تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فعالان اردوهای جهادی لرستان تجلیل شدند

  • کد خبر : 27738
  • 31 خرداد 1392 - 13:11

  ۵۰ نفر از فعالان اردوهای جهادی لرستان در همایش رسم هجرت دانشجویان جهادی لرستان تجلیل شدند.        به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام متقی نیا، رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد روز گذشته در اختتامیه همایش رسم هجرت و آیین تجلیل از فعالان اردوهای جهادی دانشگاه های لرستان که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، […]

IMAGE634420914013084075

 

۵۰ نفر از فعالان اردوهای جهادی لرستان در همایش رسم هجرت دانشجویان جهادی لرستان تجلیل شدند.
    
   
به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام متقی نیا، رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد روز گذشته در اختتامیه همایش رسم هجرت و آیین تجلیل از فعالان اردوهای جهادی دانشگاه های لرستان که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: نزدیک ترین و شبیه ترین حالت به فضای جبهه همین فضای اردوهای جهادی است.
 

وی با بیان خاطره ای از شیخ محمد وحیدی، نویسنده کتاب احکام بانوان افزود: او در یکی از خاطرات خود می گوید: سال ۱۳۶۱ برای سخنرانی به یک دبیرستان پسرانه  در شمال تهران رفتم ورود من همزمان با زنگ تفریح دانش آموزان بود و با این حال به محض ورود من به دبیرستان صدای سوت و کف دانش آموزان بلند شد و من هم با کمال احترام و برای اینکه شان آخوندی خود را حفظ کنم از آنها تشکرکردم و سریعا خود را به دفتر مدرسه رساندم.
 

رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد ادامه داد: شیخ محمد وحیدی می گوید: وقتی وارد دفتر مدرسه شدم مسئول دفتر با کم توجهی به من گفت بفرمایید کاری داشتید؟  گفتم وحیدی هستم و برای سخنرانی برای دانش آموزان به مدرسه آمده ام. پس از مخالفت اولیه مسئول دفتر و اصرار بنده با اجرای این برنامه موافقت شد و دانش آموزان را در یکی از سالن های مدرسه جمع کردند.
 

حجت الاسلام متقی نیا تصریح کرد: شیخ وحیدی می گوید: در سالن هرکدام از بچه ها با حالتی نشسته بودند و همین که  من شروع کردم برای دانش آموزان سخنرانی کنم صدای سوت و کف بلند شد و اجازه سخنرانی را از من گرفت و با این حال برای اینکه اوضاع را عوض کنم گفتم بچه ها دوست دارید برای شما لطیفه تعریف کنم؟ که  آنها با کمال میل قبول کردند.
 

 وی افزود: شیخ وحیدی می گوید: در آن شرایط  من  شروع کردم به گفتن جوک و همین طور که پیش رفتم جو داشت رو به وضعیت بهتری پیش می رفت و ذهن ها برای ایراد سخنرانی آماده تر می شد.
 

رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد گفت: شیخ وحیدی می گوید: به همین ترتیب در دفعات مختلف در این دبیرستان مشغول سخنرانی شدم به نحوی که از این مدرسه تعداد زیادی عازم جبهه شدند و تعدادی از آنها در جبهه های نبرد حق علیه باطل به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.
 

حجت الاسلام متقی نیا تصریح کرد: بعدا از شیخ محمد وحیدی سوال کردند که چطور شد در کارت موفق شدی و چطورآموزش درست شهادت طلبی دادی؟ که او در جواب راز موفقیت خود را یک آیه قرآن و یک حدیث ذکر کرد.
 

وی ادامه داد: شیخ وحیدی می گوید: هر وقت احساس ناراحتی در کارم کردم با خودم گفتم: «الم یعلم بان الله یری» و هرگاه که سختی کشیدم یاد حدیث پیامبر (ص) افتادم که فرمودند: «بهترین اعمال، سخت ترین آنهاست.» و همین  باعث تداوم من برانجام کارم و در نهایت رسیدن به موفقیت شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بسم الله
    خدای متعال به همه ی مسئولین اردوهای جهادی عاقبت بخیری و سعادت این دنیا و سرای دیگر را عنایت کند،که بدون هیچگونه چشم داشتی به محرومین، از لحاظ اعتقادی،علمی و حتی کارهای عملی،همچون خدمات عمرانی خدمت رسانی می کنند که خود با توجه به یک دوره سعادت خدمت در این گروه را داشته ام ، این همه تلاش مخلصانه را دیده ام.
    خدای متعال همه ی آنها را برای اسلام حفظ کند.
    تا درود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.