- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

روحانی : خلق حماسه را مدیون رهنمود رهبرانقلاب هستیم

13920122125351559117314

 

رئیس جمهور منتخب مردم با بیان اینکه خلق حماسه را مدیون رهنمودهای رهبرانقلاب هستیم، گفت: این روزها که مسئولین وزارتخانه‌ها نزد من می‌آیند و در حال نقل و انتقال قدرت هستیم، مشکلات برایم بیشتر ملموس‌تر می‌شود.

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم پیش از ظهر امروز پنجشنبه در همایش تقدیر از مسئولیت ستاد انتخاباتی‌اش، ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: امیدواریم همه آنهایی که به دولت تدبیر و امید کمک کردند، خودشان پیشتاز خدمت و فداکاری بیشتر در راه تحقق آرمان‌ها باشند.

وی افزود: بی‌تردید این پیروزی و خلق حماسه را به لطف عنایات خاص امام زمان(عج) و همچنین تدابیر مقام معظم رهبری و به خصوص کلمات و جملات و رهنمودهای ایشان مخصوصا آنجایی که در لحظات آخر فرمودند که رای مردم امانت و حق‌الناس است، مدیون هستیم و اگر تدابیر ایشان نبود، معلوم نبود شاهد چنین روزی برای ملت ایران توام با این همه شادی بودیم یا خیر.

رئیس جمهور منتخب مردم ضمن تشکر از همه فرهیختگان، اندیشمندان و جوانان در ایجاد صحنه پرشور انتخابات، گفت: این حضور مبین یک جمله بود و آن این بود که ما آینده بهتری را برای مردم می‌خواهیم.

روحانی با تشکر از حمایت‌ها و رهنمودهای هاشمی رفسنجانی و خاتمی تصریح کرد: از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که حوصله، صبر و سکوتش بسیار زیبا و معنی‌دار بود، تشکر می‌کنم و جریان‌های سیاسی، اصلاح‌‌طلب، اصولگرا متشکرم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زیبایی‌ها در آن نبود که پایان تلاش‌ها به نام حسن روحانی بماند، آنچه زیبا بود و همگی آن را لمس کردند، این بود که خیلی‌ها از خیلی چیزها گذشتند، از حزب و جناح گذشتند و این گذشت خیلی مهم بود.

رئیس جمهور منتخب مردم برهمین اساس به مشکلات موجود در برخی وزارتخانه‌ها اشاره کرد و گفت: این روزها که مسئولین وزارتخانه‌ها نزد من می‌آیند و در حال نقل و انتقال قدرت هستیم، مشکلات برایم بیشتر ملموس‌تر می‌شود، اما هر چه می‌شنوم از امیدم کاسته نمی‌شود و تلاشم را بیشتر می‌کنم.

روحانی همچنین خاطرنشان کرد: مطئنم که حضور مردم تنها در روزهای انتخابات نیست بلکه حمایت و هدایت و ارشاد مردم برای این دولت خواهد ماند؛ از برادر عزیزم عارف که اخلاقی عمل کرد هم تشکر می‌کنم چرا که وی جوهره رجال خود را با این کار نشان داد.