تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ثبت‌نام دانش‌آموزان از شنبه تا ۴شنبه

  • کد خبر : 27765
  • 31 خرداد 1392 - 18:08

  ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس تا تاریخ ۱۵ تیر از شنبه تا چهارشنبه انجام می‌شود و حضور والدین برای ثبت‌نام در پایه‌های اول ابتدایی، اول متوسطه اول و اول متوسطه دوم لازم است. روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ثبت نام دانش آموزان در مدارس تا ۱۵ تیر ادامه دارد و […]

61226088817858942110

 

ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس تا تاریخ ۱۵ تیر از شنبه تا چهارشنبه انجام می‌شود و حضور والدین برای ثبت‌نام در پایه‌های اول ابتدایی، اول متوسطه اول و اول متوسطه دوم لازم است.

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ثبت نام دانش آموزان در مدارس تا ۱۵ تیر ادامه دارد و مدارس موظفند تا این تاریخ از شنبه تا چهارشنبه جهت ثبت نام فعال باشند.

 پس از پانزدهم تیرماه فعالیت مدارس به روزهای زوج یعنی شنبه، دوشنبه، چهارشنبه محدود می‌شود و اولیای دانش‌آموزان تنها روزهای زوج می‌توانند جهت امور آموزشی به مدارس مراجعه کنند، البته ثبت نام مدارس تا ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

برای ثبت نام دانش‌آموزان پایه‌های اول ابتدایی، اول متوسطه اول (اول راهنمایی) و اول متوسطه دوم (اول دبیرستان) حضور والدین لازم است اما ثبت نام دانش آموزان در سایر پایه‌ها توسط مدیر مدرسه و بدون حضور والدین انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.