تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

دیدار رئیس جمهوری منتخب با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • کد خبر : 27787
  • 01 تیر 1392 - 21:02

حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران، امروز با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد. به نقل از ایسنا، در این دیدار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تبریک مجدد پیروزی دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای ایشان و دولت آینده، آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون کرد. هاشمی رفسنجانی، با […]

حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران، امروز با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نقل از ایسنا، در این دیدار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تبریک مجدد پیروزی دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برای ایشان و دولت آینده، آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون کرد.

هاشمی رفسنجانی، با تقدیر از گفتمان اعتدال و مشی تدبیر و عقلانیت دکتر حسن روحانی که آغاز فصلی نو در روند اجرایی کشور را نوید می‌دهد، گفت: شور و امیدی که در جامعه به ویژه در دل جوانان این مرز و بوم پس از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد ایجاد شده است، سرمایه و پشتوانه‌ای عظیم و بی‌بدیل برای دولت یازدهم است.

 

IMAGE635075184657238047

 

وی افزود: مشی اعتدال، عقلانیت و استفاده از خردجمعی که شعار دولت دکتر حسن روحانی است، می‌تواند ضمن حفظ و تقویت انسجام ملی و وحدت همه‌جانبه کشور، در کمک به حل مشکلات عدیده داخلی به‌ویژه شرایط اقتصادی کشور و ایجاد تعامل سازنده و مفید با کشورهای دنیا در عرصه‌های بین‌المللی، مؤثر و کارگشا باشد.

حسن روحانی رئیس جمهوری منتخب نیز در این دیدار، با تشکر و قدردانی از مساعی و مشورت‌های خوب و مفید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت آینده برآمده از شور، امید و خلق حماسه سیاسی آحاد مردم و به‌ویژه جوانانی است که برای ایجاد تحول در نظام اجرایی کشور و آغاز شرایطی نو به عرصه آمده‌اند و من امیدوارم بتوانم در دولت یازدهم، با کمک همه بزرگان انقلاب اسلامی و دلسوزان کشور از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی به خواست و تقاضاهای به حق مردم جامه عمل بپوشانم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.