تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

کاندیدای اصلح ، کاندیدای قانون گرا

  • کد خبر : 278
  • 08 بهمن 1390 - 18:33

کاندیدای اصلح ، کاندیدای قانون گرا از آنجا که مردم شریف شهرستان کوهدشت دارای بینش سیاسی قوی ، اهل فرهنگ و تمدن و اثرگذار در طول تاریخ چندهزار ساله ی این منطقه و ایران بوده و هستند که شاهد آن تمدن های کهن کشف شده در دشت کوهدشت و وجود توانمندی ها و پتانسیل های […]

کاندیدای اصلح ، کاندیدای قانون گرا

از آنجا که مردم شریف شهرستان کوهدشت دارای بینش سیاسی قوی ، اهل فرهنگ و تمدن و اثرگذار در طول تاریخ چندهزار ساله ی این منطقه و ایران بوده و هستند که شاهد آن تمدن های کهن کشف شده در دشت کوهدشت و وجود توانمندی ها و پتانسیل های کنونی همچون نخبگان علمی ، سیاسی و هنری است ، ارائه ی راهکار و پیشنهاد به ایشان در خصوص اینکه بر چه اساس نماینده ی مجلس آینده ی خود را انتخاب کنند زیره به کرمان بردن و کاری عبث و بیهوده است. اما روی سخن نگارنده با اندک کسانی است که هویت و تمدن با عزت و شکوهمند خود را فراموش کرده یا خود را به فراموشی زده اند . این دوستان باید آگاه باشند کاندیدایی صلاحیت وارد شدن به مجلس و دفاع از حقوق مردم مظلوم و محروم این دیار را دارد که قبل از ورود مجلس ، قانونمندی و پایبندی خود به قانون را بروز و ظهور داده باشد.
چطور می توان از شخصی که از هم اکنون و در فعالیت های تبلیغاتی خود به دنبال قانون شکنی و هنجارشکنی است انتظار داشت فردایی که نماینده ی مجلس و وکیل ملت می شود به دنبال قانونگذاری و احقاق حقوق مردم باشد ؟!
کسانی که به طرفداران جهل زده ی خود اجازه ی هنجار شکنی ، تشویش اذهان عمومی ، ایجاد تشنج و ناآرامی می دهند به هیچ وجه نخواهند توانست قانونگذاران خوبی باشند و حقیقتاً لیاقت ورود به مجلس شورای اسلامی را ندارند.
مردمی که رنج سال ها فقر و بیکاری بر سینه هایشان تلنبار شده است حال باید اندوه ناشی از قانون شکنی و ناآرامی های ایجاد شده توسط این انسان ها را نیز تحمل کنند.

مهدی دوست محمدی

عضو کانون وکلای دادگستری
mehdilawyer25@yahoo.com

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰
  1. امامی برنده است

  2. ماسادات و اهل حق در جمعخانه جهت موفقیت جناب حاج الهیار ملکشاهی (اقیانوس) از علی با هو یا علی مدد استعانت گرفتند

    • جماعت کثیر اهل حق،ملت شریف،آزاده و همیشه در صحنه ایران-لرستان:

      اخیرا با توجه به شدت گرفتن تبلیغات نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی،عده ای از کاندیداتورهای محترم با تبلیغات گسترده در سطح استان بویژه دو حوزه انتخابیه کوهدشت و نورآباد دلفان با هربه های مختلف و یدک کشیدن نام مبارک مولا علی (ع) و جماعت کثیر اهل حق در صدد جذب آراء به سمت خویش می باشند.لذاجهت اطلاع رسانی عمومی خدمت یاران،مریدان، سرسپردگان و آحاد مردم اعلام میداریم که این سلسله و جماعت از هیچ کاندیدای خاصی چه بطور مستقیم وچه غیر مستقیم حمایت نکرده وچنانچه نسبت داده می شود کذب محض می باشد. فلهذا ضمن دعوت عموم مردم خداجو به پای صندوقهای رای،دوشا دوش ملت غیور شرکت و اصلح ترین کاندید را انتخاب خواهیم کرد. متمنی است به اکاذیب ترتیب اثر داده نشود.

      مزید توفیقات حضرت حق باشید.

  3. در این هیاهویی که در جریان است، کاندیداها در واقع یک تماشاگرهستند
    و بازیگردانان حقیقی صحنه محدود آدمهایی هستند (تاکیدمیکنم محدود آدمهایی)
    که برای منافع شخصی خود و رسیدن به منصب های کوچک نزدیکترین عزیزان/ و پاک ترین احساساتشان را قربانی می کنند.
    دلیل اصلی عدم وجود احزاب واقعی و سازمان یافته و فقر سیاسی است
    اگر احزاب قانونمند و دارای سلسله مراتب و مدون حضور داشته باشند
    نه از تقلبی خبری هست و نه ازدحام های پوچ خیابانی و …
    نه از منافع کوچک شخصی ، و در این میان هدفهای کلان فراموش نمی شوند
    چرا که جناح برنده دنبال آرا بیشتری است برای سالهای بعد و تلاش می کند که پایگاه مردمیش را قوی تر کند.
    انتظار بیشتری نمی رود در شهری که معلمانش از کلاس درسشان فرار می کنند(تاکید می کنم فرار)
    تا نان خود را در دیدارهای تکراری نمایندگان دنبال کنند.
    بازدید بیش از ۱۰.۰۰۰ نفری شهروندان از یک سایت(مثل میرملاس) در طول یک روز نشان می دهد
    که معیار ها شکسته شده است/ باید روشهای نوین تبلیغات را جایگزین کرد
    در عصر ارتباطات و الکترونیک سخت است حتی کودکی فریب نوشته های ۱۰۰ درصدی دیوارها را بخورد.

  4. ما جوانان نیز حامی و هم سنگر کورانی فر هستیم مردی با اندیشه ای روشن

  5. فکر کنم نسخه استفاده شده ۳۲ساله دردکوهدشت عزیز رادرمان نمی کند مگر یک نسخه جدید وتوسط یک پزشک توانمند،مانند حاج الهیار ملکشاهی انشااله .

  6. برادر عزیز جناب دوست محمدی
    وظیفه ی اصلی قشر جوان و تحصیل کرده ی شهرستان محروم کوهدشت روشنگری و شفاف سازی فضای سیاسی شهر می باشد زیرا انتخاب صحیح نیازمند شناخت صحیح است.
    موفق و پیروز و سربلند باشی

  7. طایفه بزرگ ایتیوند هم رسما” حمایت خود را از آقای قبادی اعلام می کند.

    ***به امید پیروزی مجدد شیخ دوست داشتنی***

  8. مهدی جان سلام
    مطالبت حرف دل منم بود. ما که از نزدیک نمی تونیم در جریان انتخابات کوهدشت باشیم، امیدوارم جوانان روشنفکر و تحصیل کرده ای همچون خودت، با سعی و کوشش بیشتر بتونین مردم را بیش از بیش آگاه کنین و از انتخاب افراد بی کفایت که جز سرافکندگی چیزی برای مردم عزیز کوهدشت ندارند، جلوگیری شود

  9. دروود بر آقای دوست محمدی حقیقتا درست میفرمایین ولی مردم کوهدشت متاسفانه صرفا به زمان حال فکر میکنن و فقط به فکر شکم خودشونن به چیزی غیر این فکر نکردن ونخواهند کرد که جای بسی تاسف دارد این حرف منو میشه خیلی راحت از نظرات بسیاری از دوستان پذیرفت. با تشکر از میرملاس.

  10. ناشناس بمان و سکوت کن

  11. کوهدشت نیازمند هوای تازه تر مهدی دوست محمدی عزیز این نقد شما صرفا حمایت شما از کاندید خودتان را میرساند و بس.آیا نماینده ای که شما سنگ آن را به سینه میزنید چه گلی بر سراین مردم زده ؟آیا واقعا بیکاری واعتیاد بیداد نمی کند؟ آیا نیاز مردم ما ساختن زندان است؟کلنگ زدن کافی نیست مهدی جان! سد معشوره وراه آهن باکلنگ زدن ساخته نمی شوند. نماینده دلسوز باید دوسال اول را کلنگ بزند ودو سال دوم را افتتاح کند کدام پروژه بزرگ عمرانی را دوستان شما افتتاح کرده اند؟رهبر عزیز فرمودند به افرادی که برای ثروت وقدرت به میدان انتخابات وارد میشوند را به مجلس نفرستید!!امروز آنان که برای قدرت پا به عرصه گذاشته اند مشخص است مهدی جان!! فضای شهرما مانند فضای دودآلودتهران است که نیازمند بارانی خدادایست!واین باران آمدنی است. اکبرعلیزاده

    • سلام دوست عزیز!
      مطلب حاضر قرار دادن راه پیش پای کوران نیست که آنان را تکلیفی نیست (لا یکلف الله نفسا الا ما اتیها) بلکه نشان دادن راه به کسانی است که علی رغم بینایی خود را به کوری زده اند ! نمیدانم از کدام کلمه و کدام عبارت جانبداری بنده از کاندید خاص را استنباط نموده اید؟! مطلب حاضر صد در صد بی طرفانه است. در ضمن باید ببینید خود بر چه اساس از کاندید خاص حمایت می کنید ؟ عقل و درایت یا تعصبات جاهلانه ی قومی و قبیله ای ؟!
      به امید بهروزی بیش از پیش ایران و ایرانی.

  12. سلام دروود بر اقای دوست محمدی
    آقای اکبر علیزاده کجای متن ایشون حمایت از کاندید خاصی هست انگار شما ایشونو میشناسین و میخواین عقده هاتونو خالی کنین مشکل
    هوا تازه هست و بود این شهر فکر نو میخواد

  13. همشهری درست میگه اقای علیزاده کجا ایشون از قبادی حمایت کردن که ایشونو تخریب میکنین؟ ایا شما موافق قانون گریز بودن هستین؟ ایا ایشون از اقای قبادی حمایت کردن؟ خدایی تا الان کسیو انتخاب نکردم که بهش رای بدم و به احتمال زیاد رای سفید میدم
    ولی من ی سوال از شما دارم به نظر شما کی اصلح هست؟

  14. اقا اکبر تو میتونی ی خونه رو تو دوسال دوم بسازی که انتظار داری ی پروژه بزرگ تو ۲سال به بهره برداری برسونی؟ برو عقده هاتو ی جای دیگه خالی کن
    فقط قبادی ایشالله چشات در بیاد عقده ای حسود
    قبادییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ۱۰۰%

  15. خطاب به آقای همشهری ما دم از کوفی گری میزنیم واین رفتار را نکوهش میکنیم در حالی که خودمان برای از دست ندادن موقعیتمان وبه خاطر چندر غاز حقوق مجبور میشویم کاندیدی را اسکورت کنیم که تا دیروز قبول نداشته ایم این درد کوهدشت ماست برادرمن!!آقا مهدی درست میگویند شهرما کوفه ای است که هیچ وقت قصد آباد شدن ندارد. نگاه کنیم که ماکجای این کوفه قرار داریم ؟؟

  16. درود بر مروا حرف دل خیلی ها را زدی.برخی برای ازدست ندادن میز هایشان کاندید خاصی را دو دستی چسبیده اند وقتی فرهنگی ما این گونه است وای به حال غیر فرهنگی.مروا خان ظلم تاابد پایدارنیست.نرون مرد ولی روم نمرده است.

  17. بابا بیخیال شین حالا یا کامیاب علیزاده یا قبادی یا امامی من و یا… اون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.