تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر نورآباد اعلام شد

  • کد خبر : 27425
  • 26 خرداد 1392 - 12:50

       نتایج نهایی شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهردلفان اعلام و راه یافتگان به دور چهارم شورا در این شهر مشخص شدند. فرماندار شهرستان دلفان روزیکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: با پایان شمارش آرای انتخابات شورای شهر دلفان آقایان سید امین نور بخش، هوشمند احمدیان ،قباد قبادی ،سید […]

werewrer33
 
 
 
 نتایج نهایی شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهردلفان اعلام و راه یافتگان به دور چهارم شورا در این شهر مشخص شدند.
فرماندار شهرستان دلفان روزیکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: با پایان شمارش آرای انتخابات شورای شهر دلفان آقایان سید امین نور بخش، هوشمند احمدیان ،قباد قبادی ،سید عبداله موسوی ،محمد علی کریمی ،محمد حسین ستاری ،محمد کرم نعمتی و خانم زهرا جلالوند ،آقای علی حسین عباسپور به ترتیب کسب آرا موفق به حضور در شورای این شهربه عنوان اعضای اصلی شدند.
‘رضا دریکوند’اظهار داشت : آقایان عبدالحسین مرادی ،محمد امین میرزایی ،شیر علی شهبازی و سید بهزاد دالی زاده به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر دلفان انتخاب شدند .
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۰
  1. بدون تعصب جواب بدید، این انتخابات شورای شهر بود یا روستا؟ اکثر مردم شهر به دلیل هجوم مردم روستا نتونستن رای بدن

    • همه جا اینطوره متاسفانه تعصبات قومی قبیله ای جای واقع بینی را گرفته..
      حالا میشه بگی کدام کاندید حامیانش از روستا آمدن؟

  2. جناب مدیر اصلاح فرمائید محمد کرم فتحی

  3. چرا مغرضانه حرف می زنید انتخابات با این سنگینی اینگونه سالم برگزار شد چرا داغ شکست خود را با این عبارات دلسرد کننده می خواهید فراموش کنید .من در بیشتر انتخابات های دلفان شرکت کرده ام مخصوصا شورای دوره سوم انصافا قابل قیاس با هیچ دوره ای نبوده است .به همه دست اندکاران تبریک عرض می کنم .

  4. بیانیه مهندس عباسپور کاندیدای منتخب شورای شهر نورآباد
    خدمت مردم همیشه سرفراز نورآباد عزیزم

    در آغاز راهیابی غرورآفرین تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی و همچنین انتخاب قاطعانه ی دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب را به شما مردم عزیز تبریک عرض می کنم. بدون شک حضور پررنگ تان برای تحقق حماسه ی سیاسی در کار زار انتخابات، برای همیشه در یادها خواهد ماند. باید به پاسداشت این شکوه غرورآفرین یکایک شما خوبان را دست مریزاد گفت. ما در بیست و چهارم خرداد با هم همراه شدیم و دست در دست هم نهادیم تا شاهد شکوفایی شهرمان در خردادهای پیش رو باشیم. چرا که بر این باوریم نورآباد سربلند ،از فراز قرون و اعصار همچون همیشه جاودانه بر جای می ماند.
    همشهری های عزیزم! از این که در این مدت با همکاری خود و اطلاع رسانی مکرر شیوه ی نوین بنده را برای انجام تبلیغات پسندیدید -تا مزاحم کانون گرم خانواده های تان نشوم یا با چسباندن پوستر و بنر چهره ی شهر را آلوده نکنم- دست های تان را صمیمانه به گرمی می فشارم. این که در روز انتخابات برخلاف بسیاری از دوستان با مراجعه به درب اماکن اخذ رای مزاحم تان نشدم تا در معذوریت قرار بگیرید و به من رای بدهید، تنها به این علت بود که می دانستم ایده ها و برنامه ها ی بنده را سزاوارتر از خودم برای برگزیدن می دانید . شما با همراهی تان ثابت کردید دیگر نه به اشخاص بلکه به تحقق خواسته های تان برای دست یابی به شهری مدرن رای داده اید. همان هدفی که مصرانه در پی فرهنگ سازی آن برای آیندگان هستم. خدای را به شکرانه ی نعمت وجود شما بی نهایت سپاسگذارم. امروز روز پیروزی شماست چرا که باید بر این حضور آگاهانه و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت شهرتان بر خود ببالید.
    اکنون که توفیق خدمتگزاری به شما را پیدا کرده ام، با وجود شما خوبان همچون کوه استوار می ایستم و از دشواری راه نخواهم ترسید. و بر این باورم زمانه ی خرسندی و پیروزی من آن هنگام فرا می رسد که با همدلی دلسوزانه ی شما شاهد تحقق برنامه هایم برای آبادانی شهر باشیم.

    فرزند کوچک شما مردم بزرگ
    مهندس علی حسین عباسپور

  5. از پیروزی آقای ستاری و فتحی بسیار خوشحال شدیم

  6. خدا از متقلبین وواسطه ها ومسئولین مقصر نگذره وروسیاه ورسوای دوعالمشان کندبحق قرآن وچهاده معصوم ع

  7. ضمن تبریک وآرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای جناب آقای قبادقبادی

  8. انتخاب بجاوشایسته جنابعالی به عنوان شورای شهر نورآبادتوسط مردم غیور وشهیدپرورآن شهرستان رابه شماوخانواده محترم تبریک عرض نموده امیداست که همیشه درمراحل زندگی موفق وموید باشید

  9. انتخاب شایسته و به جای آقای هوشمند احمدیان را به تمام مردم دلفان تبریک می گویم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.