تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

تبریک مجمع نمایندگان لرستان به حسن روحانی

  • کد خبر : 27498
  • 28 خرداد 1392 - 9:18

به گزارش میرملاس ؛ مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم در پیامی خلق حماسه سیاسی و انتخاب دکترحسن روحانی را بعنوان رییس جمهور اسلامی ایران تبریک گفتند. درمتن این پیام آمده است: مردم عزیز و شریف لرستان، اکنون که با عنایت خداوند باریتعالی و حضور هوشمندانه و مستحکم شما حماسه سیاسی مورد تاکید […]

images

به گزارش میرملاس ؛ مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم در پیامی خلق حماسه سیاسی و انتخاب دکترحسن روحانی را بعنوان رییس جمهور اسلامی ایران تبریک گفتند.

درمتن این پیام آمده است:

مردم عزیز و شریف لرستان، اکنون که با عنایت خداوند باریتعالی و حضور هوشمندانه و مستحکم شما حماسه سیاسی مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم خورد، بارقه امید بیشتر در دل دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد و دشمنان شما ملت مایوس تر از همیشه زانوی غم در بغل گرفتند.
به شکرانه این نعمت بزرگ و با سپاس بی کران از خداوند متعال، از جانب نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با تمام وجود و خاضعانه از شما مردم فهیم، سپاسگذار و به آقای دکترحسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت تبریک می گوییم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. تا قبل از انتخابات که از قالیباف حمایت میکردن

  2. جی شد؟واقعابراتون متاسفم.اول به خیال خودتان قالیباف میبرد،حالاکه نبردازترس اینکه نیروهایتان راعوض نکنه بیام دادید.جیک جیک مستونت بود@فکرزمستونت بود؟

  3. بعنوان یک لرستانی متاسفم که هیچکدام از نمایندگان لرستان به دکتر روحانی رای ندادند.کاش بهتر بیاندیشند

  4. جای بسی تاسف است برای نمایندگان استان . همیشه برعکس ملتند . سراسر کشور با جناب روحانی بود ولی نمایندگان چیزی دیگر .خیال میکردند اگر بگویند مثلا فلانی حتما طرفدارا آنها هم گوش به حرفشان میدهند . گذشت این رسم و رسوم جناب نماینده

  5. چرا هیچکدام از نمایندگان از رئیس جمهور منتخب قبل از انتخابات حمایت نکردند

  6. با عرض تبریک به آقای دکتر روحانی…انتظار میرود ایشان از وجود آقای دکتر عباسی فرد که حقیقتا از سرمایه های نظام هستند در کابینه خود استفاده نمایند.

  7. باعرض تبریک به حجه السلام والمسلمین دکترروحانی امید است ازوجودبرادرعزیزجناب آقای حاج ماشاءالله حیدری مقدم درپست های کلید ی استفاده نماید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.