تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

ملکشاهی : دولت روحانی فراجناحی است

  • کد خبر : 27756
  • 31 خرداد 1392 - 14:21

    آقای روحانی به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است، دولتی که مطلقا از یک گروه و جناح خاصی نیست بلکه از تفکرات سیاسی مختلف تشکیل شده است. نماینده مردم کوهدشت با بیان اینکه دولت آینده شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر خواهد بود، اظهار کرد: رییس‌جمهور منتخب به دنبال تشکیل […]

IMAGE634925797963927384
 
 
آقای روحانی به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است، دولتی که مطلقا از یک گروه و جناح خاصی نیست بلکه از تفکرات سیاسی مختلف تشکیل شده است.

نماینده مردم کوهدشت با بیان اینکه دولت آینده شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر خواهد بود، اظهار کرد: رییس‌جمهور منتخب به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است.  

به گزارش میرملاس ، الهیار ملکشاهی، در پیش‌بینی ترکیب هیات دولت آینده، گفت: قطعا پیشنهاد ترکیب آن به عهده رییس‌جمهور است اما طبق آنچه تا به حال آقای روحانی بیان کرده، ایشان به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است، دولتی که مطلقا از یک گروه و جناح خاصی نیست بلکه از تفکرات سیاسی مختلف تشکیل شده است.
رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان در دولت آینده شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر بود، اظهار کرد: رییس‌جمهور منتخب به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس ادامه داد: ان‌شاءالله دولتی با وزرای کاردان و شایسته تشکیل شود که بتواند مشکلات مردم و کشور را به خوبی حل کند؛ عمده مشکلات فعلی مردم مسائل معیشتی و اقتصادی است که باید به خوبی کنترل شود.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین می‌توانیم شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر در دولت ایشان باشیم که قطعا این دولت می‌تواند دولتی متفاوت با سایر دولت‌های تشکیل شده پس از انقلاب اسلامی باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۴
  1. تو که باختی

    • باختی به اندازه عمر سیاسی ملکشاهی….
      چون ایشون باید قید دور بعد رو بزنند چون اصلاح طلبها ازش حمایت نمی کنند

  2. آقای ملکشاهی شماکه اظهارنظرفرموده بودیدکه اکثریت جامعه ایران اصولکراهستند.بخاطرهمین کول خوردی ازقالیباف حمایت کردی اینبارهم این نظریه ات اشتباه ازکاردرخواهدآمد.فکری برای باجناقت/نریمانی/بکن بزودی عوض خواهدشدباکلیدتدبیرآقای روحانی.

  3. آفرین براین تحلیل!!بابا۳روزه که سایتهای مختلف اسامی وزرای احتمالی رامنتشرکرده اندشمادیرسری به اینترنت زده ای.به آقای ملکشاهی بکیدآقای دوستی عضوشورای شهرتهرانه تحلیل نکنه که یک کوهدشتی عضوشورامیشه!!

  4. آقای ملکشاهی راستی ازقالیباف جه خبر؟ازاینکه اینهمه رای براش جمع کردی ازت تشکرکرد!

  5. درود بر ملکشاهی…………..ایشالا روحانی واسه مردم خوب باشه دیگه اصلاح طلب باشه یا اصولگرا زیاد مهم نیستش

  6. آقای ملکشاهی با این رای که واسه قالیباف تو کوهدشت جمع کردی معلوم شد که آن رای های پارسالت هم مال خودت نبوده، پس هیج وقت راه خودت را از عباسی فرد و دوستی جدا نکن..

    • جناب توهینت را بر فرض نا آگاهی می پنداریم. مردم کوهدشت هوشیارتر از همیشه به دنبال تغییر و تحول می گردند. بلوغ سیاسی بیشتر از گذشته بین جوانان نمایان شده و وابسته ب یک یا دونفر نامبرده نیستن. هرچند دل ساده مردم کوهدشت بار ها فریب خورده ولی مطمئن باش دیگر تکرار فریب کاری محاله…..

  7. چرا این حرفها رو زودتر نزدی و از نیروهای اصلاح‌طلبی که باعث پیروزی شما شدن استفاده نکردی?مردم میفهمند .و یه توصیه .قبل از اینکه دولت روحانی مدیران نالایق رو عوض کنه خودت اقدام کن

  8. تا جایى که سایت ها مینویسن خبرى از اطرافیان قالیباف در لیست کابینه دکتر روحانى نیست! پس درموردٍ کابینه جدید إظهار نظر نکنید، لطفا چون تمام پیش بینى هات اشتباه از آب در میاد!!! قرار بود کابینه شما هم فراجناحى باشه ولى پایین جناحى شد! در سخنرانى شما قرار بود از دو جناح استفاده کنید ولى نکردید حالا انتظار دارید دکتر روحانى اینکار و بکنه؟ !!! یکى از مشکلات این شهر همینه! که نمایندگان فقط به فکر بالا رفتن خودشون هستند یعنى نماینده حزب یا جناح سیاسى اند نه نماینده ى مردم!

  9. آقای ملکشاهی با این نظریاتی که در ایام انتخابات ارائه کردند وهمه اشتباه از آب درآمدند انگار فوکویامای کوهدشت است و اینکه میگه دولت فراجناحی مثل نمایندگی خود ایشان در کوهدشت است که همه ی مدیران ایشان واقعاّ فرامنطقه ای هستند

  10. با سلام
    خواهش می کنم رای مردم و اصلاح طلبان رو به حساب عباسی فرد،دوستی و ملکشاهی نریزید.

  11. این بود اقیانوس خروشان اینکه رود خشکی بیش نبود حالا دور بعد که اصلاح طلبان ازت حمایت نکردند می فهمی شکست یعنی چه

  12. حالا توکه به قالیباف رای دادی چرا غصه می خوری

  13. به نظر بنده بازنده اصلی این انتخابات جناب ملکشاهی بود

  14. کاش دوستان در اظهار نظر انصاف را رعایت کنند. تا جایی که من شنیدم آقای ملکشاهی در معرفی مدیران شهرستان واقعا فرا جناحی عمل می کنن و به نسبت مساوی از هر دو جناح استفاده کردن.

    آقای ملکشاهی واقعا یک مدیر موفق و ملی هستن. ما عادت داریم نماینده معرفی کنیم و بعد پشتش رو خالی کنیم.

    • علی جان از اینکه ملکشاهی آدم موفقی هست شکی نیست اما بدرد نمایندگی نمیخوره، تو این مدت که نماینده بوده واسه شهرمون، جوانانمون، فارغ التحصیلان بیکارمون چکار مثبتی انجام دادن.
      آقای ملکشاهی خواهشن آن شعارهای زمان تبلیغاتتون یادت نره، آن همایشی که واسه دانش آموختگان فارغ التحصیل بیکار که گذاشتید یادتون نره……..

      • اقیانوسمان در پشت تکه چوب خشک بلوطی که موریانه خورده و از کاچاقچیان زغال بجا مانده متوقف ماند….دوباره بنگرید که اقیانوسی در کار هست یا سرابی بیش نبوده

  15. طبق تعاریف رییس جمهور در سخنان ۲۸-۴ در جلسه دولت که فرا چناحی نامیده شد مردم ایران را به دو تکه اکثریت وافلیت تقسیم کرد اما نکته مهم اینست که بعد این دو تکه به شهروند درجه ۱ و۲ تقسیم شد درجه ۱ که میتواند به پست ومقام ومدیریت برسد وشهروند درجه ۲ که حق حیات پیدا کرده ومیتواند زندگی کند وانجا که به نفع است تمام مردم مصادره شده و او رییس جمهور کل مردم ایران میشود تناقض گفتار در یک سخنرانی تهدید مدیران اگه بامن نباشید حق حیات دارید برید زندگی کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.