تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

جزئیات استعفای معاون سیاسی استاندار لرستان‌

  • کد خبر : 27546
  • 29 خرداد 1392 - 20:06

    معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان علت استعفای خود را اعلام کرد. به گزارش میرملاس ؛  حسن شریعت‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عزل نشده‌ام، خودم انصراف داده‌ام، گفت: استاندار لرستان ۲۵ خرداد ساعت ۱۴:۴۵ من و چند تن از مدیران استانداری را خواست تا در جلسه‌ای شرکت کنیم و به ما […]

 

0-5

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان علت استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش میرملاس ؛  حسن شریعت‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عزل نشده‌ام، خودم انصراف داده‌ام، گفت: استاندار لرستان ۲۵ خرداد ساعت ۱۴:۴۵ من و چند تن از مدیران استانداری را خواست تا در جلسه‌ای شرکت کنیم و به ما اعلام کرد که مردم حماسه سیاسی در خور توجه‌ای خلق کرده‌اند که باید از این مردم تقدیر شود.

وی افزود: حبیب‌الله دهمرده اعلام کرد، بهتر است جشنی در استان برگزار شود که من گفتم این امر محاسنی دارد و معایبی ولی در کل مخالفت خود را اعلام کردم.

شریعت‌نژاد گفت: دهمرده بر روی حرف خود پافشاری کرد و من مخالف بودم و گفتم بر پایه جشن در این روز بحران به وجود می‌آورد و من مصلحت وی را می‌خواستم ولی ایشان بدشان آمد و قبول نکرد.

وی افزود: استاندار لرستان با تندی و بی‌احترامی در این جلسه با من برخورد کرد ولی با توجه به سن و جایگاه استاندار جواب وی را ندادم و سکوت کردم.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: احساس کردم دیگر نمی‌شود کار کرد و بعد از یک روز استعفای خود را به دفتر استاندار اعلام کرد که چند نفر را دنبال من فرستاد اما جواب ندادم.

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: متاسفانه استاندار لرستان در حالی می‌خواست جشن بگیرد که هنوز آرای کامل کشور اعلام نشده بود و احتمال داشت انتخابات به مرحله دوم کشیده شود.

شریعت‌نژاد یادآور شد: این استعفا دومین استعفای من بوده که یکی از آنها در اسفندماه سال گذشته و دیگری روز گذشته انجام گرفته شده است.

وی در خصوص اینکه چرا نباید این جشن در استان برگزار می‌شد، گفت: من هم مخالف برپایی این جشن نبودم ولی در زمان خودش، زیرا هیچ استانی چنین جشنی را برگزار نکرده بود و من به عنوان دبیر شورای تامین که مسائل امنیتی را می‌دانستم‌ صلاح در آن نبود ‌جشن برگزار شود و اعضای شورا نیز با من مواق بودند.

معاون سا‌بق سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه حماسه حضور مردم در ایران اسلامی و به خصوص در استان لرستان جای تقدیر و تبریک دارد، گفت: موقعی که هنوز شمارش آرا ادامه دارد چرا باید جشن برگزار کنیم آیا این بدبینی را در بین مردم ایجاد نمی‌کند تا ما بیاییم بگوییم که این جشن به خاطر حماسه شماست خیلی‌ها سوء‌استفاده خودشان را انجام داده بودند. من نمی‌خواهم در حقیقت کسی را ضایع کنم و قهرمان‌بازی کنم.

لازم به ذکر است شریعت‌نژاد معاون ‌سابق سیاسی امنیتی استاندار لرستان صبح روز گذشته از سمت خود استعفا داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. Vaghean k jaye tasof dare….

  2. حتما آقای شریعت نژاد رایش آقای روحانی نبوده واسه این مخالف جشن تو استان بوده

  3. آقای استاندارخواسته بااین کارجایکاه خودش رادردولت روحانی نکه دارد.میکذاشتو جشن درخورتوجه برکزارنماید.

  4. فکر کردی بعد از جناب عالی دیگه کسی نیست جاتو بگیره!!یا استان لرستان دیگه بدون تو فلج میشه!

  5. سلام به همه
    این رفیقمون کار سیاسی کرده . بذارید براتون بگم جریان چی بوده .
    فردا رئیس جمهور جدید که بیاد اکثر استانداران رو عوض می کنن . تو این دولت یه کسانی یه جاهایی بهشون ظلم شده که باید مورد دلجویی قرار بگیرن . آقای شریعت با استاندار احمدی نژاد دعواش شده و استعفا داده پس احتمالش زیاده که از طرف آقای روحانی دعوت بکار بشه بعد از این . یعنی با سیاستهای استاندار احمدی نژاد مخالف بوده پس بدرد دولت جدید میخوره احتمالاا …!!!!!!!!!!!!!!!!
    کیا با نظر من موافقن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. البته در ادامه باید بگم که پیشنهاد گرفتن جشن در اون موقعیت میتونسته یه شیطنت و سیاسی کاری از طرف آقای ده مرده بوده باشه که بفهمونه به آقای روحانی ارادت داره تا خطر پیاده شدن از اتوبوس تهدیدش نکنه. بنده خدا آقای شریعت مخالفتش بدون دلیل نبوده و نخواسته جو استان یه جورایی متشنج بشه و قبل از شمارش آرا حرفی حدیثی پیش بیاد .
    آقای دهمرده یه جورایی چراغ سبز نشون داده و نور بالا زده آقای شریعت هم به سبک خودش نخ داده به دولت جدید تا بعدها بتونن روش حساب کنن .
    این بود انشا من …
    دوس دارم نظرتون رو بدونم …

  7. به نظر میاد این اقای شریعت خیلی زرنگه میخواد یه جا ی÷ایی واسه خودش در دولت بعد ی باز کنه ولی شتر در خواب بیند . . .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.