین لحظه ایستادیم ، دیروز به عشق شما ایران یکپارچه شور بود و شعور، عشق بود و امید .
دیروز موج حضور مردم لرستان لشکر پوشالی دشمنان را در هم شکست، دام دشمن را در هم گسست و رشته های ایمان و وفاداری را بیش از پیش در هم پیوست.
رهبرا، دیروز موج سیل آسای مردم لرستان از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان و رای اولی ها ، همه و همه در شعب اخذ رای جاری شد تا لشکر پوشالی دشمن را زیر خروارها خروار، خجالت و ناامیدی دفن کند.
این سیل خروشان مردمی امروز برای همیشه تاریخ ، لشکریان استکبار و ظلم را به قعر ذلت فروکشاند و بر فراز گورستان فراموشی شرق و غرب که سعی دارند توانمندی، افتخار و عزت ایران اسلامی را کمرنگ جلوه دهند، پرچم تحقق حماسه عظیم مردمی را علم کرد.
دیروز بود که لرستانی ها دگر بار هجمه عظیم دشمنان اسلام و انقلاب را با پاسخی قاطع درهم شکستند و سیلی محکمی که را که مورد تاکید امام راحلمان بود، بر دهان یاوه گویان زدند.
و دشمنان ما اگر عاقل باشند و درس بگیرند در می یابند که تهدید و تحریم ملت غیور ایران حاصلی جز همبستگی و اتحاد ملی ایران و پیشرفت بدون منت ملت نخواهد داشت و دشمنان بدانند که ما ایرانیان از شمال تا جنوب ، از شرق تا غرب برای شما رهبری عزیر جانمان را فدا می کنیم.
رهبرا، خوب به ما یاد داده اید که دشمن خیال باطل در سر پرورانده، چگونه ممکن است ملتی که همواره با رهبری امام و رهبر فرزانه، نهال نوپای ایران را در مقابل توفان های عظیم دشمنان حفاظت کردند، امروز حاصل خون دل خوردن ها و رشادت ها و ایثارگری های ۳۴ ساله را رها کند؟
چگونه ممکن است نهال نوپای نظام جمهوری اسلامی ایران که در ۳۴ سال پیش در مقابل این توفان ها صبور بود و مقاوم، امروز بتوان آن را که به درختی تنومند و پر افتخار تبدیل شده است، متزلزل کرد؟
در لرستان که همواره به عنوان یک استان ولایی و وفادار به نظام و انقلاب مطرح بوده ، دیروز حرفها از جنس دیگری بود و دلهایمان مانند همیشه و همواره برای نظام و رهبری می تپید.
و دیروز مردم لرستان با حضور خود در انتخابات اعلام داشتند رهبر عزیز تمام تلاشمان را برای تحقق منویات گرانقدرت به کار گرفتیم و هر برگه رای که به صندوق ریخته ایم فریادی بود از شعار همیشگی ای رهبر آزاده آماده ایم ،آماده و امید داریم که این تلاش هر چند کوچک را از فرزندان و سربازان لر زبانت قبول کنی.

 

 الهام بابایی / خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خلق حماسه سیاسی ملت شریف ایران و انتخاب ریس جمهور محبوب ومردمی جناب آقای دکتر حسن روحانی را به ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می نماییم

  2. جمعه مردم لرستان با خلق حماسه سیاسى ، مسئولیت دولتمردان آینده را در خلق حماسى اقتصادى سنگین کردند.
    دولتمردان آینده بدانند که باید در برابر این حماسه ى سیاسى خلق شده ، حماسه ى اقتصادى ى خلق کنند که درخور و شایسته مردمان این دیار بأشد. همانطور که این مردم یکبار دیگر به نداى رهبر عزیز شان خلاصانه و عاشقانه لبیک گفتند، آنها نیز باید تمام تلاش خود را براى إحقاق و برآورده شدن حماسه ى دوم مدنظر ولى امرمسلمین جهان، بکنند. این حماسه ى حضور ، حماسه اقتصادى ى در شان آنرا میطلبد. بأشد که تصویر این حماسه همیشه جلوى چشم أنها باشد. أمید آنکه، دولت آینده، با تدبیر بتواند تمام بى مهرهاى گذشته را جبران کند و پایانى باشد بر معضلات و کمبودهاى این دیار!

  3. تبریک به ملت و دکتر عارف

  4. به واقع تحت تاثیر این گزارش زیبا قرار گرفتم
    جانا سخن از زبان ما می گویی

  5. به واقع تحت تاثیر این گزارش زیبا قرار گرفتم
    جانا سخن از زبان ما می گویی

  6. یک خبر جالب:سیروس ابراهیمی در ستاد روحانی مشاهده شد.و از یک منبع معتبر شنیدم به روحانی رای داده .به دعوت آقای مرعشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.