- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حسن روحانی با مردم ایران سخن گفت: باور کنید که فصل جدی همدلی آغاز شده است

13-6-15-21464413-6-15-12287_mg_9348 [1]

 

رئیس جمهور یازدهم در گفت و گو با مردم ایران از آنان تقدیر کرد و گفت: همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای داده‌اند این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند، زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می‌دانم.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در گفت و گو با شبکه اول سیما ضمن قرائت متنی به تقدیر از ملت ایران پرداخت و گفت: سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید باد.

وی ضمن یادآوری نقش هاشمی رفسنجانی در خلق حماسه سیاسی از حجت الاسلام سید محمد خاتمی نیز تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: باور کنید که فصل جدی  همدلی آغاز شده است

حجت الاسلام حسن روحانی تاکید کرد: دست همه اعتدال گرایان، اصولگرایان و اصلاح طلبان را می فشارم.

وی تاکید کرد: خدای بزرگ را بر این طلوع دوباره سپاس که دستان شما خورشید عقلانیت را بر ایران تاباند و ندای ایران را در جهان طنین انداز کرد.

وی خطاب به مردم گفت: بی تردید پیروز این انتخابات شمایید که آگاه و آرام وامیدوار د دل به خدا سپردید.

رئیس جمهور یازدهم خطاب به مردم تصریح کرد: من به عهدی که با شما مردم بسته ام اتکا خواهم داشت و تا پایان این راه از پای نخواهم نشست.

در ادامه متن کامل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، که در بخش خبری ۲۱ سیما خطاب به مردم ایران قرائت کرد می آید:
«من پیام کوتاهی دارم که در این فرصت خطاب به ملت ایران عرضه می کنم:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
خدای بزرگ را برای این طلوع دوباره سپاس که با دستان نورافشان شما خورشید عقلانیت و اعتدال را بار دیگر بر ایران تاباند و ندای وحدت و انسجام این ملت را در جهان طنین انداز کرد.
ملت سرافراز ایران، حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادارتان در انتخابات در راه انجام وظایف دینی و ملی و در پاسخ به ندای رهبری معظم انقلاب بر شما مبارک باد. بی تردید پیروز این انتخابات شمایید که آگاه و آرام و امیدوار دل به خدای دانا و توانا سپردید و با اعتقاد به حق و اعتماد به نظام مردم‌سالار دینی گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت برپایه اعتدال و اصلاح و تدبیر برداشتید.
شما نشان دادید که خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی‌کند. این پیروزی، پیروزی خرد، پیروزی اعتدال، پیروزی رشد و آگاهی و پیروزی تعهد و تدین بر افراط و بداخلاقی است که از هر گوشه ایران سربلند در همه روستاها و شهرها سربرآورد و ایران و ایرانیان را یک بار دیگر در همه جای جهان سرفراز کرد. این پیروزی افتخار آفرین را به یکایک مردم بزرگوار و شریف از مرد و زن، پیر و جوان در داخل و خارج کشور و همه اقوام و پیروان ادیان و مذاهب تبریک و سپاس می‌گویم و یاد امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می دارم.
سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و استادان و فرهیختگان کشور باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند. بی شک نقش امیدآفرین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و دیگر چهره های درخشان نظام در این خیزش و خروش شایسته قدرشناسی است.
همچنین تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات در شورای محترم نگهبان، قوای سه گانه نظام، وزارت کشور، ستادهای اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی را ارج می نهم و سپاس می‌گویم.
من به عهدی که با شما مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست.
بی‌گمان این حضور عزت‌مند در صحنه سیاسی، پیام‌آور آرامش و ثبات و امید در عرصه اقتصاد نیز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران، کشاورزان و کارآفرینان موج حرکت و برکت را در تولید و اشتغال به راه خواهد انداخت.
اینک در آستانه این مرحله جدید فرصتی تازه پدید آمده است که در صحنه بین‌المللی نیز آنان که مردم‌سالاری، تعاون و گفتگوی آزاد و حق جویانه را به راستی پای می دارند با دیدن این حماسه عظیم مردمی با زبان احترام و انصاف و پذیرش حقوق جمهوری اسلامی ایران با این ملت بزرگ سخن بگویند تا پاسخ مناسب بشنوند و با تلاش برای گسترش مناسبات منافع متقابل، صلح و امنیت و توسعه را در منطقه و جهان ارتقاء بخشند.
باور کنید که با همت مردم فصل جدید همدلی آغاز شده است. بار دیگر به توان این ملت شگفتی آفرین ایمان بیاوریم و به مدد همه فرزانگان و شایستگان خدمت به این مردم وفادار سامانی نو بخشید. در این راه من دست همه اعتدال‌گرایان، اصلاح طلبان و اصولگرایان به گرمی می فشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه دارم از دیگر نامزدهای محترم که با حضور و رقابت خویش به خلق حماسه سیاسی و شفافیت دیدگاه‌ها کمک کردند تشکر می کنم و مساعدت آنان را در راه خدمت به ملت انتظار دارم.
امیدوارم همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای داده‌اند نیز این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند، زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می‌دانم.
از خدای بزرگ برای دولت تدبیر و امید توفیق خدمت برای ایران عزیز آرزوی سربلندی و برای ملت ایران بهروزی را خواستارم.
موفق و پیروز باشید
والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته»