تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

احمدی‌نژاد هدایای خود و جواهرات همسرش را فروخت

  • کد خبر : 2777
  • 22 اسفند 1390 - 18:45

به گزارش میرملاس نیوز ؛این مزایده همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز انجام شد و آنطور اعلام شد عواید آن که مبلغی در حدود ۱۱۵ میلیون تومان است که صرف مددجویان سازمان بهزیستی شده است. روال مزایده هم به این گونه بوده است که کسانی که قصد شرکت در آن را داشته‌اند باید اول ودیعه گذاری می‌کردند و ودیعه آن‌ها هم غیر قابل عودت بوده است.

رئیس جمهور یک مزایده دیگر به نفع سازمان بهزیستی برگزار کرد.

سال گذشته رییس جمهور خودرو پژو ۵۰۴ خود را به مزایده گذاشت. این‌بار او بخشی از هدایای شخصی خود و همسرش نظیر ساعت، جواهرات و خودنویس را تحت عنوان پرهیز از تجمل‌گرایی به مزایده گذاشت.

این مزایده همزمان با سفر رییس جمهور به استان البرز انجام شد و آنطور اعلام شد عواید آن که مبلغی در حدود ۱۱۵ میلیون تومان است که صرف مددجویان سازمان بهزیستی شده است. روال مزایده هم به این گونه بوده است که کسانی که قصد شرکت در آن را داشته‌اند باید اول ودیعه گذاری می‌کردند و ودیعه آن‌ها هم غیر قابل عودت بوده است.

پیش از این رییس جمهور بالغ بر ۵۲ قلم از هدایای شخصی خود را که از سوی مقامات سایر کشورها به وی و همسرش اعطا شده بود به سازمان بهزیستی بخشیده بود که در این مرحله از مزایده بیست قلم از آن‌ها به فروش رسید. این هدایا که توسط کارشناسان دادگستری قیمت‌گذاری شده است، به هیچ وجه جنبه تاریخی و ملی ندارند .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=2777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. این چه عکسیه گذاشتی امین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محمود رو دوسش دارم. بهش توهین نکن.

  2. به این ساده زیستی ومردمداری باید افتخار کرد .من هیچ وقت به احمدی ..رای ندادم ولی به خاطر ساده زیستی اش اورا دوست دارم.ولی برنامه های اقتصادی وامور خارجه اش کمر مردم را شکسته .ریس دولت بودن فاکتور های متعددی داردیکی ازانها ساده زیستی است.

  3. ????? !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

  4. شخص آقای احمدی نژادپاک است…..تاریخ اینچنین رئیس جمهور ساده زیستی به خود ندیده….
    در مورد مشکلات اقتصادی وبین المللی هم باید بگویم ما که یک خانواده ۴نفری را نمیتوانیم خوب اداره کنیم .
    حالا ایران با بیش از هفتاد میلیون نفر واین همه سنگ که بقیه افراد واحزاب پیش پای دولت میریزند.شما هم بودید کمرتان خم میشد .در طول تاریخ ایران برای هیچ رئیس جمهوری اینقدر سنگ اندازی نشد.ولی باز که نگاه میکنیم از نظر مسکن افرادی بودند که به قول خودشان در خواب هم نمیدیدند که صاحب خانه شوند ولی الان الحمدالله در خانه خودشان زندگی میکنند.از نظر بیکاری هم چنانچه شخص بخواهد کار کند همه چیز برایش مهیا هست ودر اولین فرصت وام بدون بهره میتواند دریافت کند.نمیخواهم زیاد طولانیش کنم ..فقط از نظر روابط بین الملل به نظر من میشد بهتر از این عمل کنند.تا اینهمه تحریم نشیم.

  5. بسیار عالی و قابل تحسینه

  6. احمدی نزاد ساده ودوست داشتنی کسی که همه چیز را فقط برا مردم میخواد دوست داریم از جنس مردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.