تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

اجرای مسیر چهارخطه خرم‎آباد به کوهدشت ، نورآباد ، بروجرد و پلدختر

  • کد خبر : 27726
  • 31 خرداد 1392 - 12:32

    ‌مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان از مطالبات و کارکرد پیمانکاران پرداخت شده است.   ملکی در گفت‎وگو با ایسنا  افزود: مسیر چهارخطه خرم‎آباد–پلدختر شامل پلدختر به پیچ ملاوی با طول ۱۰ کیلومتر است که عملیات راه‎سازی از جمله زیرسازی، تعریض جاده‎ها و اجرای دیواره‎های سنگی طولانی در این مسیر […]

 nf00108871-2

 

‌مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۲۰ میلیارد تومان از مطالبات و کارکرد پیمانکاران پرداخت شده است.

 

ملکی در گفت‎وگو با ایسنا  افزود: مسیر چهارخطه خرم‎آباد–پلدختر شامل پلدختر به پیچ ملاوی با طول ۱۰ کیلومتر است که عملیات راه‎سازی از جمله زیرسازی، تعریض جاده‎ها و اجرای دیواره‎های سنگی طولانی در این مسیر در حال انجام است و قطعه‎بندی آن نیز با مراحل مناقصه از پیمانکاران آغاز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در مجموع مسیر چهارخطه خرم‎آباد–کوهدشت–نورآباد–بروجرد و پلدختر به طول ۱۹۲ کیلومتراز سال ۹۱ در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: تا کنون ‌۵۰ کیلومتر کل این مسیر در قطعات مختلف به طور صددرصد اجرا شده و علیرغم اختصاص ۲۵ میلیارد تومان معادل صددرصد تخصیص برنامه چهارخطه کردن خرم‎آباد به مراکز شهرستان‎ها به جهت ضرورت تسریع در اجرای چهارخطه‎های استان در حال حاضر رقمی معادل ۵۲ میلیارد تومان مجموع مطالبات و کارکرد پیمانکاران در مسیرهای مذکور در نظر گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: با پیگیری‎های انجام شده قسمتی از مطالبات و کارکرد پیمانکاران با دریافت قیر تهاتری از وزارت راه و شهرسازی به عنوان کارکرد پیمانکاران اجرای آسفالت معادل ۲۰ میلیارد تومان تأمین و دریافت بیشتر اعتبارات نیز با پیگیری‎های انجام شده محقق می‎شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. این جاده کوهدشت خرم آباد یه هشت سال دیگه وقت نیاز داره!

  2. بیست سال بعد در چنین روزى!

    ‌مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ٢٠٠ میلیارد تومان از مطالبات و کارکرد پیمانکاران پرداخت شده است. آقاى … در گفت‎وگو با …… افزود: مسیر چهارخطه خرم‎آباد–کوهدشت تا پایان سال ٢٠٣٣ به إتمام خواهد رسید!!!

  3. چون نخواسته بگه ۸ سال دیگه طول می کشه مجبور شده به روش الی اینطور حرف بزنه:
    وی با بیان اینکه در مجموع مسیر چهارخطه خرم‎آباد–کوهدشت–نورآباد–بروجرد و پلدختر به طول ۱۹۲ کیلومتراز سال ۹۱ در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: تا کنون ‌۵۰ کیلومتر کل این مسیر در قطعات مختلف به طور صددرصد اجرا شده
    خودتون بخونید و بخندید
    مسیر رخرم آباد_کوهدشت _نورآباد_بروجرد_و پلدختر
    شانس آوردیم سرابله _گیلانغرب _اسد آباد _ همدان هم بهش اضافه نشد

  4. من نمی دانم بدشانسی وبدبختی ماست یابی غیرتی نمایندگان ومسوولین ما این چهارخطه به اندازه یک هزارم پروزه های کلان شهرها نیست که دردرطول شش ماه اجراء وبه بهره برداری می رسند .

  5. سلام ؛ آقایان محترم مسئول لازم است بدانید گرچه بعید میدانم که بی خبر باشید که طی دولت های نهم و دهم توسعه شبکه حمل ونقل ۲۵۶ درصد افزایش داشته نسبت به دولت های هفتم و هشتم که طی آن ۲هزار و ۵۹۸ کیلومتر بزرگراه احداث شده بوده ؛ بدانید که چیزی حدود ۵۸۰۰۰کیلومتر راه طی ۸سال اخیر احداث شده؛ اما سوال اینجاست که چقدر سهم کوهدشت که بماند چقدر سهم لرستان شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای ملکشاهی چه خبر از راه آهن؟ چه خبر از پتروشیمی؟ چه خبر از بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی ؟ چه خبر از کارخانه خودرو سازی؟ یادتونه در همایش جشن پیروزی گفتید کوهدشت چهارساله دیگه رو با کوهدشت الان مقایسه کنید و بعد خودتون قضاوت کنید؟ فرصتتون رو به اتمام است! صرفا جهت اطلاع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.