تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

پیریایی: مدیران نا‌کارآمد سال آینده از استان همدان خداحافظی می‌‌کنند

  • کد خبر : 2749
  • 19 اسفند 1390 - 23:25

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ؛ استاندار همدان خطاب به مسئولان گفت: در سال ۹۱ فاقد کسانی خواهیم بود که راه را فرعی می‌روند. من جوابگوی آنها خواهم بود و از تکلیف نمی‌گذرم و به صراحت اعلام می‌کنم که کار را تمام می‌کنم و با کسی تعارف ندارم چون همه باید گام واضح و شفافی در خدمت‌رسانی …

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ؛کرم‌رضا پیریایی بعد از ظهر امروز در دومین همایش مسکن استان همدان، با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در ارتباط با تعهدات مسکن مهر استان همدان، اظهار داشت: زمانی که بیش از ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان ساخته می‌شود، عزم جدی را بیان می‌کند که باید آن را تقویت و تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه مسکن هر چه کار شود، خدمت به مردم و سربازی ولایت است، عنوان کرد: مسکن بحث مجرد، انتزاعی و تنها نیست بلکه بحث معضل بوده و مهمترین بحث آن نیز ایجاد اشتغال است که در این راستا روال و برنامه تعریف شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه برنامه‌های ما کاملاً مشخص است، تأکید کرد: در این مسیر ما به احدی گوش نکردیم و گوشمان به صحبت‌های عابری بدهکار نیست چون اهمیتی ندارد و از این به بعد نیز قاطع‌تر و قوی‌تر پیگیر کارها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هر کس مسیرش را فرعی کند از اصل خدمت کنار رفته است، تصریح کرد: هر کس می‌خواهد کار کند، مسیرش مشخص است و ظرف دو یا سه ماه خواهید دید هر کس سر کار است و در مسیر قرار دارد، باید باشد، وگرنه از پست خود رفتنی است.

پیریایی با بیان اینکه اگر تعداد مسکن مهر در سال ۹۱، به اندازه تعداد مسکن سال ۹۰ نباشد، اشتغال چالش پیدا می‌کند، گفت: در سال ۹۱ فاقد کسانی هستیم که راه را فرعی می‌روند‌ و من جوابگوی آنها خواهم بود و از تکلیف نمی‌گذرم و به صراحت اعلام می‌کنم که کار را تمام می‌کنم و با کسی تعارف ندارم چون همه باید گام واضح و شفافی در خدمت‌رسانی داشته باشند.

وی با اشاره به همایش معماری ایرانی اسلامی و تأکید بر آن، عنوان کرد: باید خروجی آن پیدا شود که در این زمینه اهمیتی ندارد که چه کسی چه چیزی را منعکس می‌کند چون برای ما فاقد اهمیت است اما این همایش مسکن استان را ما به نتیجه رسانیدم و شما باید ببینید که همایش معماری ایرانی اسلامی چه نتیجه‌ای داشته است.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه به صنعت ساختمان‌سازی بر اساس تکنولوژی‌های نوین، دوری گزیدن از بروکراسی، تنظیم و بکارگیری برنامه‌های تشویقی و ترغیبی از بخش خصوصی و نیز احیای بافت‌های فرسوده در سطح استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه صحبت‌های سیاسی اثری ندارد چرا که مردم فقط مسکن می‌خواهند، عنوان کرد: همسویی اقدامات و یکپارچگی برنامه‌های مرتبط با مسکن در استان امری است که باید مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

پیریایی با بیان اینکه ۴۷ هزار شغل از احداث ۲۴ هزار واحد در سال ۹۰ بوده است، افزود: برای سال ۹۱ باید سهمیه مسکن نیز افزایش یابد تا بر این اساس اشتغالزایی نیز ارتقا یابد.

در پایان این همایش از ۴۰ نفر از متولیان و مدیران اصلی در بحث مسکن استان همدان تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=2749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. این هم خودش یک نوع ادبیاته!

  2. ببینیم و تعریف کنیم به نظر من اول باید به سراغ فرماندارها و شهردارها برود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.