کد خبر : 27442
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,067 بازدید

گزارش تصویری / شادی مردم کوهدشت پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری

عکاس : امامعلی امرایی / میرملاس نیوز

 

0 (1)

 

0 (3)

 

 

0 (2)

0 (3) 0 (4)

 

0 (5)

 

 

0 (7)

 

 

0 (8)

 

0 (9)

 

 

0 (10)

 

 

عکاس : امامعلی امرایی / میرملاس نیوز

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

درود بر اصلاح طلبان حماسه ساز کوهدشت

[پاسخ]

وروجک در گفته :

تبریک تبریک تبریک

[پاسخ]

قبادامرایی در گفته :

من با تمام وجود وعشق به دکتر قالیباف رای دادم ولی این پیروزی را به جناب اقای روحانی ومردم ایران تبریک عرض میکنم

[پاسخ]

جالبه!!!
اینا اصولگرا بودن که فریاد شادی سر میدادن یا اصلاح طلبا!!!
اندر کرامات شیخ ما…

[پاسخ]

7چشمه میشنان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۷ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۹:۱۳:

اصلاح طلب بودند….!
روحانی زنده باد خاتمی پاینده باد….

[پاسخ]

هلیا پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۳۵:

این اولین کرامت شیخ بود که اصولگرا و اصلاح طلب را زیر یک پرچم اورد حالا ایشالله کرامات بعدی دیدنی ترن

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

مبارکشان باشد

[پاسخ]

کمره میشنان در گفته :

سلام و دورود فراوان بر تمامی اصلاح طلبان و کلیه ملت شریف ایران

[پاسخ]

شهروند کوهدشتی. در گفته :

هوای چشم من و تو چقدر بارانی است…
و باغ تشنه ی یک اتفاق (روحانی‏)است…
درود… درود… درود…

[پاسخ]

یک شهروند کوهدشتی در گفته :

اینو خوب اومدی آقای گراوند.حرف حق را گفتی

[پاسخ]

محمدقمی در گفته :

درود بر خاتمی هاشمی عارف روحانی خوب بید

[پاسخ]

کوروش پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۹ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۲:

درود و سلام خدا بر ملت حماسه ساز ایران سرافراز که اگر مردم نباشند دیگران نیز معنا پیدا نخواهند کرد.

[پاسخ]

شهروند کوهدشتي در گفته :

درود و سلام خدا بر مردم فهيم کوهدشت که با درايت و هوشياري کامل يک حماسه تاريخي بر جاي گذاشتند و
با راي حداکثري به جناب آقاي دکتر روحاني برگ زريني در تاريخ کوهدشت ثبت نمودند .

[پاسخ]

گراوند در گفته :

لطفا به برگزيدگان شوراي شهر بگوييد که بردن راي نوش جانتان اما خدا وکيلي به اندازه يک بار مراجه کردن به درب منازل دوستان و آشنايان براي عمران و آباداني شهر وقت بگذاريد . متشکريم

[پاسخ]

رشیدی در گفته :

دم استاد امام علی امرایی گرم

[پاسخ]

حامد طاهری در گفته :

بهتر که آقای قالیباف رای نیاورد می خواست استان لرستان را به استانهایی کمبود آب دارند صادرکند وآقای حدادعادل هم که گفته بود به جای نفت می بایست آب لرستان را به کشورهای دیگر صادرکرد ولی مشکل آب آشامیدنی مردم لرستان که با تانکر آب رسانی می شوند هیچکدام از مسولان تلاشی نمی کنند برطرف کنند وفقط می خواهند ثروت لرستان را بدون هیچ گونه امتیازی به لرستان که بحران فقروبیکاری درآن شدید است صادرکنند آب الیگودرز که به استانهای قم ومرکزی صادر شد ونام آن راقم رود گذاشتند بدون هیچ گونه امتیاز وجذب درآمدی برای استان لرستان به آن استانها صادر شد لرستان طبق اصل 44 می بایستی قطب دامداری وکشاورزی باشد وبا بحرانهای شدید ی که دراستان لرستان از لحاظ توسعه نیافتگی درهمه جهات ازقبیل اقتصادی وفرهنگی وتاریخی وگردشگری وبافتهای فرسوده ونبود زیرساختها برای صنعتی شدن که سرمایه گذاران حاضر به سرمایه گذاری دراین استان محرومنمی شوند ضرورت دارد تا با توجه به رتبه اول بیکاری دراستان لرستان آقای روحانی عنایت ویژه خود راشامل این استان کنند واصل 44را دراستان لرستان که این استان را مجبور به قطب دامداری وکشاورزی می کند واز صنعتی شدن درآن خبری نیست متوقف کنند تالرستان صنعتی شود واز مشکلات عدیده رهایی پیداکند.

[پاسخ]