- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

روایت ۲۵ سال اجاره نشینی یک دستگاه دولتی/ اداره کار کوهدشت صاحب “خانه” می شود

اداره کار و امور اجتماعی شهرستان کوهدشت بعد از ادغام با اداره تعاون به نان و نوایی رسید تا پس از ۲۵ سال اجاره نشینی صاحب خانه شود.

مهر: عزیز اله کدخدایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: اداره کار و امور اجتماعی کوهدشت در سال ۱۳۶۷ تاسیس شد و کار خود را در ساختمان شرکت آب و فاضلاب شهری کوهدشت شروع کرد ولی دیری نپایید که به ساختمانی اجاره ای نقل مکان کرد.

وی افزود: اداره ی کار و امور اجتماعی تا امروز به قدری ساختمان های اجاره ای خود را تعویض کرده که موجب سردرگمی ارباب رجوع های خود شده است که هربار باید مکان جدیدش را جست و جو کنند.

 

 
تخریب و بازسازی ساختمان تعاون برای اداره کار کوهدشت

رئیس اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت بیان داشت: درسال ۹۱ دو وزارت خانه “تعاون” و “کار و امور اجتماعی ” با نام وزارت خانه ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باهم ادغام شدند که ادغام این دو اداره در کوهدشت منجر به پایان اجاره نشینی اداره کار شد.

کدخدایی ادامه داد: خوشبختانه اداره ی تعاون یک ساختمان قدیمی داشت که به همت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و مسئولان کوهدشت اعتبار تخریب و ساخت آن گرفته شده است.

وی اظهار داشت: قرار است پس از ساخت این ساختمان اداری پس از سال ها اجاره نشینی بالاخره صاحب خانه شویم.

 

 

بنابراین گزارش این ساختمان اداری با مساحت ۳۰۰ متر مربع ۵۰ درصد کار ساخت خود را پشت سرگذاشته است تا پس از اتمام، جای فعالیت دو اداره ی ادغام شده باشد.

کدخدایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: به دلیل کمبود اعتبار اسکلت طبقه دوم این ساختمان به طور کامل نصب نشده و قسمت کمی از فضای آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئییس اداره ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوهدشت یادآورشد: کار ساخت این ساختمان اداری از سال ۹۱ شروع شده و پیش بینی می شود در سال ۹۲ به اتمام برسد.