تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سلامت انتخابات ‌در حوزه‌های سلسله و دلفان و الیگودرز تایید شد‌

  • کد خبر : 2772
  • 22 اسفند 1390 - 14:30

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت: شورای نگهبان براساس قانون اساسی، تایید سلامت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه دیگر یعنی سلسله و دلفان و الیگودرز در لرستان را …

تیمور سپهوند امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در لرستان اظهار داشت: روز گذشته عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که انتخابات برگزار شده در حوزه‌های انتخابیه کوهدشت و خرم‌آباد و دوره چگنی از سوی این شورا مورد تایید قرار گرفته، امروز نیز دو حوزه دیگر لرستان یعنی سلسله و دلفان و الیگودرز را این شورا مورد تائید قرار داده است.

وی با بیان اینکه کدخدایی، در همین ارتباط تایید انتخابات در ۴۸ حوزه انتخابیه کشور را اعلام کرد، اظهار داشت: وضعیت سه حوزه انتخابیه دیگر لرستان نیز به زودی مشخص و اعلام می‌شود.

سپهوند تصریح کرد: در استان لرستان ۱۳ هزار ناظر وجود دارد که ۶ هزار نفر از این تعداد در انتخابات مجلس نهم در لرستان به کار گرفته شده‌اند.

لازم به ذکر است، در انتخابات کوهدشت الهیار ملکشاهی به عنوان نماینده منتخب مردم موفق به کسب بیشترین میزان آرای مأخوذه شد که با تایید این انتخابات از سوی شورای نگهبان،‌ وی به عنوان نماینده مردم کوهدشت در مجلس نهم انتخاب شد.

همچنین در حوزه خرم‌آباد و چگنی، ایرج عبدی با کسب آرای مورد نیاز به عنوان منتخب اول این حوزه به مجلس راه یافت و انتخاب نفر دوم نیز به مرحله دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز محمد تقی توکلی توانست موفق به کسب بیشترین میزان آرای مأخوذه شد که با تایید این انتخابات از سوی شورای نگهبان،‌ وی به عنوان نماینده مردم الیگودرز در مجلس نهم انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های سلسله و دلفان حجت‌الله خدایی سوری توانست موفق به کسب بیشترین میزان آرای مأخوذه شد، که با تایید این انتخابات از سوی شورای نگهبان،‌ وی به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس نهم انتخاب شد.

استان لرستان دارای هفت حوزه انتخابیه و ۹ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=2772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مطمئن هستم با آمدن نیروهای لایق مثل آقایان ملکشاهی، عبدی، سوری و توکلی آینده لرستان درخشان است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.