تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

حماسه خرداد تکمیل شد/ صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی

  • کد خبر : 27513
  • 29 خرداد 1392 - 1:35

    سهراب فرشاد / میرملاس نیوز :  در آخرین بازی از مرحله گروهی و نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال تیم ملی کشورمان با مربیگری کارلوس کی روش به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی صعود نمود. در این دیدار که در ورزشگاه مرکزی شهر اولسان کره جنوبی برگزار شده بود تیم […]

images 

 

سهراب فرشاد / میرملاس نیوز :  در آخرین بازی از مرحله گروهی و نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال تیم ملی کشورمان با مربیگری کارلوس کی روش به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی صعود نمود.
در این دیدار که در ورزشگاه مرکزی شهر اولسان کره جنوبی برگزار شده بود تیم ملی در طول بازی بویژه نیمه اول تحت فشار همه جانبه مهاجمان کره ای بود که هر چه توپ روانه محوطه جریمه تیم ملی نمودند با دفاع جانانه مدافعان و دروازه بان کشورمان مهار شد و در نهایت این رضا قوچان نژاد مهاجم ۲۶ ساله تیم ایران بود که در دقیقه ۶۰ در یک ضد حمله با سرعت و دقت فراوان و فرار از چنگ مدافعان کره با دروازه بان این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با شوتی دقیق و زیبا دروازه تیم ملی فوتبال کره جنوبی را باز کرد تا با پیروزی یک بر صفر کشورمان در خانه حریف نه تنها به جام جهانی صعود کند بلکه در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. پس از ایران ۱۶ امتیازی تیم ملی کره با ۱۴ امتیاز به همراه ملی پوشان کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود نمودند. تیم ازبکستان نیز به رغم پیروزی پرگل پنج بر یک با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به کره از صعود مستقیم به جام جهانی باز مانده و به دیدار پلی آف با تیم سوم گروه مقابل در منطقه آسیا برود. در پی این پیروزی مسئولین کشور از حضرت آیت آلله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کنونی، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور منتخب،آیت اله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی لاریجانی رئیس مجلس و قالیباف شهردار تهران در پیام های جداگانه صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را تبریک گفتند.
با پیروزی تیم ملی همچنین شهرهای استان بویژه خرم آباد مرکز استان لرستان غرق در شور و شادی شد و مردم بویژه جوانان به ابراز احساسات پرداختند. دومین بار در هفته اخیر شاهد جشن و پایکوبی هم میهنان در سراسر کشور هستیم . اول هفته بدنبال پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد مردم از غروب شنبه تا بامداد یکشنبه به جشن و سرور پرداختند و اینک ۲۸ خرداد نیز برای بار دوم صحنه های زیبایی از جشن ملی ایرانیان رقم خورد.  ما میرملاسی ها نیز همچون هر ایرانی وطن دوستی ضمن ابراز خوشحالی از رخدادهای خرداد خاطره انگیز تداوم موفقیتهای جوانان این مرز و بوم مقدس را از خداوند متعال مسئلت داریم

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. رضوا قوچان نژاد باید مورد تقدیر قرار گیرد

  2. بالطف خدا و ساحت پاک امام زمان و رضا قوچان نژاد ایران مقتدرانه به عنوان تیم اول به جام جهانی برزیل راه یافت

  3. دیشب کاش بودید و میدیدید!
    دیشب تهران ترکید….
    رقص و پایکوبی تا ۳ بامداد….
    جای همگی خالی……

  4. شهاب الدین عزیزی خادم تحصیلات خود را درمقطع دکترا و رشته روابط بین الملل-مطالعات منطقه ای ادامه می دهد. از فعالیتهای ورزشی وی می توان به عضویت در تیم ملی دانشجویی و تیم نیروی زمینی اشاره کرد. وی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پیکان فعال بوده و هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است. ایشون لر میباشنند

  5. شهاب عزیزی‌خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور مهدی مهدوی کیا، مجید جلالی، امیر حاج رضایی و امیر عابدینی در کمیته تیم های ملی اظهار داشت: هفته گذشته قبل از ثبت قرارداد آسمان، جلسه هیئت رئیسه در فدراسیون برگزار شد و کلیه اعضاء به اتفاق آراء این ۴ نفر را تایید کردند. منوط بر اینکه ما آئین‌نامه‌ای را با هماهنگی کمیته تنظیم مقررات سریعا تهیه کنیم که این موضوع هم انجام شد. اتفاقا اعضاء نیز این آئین‌نامه را تأیید کردند.

    وی افزود: در آخرین صحبتی که با هوشنگ نصیرزاده داشتم، اشکالاتی را که در آئین‌نامه وجود داشت، برطرف کردیم و اگر ایرادی هم داشته باشد، می‌توانیم بعدها کم یا زیاد کنیم و یا متمم به آن اضافه کنیم که این موضوع در اختیار هیئت رئیسه است.

    عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: هم این ۴ نفر تایید شدند و هم آئین‌نامه. اختیاری به ما دادند که با هماهنگی تنظیم مقررات آئین‌نامه تنظیم شود.

    وی در پاسخ به این سؤال که پس با این حساب حکم‌ها نیز صادر شده است، گفت: نه، احکام را باید کفاشیان برای این ۴ نفر صادر کند با توجه به اینکه در تیم‌های ملی کلاس‌های متفاوتی داریم، انشاءالله این کمیته هرچه زودتر مستقر شود.

    رئیس کمیته تیم های ملی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا پس از ارائه حکم جلسه‌ای را نیز با نفرات خواهید داشت یا خیر، گفت: بله قرار شده کفاشیان طی چند روز آتی با این ۴ نفر جلسه‌ای داشته باشد.

  6. شهاب الدین عزیزی خادم تحصیلات خود را درمقطع دکترا و رشته روابط بین الملل-مطالعات منطقه ای ادامه می دهد. از فعالیتهای ورزشی وی می توان به عضویت در تیم ملی دانشجویی و تیم نیروی زمینی اشاره کرد. وی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پیکان فعال بوده و هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است ایشون لرمیباشند بچه خرم اباده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.