تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

در پی اعتراضات متعدد کاندیداها / آغاز بازشماری آراء انتخابات شورای شهر خرم آباد

  • کد خبر : 27671
  • 30 خرداد 1392 - 23:44

  به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ بدنبال اعتراض جمع زیادی از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد بازشماری ده درصد صندوق های اخذ رأی در فرمانداری خرم آباد آغاز شد و پیش بینی می شود تغییراتی در مجمموع آراء ریخته شده به صندوق ها ایجاد شود. پس از آنکه نتایج رسمی […]

n00531217-b

 

به گزارش خبرنگار میرملاس در خرم آباد ؛ بدنبال اعتراض جمع زیادی از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر خرم آباد بازشماری ده درصد صندوق های اخذ رأی در فرمانداری خرم آباد آغاز شد و پیش بینی می شود تغییراتی در مجمموع آراء ریخته شده به صندوق ها ایجاد شود.
پس از آنکه نتایج رسمی انتخابات شورای شهر مرکز استان با تأخیر روز دوشنبه اعلام گردید و قبل از اعلام رسمی و در نتیجه تعلل مسئولین اجرایی و نظارت اخبار متعدد از حائزین بیشترین آراء در سطح شهر منتشر شد و اعلام این اخبار با نتیجه اولیه بدست آمده متفاوت بوده و پس از آن نتیجه نهایی هم با سایر اخبار متفاوت تر شرایطی پدید آمد که تعداد زیادی از کاندیداها اعتمادشان دچار خدشه شد و دست به اعتراض زدند و حتی برخی برای رساندن صدای اعتراض خود به مسئولین ارشد انتخابات راهی تهران شده و گروههایی نیز اعزام گردید. تغییر معاون سیاسی امنیتی استاندار از سویی و حضور پازوکی سرپرست فرمانداری بروجرد در حالی که مسئول مستقیم انتخابات آن شهرستان بوده در کنار حضور شبانه یکی از چهره های مسشئول سیاسی شهرستان حساسیت ها را دو چندان نموده و رسیدگی قاطع به این موضوع مورد مطالبه قرار گرفته است. انتظار می رود استاندار با جدیت بیشتر ورود نموده و مسئول مستقیم چنین رخدادی را که ناتوان از برگزاری بدون حاشیه یک انتخابات است را از کار برکنار نماید و اجازه ندهد عده ای با اقدام نسنجیده خود کام مردم را در تحقق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری تلبخ نمایند. البته اگر تخلفات بزرگی صورت گرفته باشد که نتایج را تحت شعاع قرار دهد نباید از ابطال انتخابات شورای شهر خرم آباد حراسی داشت و تسلیم عده ای زیاده خواه شد. اینجاست که تفاوت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری که از سوی نهاد امانتدار شورای نگهبان صورت می گیرد با انتخاباتی که نظارت آن در اختیار افراد دیگری است مشخص شده و کارایی مثبت این نهاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر نمایان می شود. امید آنکه در این مقطع دستگاههای قضایی و سایر نهادهای نظارتی با قدرت و پیگیری مجدانه به این موضوع رسیدگی نموده و اگر تظلم، تقلب و تخلفی صورت گرفته بشدت و با ابزارهای قانونی با قانون شکنان برخورد نموده و حقوق تضییع شده سایرین را بازیابند و حتی همانطور که اشاره شد در صورت احراز هرگونه اقدام موثر در جابجایی آراء مردمی در ابطال چنین انتخاباتی به خود تردید راه ندهند.

تهیه خبر : سهراب فرشاد / دبیر سرویس حقوقی میرملاس نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بهتون تبریک میگیم
    لااقل معلوم میشه کی راست میگه
    نه مثل کوهدشت که آب از آب تکون نخورد همه چشماشونو رو هم گذاشتن
    در دنیا و آ خرت همه باید جوابگو باشید.

  2. راستی اقای ازادبخت این اقای برومند سوری چه نسبتی با ملکشاهی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.