تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آمادگی شهرداری خرم آباد برای احداث دیواره های ورزش اسکواش در برخی پارک ها

  • کد خبر : 27792
  • 01 تیر 1392 - 20:57

  شهردار خرم آباد از آمادگی شهرداری برای ایجاد زیرساخت های ورزش اسکواش در برخی از پارک های این شهر خبر داد. مهر: هرمز نصیری ظهر شنبه در نشست با مسئولان هیئت اسکواش استان لرستان اظهار داشت: شهرداری خرم آباد آمادگی دارد این رشته جذاب را در حوزه شهرداری و پارک ها با همکاری هیئت […]

IMG19271773.jpg

 

شهردار خرم آباد از آمادگی شهرداری برای ایجاد زیرساخت های ورزش اسکواش در برخی از پارک های این شهر خبر داد.

مهر: هرمز نصیری ظهر شنبه در نشست با مسئولان هیئت اسکواش استان لرستان اظهار داشت: شهرداری خرم آباد آمادگی دارد این رشته جذاب را در حوزه شهرداری و پارک ها با همکاری هیئت اسکواش توسعه دهد.

وی ادامه داد: در این راستا امیدواریم بتوانیم در دو یا چند پارک در شهرستان خرم آباد دیواره های اسکواش باز و یا نیمه کورت را با همکاری هیئت اسکواش احداث کنیم.

شهردار مرکز لرستان همچنین در مورد حمایت از تیم های ورزشی اسکواش در استان نیز گفت: در صورتیکه اعضای شورای شهر خرم آباد حمایت مالی و کمک به تیم اسکواش خرم آباد در لیگ برتر را مصوب کنند آمادگی داریم بتوانیم این تیم را نیز در لیگ دسته اول اسکواش کشور مورد حمایت قرار دهیم.

مهرداد صالحی دبیر هیئت اسکواش لرستان نیز در این دیدار با قدردانی از توجه شهرداری خرم آباد به حوزه ورزش یادآور شد: به زودی تفاهم نامه ای دو جانبه بین شهرداری خرم آباد و هیئت اسکواش لرستان برای توسعه اسکواش در ابعاد همگانی در پارک های شهرستان خرم آباد به امضا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در لرستانبیش از چهار سال از فعالیت هیئت اسکواش می گذرد، عنوان کرد: ورزشکاران این استان با وجود اینکه ابزار اولیه یعنی سالن تخصصی اسکواش را در اختیار ندارند ولی موفقیت های بسیاری را برای استان کسب کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.