کد خبر : 27756
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 531 بازدید

ملکشاهی : دولت روحانی فراجناحی است

    آقای روحانی به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است، دولتی که مطلقا از یک گروه و جناح خاصی نیست بلکه از تفکرات سیاسی مختلف تشکیل شده است. نماینده مردم کوهدشت با بیان اینكه دولت آینده شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر خواهد بود، اظهار کرد: رییس‌جمهور منتخب به دنبال تشکیل […]

IMAGE634925797963927384
 
 
آقای روحانی به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است، دولتی که مطلقا از یک گروه و جناح خاصی نیست بلکه از تفکرات سیاسی مختلف تشکیل شده است.

نماینده مردم کوهدشت با بیان اینكه دولت آینده شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر خواهد بود، اظهار کرد: رییس‌جمهور منتخب به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است.  

به گزارش میرملاس ، الهیار ملکشاهی، در پیش‌بینی ترکیب هیات دولت آینده، گفت: قطعا پیشنهاد ترکیب آن به عهده رییس‌جمهور است اما طبق آنچه تا به حال آقای روحانی بیان کرده، ایشان به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است، دولتی که مطلقا از یک گروه و جناح خاصی نیست بلکه از تفکرات سیاسی مختلف تشکیل شده است.
رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان در دولت آینده شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر بود، اظهار کرد: رییس‌جمهور منتخب به دنبال تشکیل دولتی فراجناحی است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس ادامه داد: ان‌شاءالله دولتی با وزرای کاردان و شایسته تشکیل شود که بتواند مشکلات مردم و کشور را به خوبی حل کند؛ عمده مشکلات فعلی مردم مسائل معیشتی و اقتصادی است که باید به خوبی کنترل شود.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین می‌توانیم شاهد حضور اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر تفکرات و عقاید دیگر در دولت ایشان باشیم که قطعا این دولت می‌تواند دولتی متفاوت با سایر دولت‌های تشکیل شده پس از انقلاب اسلامی باشد.

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

حسین در گفته :

تو که باختی

[پاسخ]

رات پاسخ در تاريخ جمعه ۳۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۰:

باختی به اندازه عمر سیاسی ملکشاهی….
چون ایشون باید قید دور بعد رو بزنند چون اصلاح طلبها ازش حمایت نمی کنند

[پاسخ]

ایران پاسخ در تاريخ شنبه ۱ تیر , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۸:

دور بعد هم نماینده است

[پاسخ]

سعید امرایی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲ تیر , ۱۳۹۲ ۰۸:۳۶:

به نظر من این باخت هیچ ربطی به ملکشاهی نداره
ملکشاهی در قلب مردم کوهدشت جا داره

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲ تیر , ۱۳۹۲ ۱۵:۴۴:

اقای امرایی نظرت واسه خودت من یکی از نزدیکاش بودم و …ولی با این کارش دیگه ازش حمایت نمیکنم و دور بعد هم20رای نمیاره

[پاسخ]

نداي اصلاحات در گفته :

آقاي ملكشاهي شماكه اظهارنظرفرموده بوديدكه اكثريت جامعه ايران اصولكراهستند.بخاطرهمين كول خوردي ازقاليباف حمايت كردي اينبارهم اين نظريه ات اشتباه ازكاردرخواهدآمد.فكري براي باجناقت/نريماني/بكن بزودي عوض خواهدشدباكليدتدبيرآقاي روحاني.

[پاسخ]

ایران پاسخ در تاريخ شنبه ۱ تیر , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۹:

نصف آرائ روحانی جناحی بود بقیه مردم عادی هستند

[پاسخ]

روشن در گفته :

آفرين براين تحليل!!بابا3روزه كه سايتهاي مختلف اسامي وزراي احتمالي رامنتشركرده اندشماديرسري به اينترنت زده اي.به آقاي ملكشاهي بكيدآقاي دوستي عضوشوراي شهرتهرانه تحليل نكنه كه يك كوهدشتي عضوشوراميشه!!

[پاسخ]

آقاي ملكشاهي راستي ازقاليباف جه خبر؟ازاينكه اينهمه راي براش جمع كردي ازت تشكركرد!

[پاسخ]

درود بر ملکشاهی…………..ایشالا روحانی واسه مردم خوب باشه دیگه اصلاح طلب باشه یا اصولگرا زیاد مهم نیستش

[پاسخ]

روحانی در گفته :

آقای ملکشاهی با این رای که واسه قالیباف تو کوهدشت جمع کردی معلوم شد که آن رای های پارسالت هم مال خودت نبوده، پس هیج وقت راه خودت را از عباسی فرد و دوستی جدا نکن..

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۱ تیر , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۰:

yes

[پاسخ]

کوهدشتی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ مرداد , ۱۳۹۲ ۱۵:۵۱:

جناب توهینت را بر فرض نا آگاهی می پنداریم. مردم کوهدشت هوشیارتر از همیشه به دنبال تغییر و تحول می گردند. بلوغ سیاسی بیشتر از گذشته بین جوانان نمایان شده و وابسته ب یک یا دونفر نامبرده نیستن. هرچند دل ساده مردم کوهدشت بار ها فریب خورده ولی مطمئن باش دیگر تکرار فریب کاری محاله…..

[پاسخ]

حسین در گفته :

چرا این حرفها رو زودتر نزدی و از نیروهای اصلاح‌طلبی که باعث پیروزی شما شدن استفاده نکردی?مردم میفهمند .و یه توصیه .قبل از اینکه دولت روحانی مدیران نالایق رو عوض کنه خودت اقدام کن

[پاسخ]

تورج در گفته :

تا جايى كه سايت ها مينويسن خبرى از اطرافيان قاليباف در ليست كابينه دكتر روحانى نيست! پس درموردٍ كابينه جديد إظهار نظر نكنيد، لطفا چون تمام پيش بينى هات اشتباه از آب در مياد!!! قرار بود كابينه شما هم فراجناحى باشه ولى پايين جناحى شد! در سخنرانى شما قرار بود از دو جناح استفاده كنيد ولى نكرديد حالا انتظار داريد دكتر روحانى اينكار و بكنه؟ !!! يكى از مشكلات اين شهر همينه! كه نمايندگان فقط به فكر بالا رفتن خودشون هستند يعنى نماينده حزب يا جناح سياسى اند نه نماينده ى مردم!

[پاسخ]

امرایی در گفته :

آقای ملکشاهی با این نظریاتی که در ایام انتخابات ارائه کردند وهمه اشتباه از آب درآمدند انگار فوکویامای کوهدشت است و اینکه میگه دولت فراجناحی مثل نمایندگی خود ایشان در کوهدشت است که همه ی مدیران ایشان واقعاّ فرامنطقه ای هستند

[پاسخ]

deleted در گفته :

با سلام
خواهش مي كنم راي مردم و اصلاح طلبان رو به حساب عباسي فرد،دوستي و ملكشاهي نريزيد.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

این بود اقیانوس خروشان اینکه رود خشکی بیش نبود حالا دور بعد که اصلاح طلبان ازت حمایت نکردند می فهمی شکست یعنی چه

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

حالا توکه به قالیباف رای دادی چرا غصه می خوری

[پاسخ]

کریم در گفته :

به نظر بنده بازنده اصلی این انتخابات جناب ملکشاهی بود

[پاسخ]

علی در گفته :

کاش دوستان در اظهار نظر انصاف را رعایت کنند. تا جایی که من شنیدم آقای ملکشاهی در معرفی مدیران شهرستان واقعا فرا جناحی عمل می کنن و به نسبت مساوی از هر دو جناح استفاده کردن.

آقای ملکشاهی واقعا یک مدیر موفق و ملی هستن. ما عادت داریم نماینده معرفی کنیم و بعد پشتش رو خالی کنیم.

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲ تیر , ۱۳۹۲ ۱۵:۲۵:

علی جان از اینکه ملکشاهی آدم موفقی هست شکی نیست اما بدرد نمایندگی نمیخوره، تو این مدت که نماینده بوده واسه شهرمون، جوانانمون، فارغ التحصیلان بیکارمون چکار مثبتی انجام دادن.
آقای ملکشاهی خواهشن آن شعارهای زمان تبلیغاتتون یادت نره، آن همایشی که واسه دانش آموختگان فارغ التحصیل بیکار که گذاشتید یادتون نره……..

[پاسخ]