- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کاندیدای اصلح ، کاندیدای قانون گرا

[1]

کاندیدای اصلح ، کاندیدای قانون گرا

از آنجا که مردم شریف شهرستان کوهدشت دارای بینش سیاسی قوی ، اهل فرهنگ و تمدن و اثرگذار در طول تاریخ چندهزار ساله ی این منطقه و ایران بوده و هستند که شاهد آن تمدن های کهن کشف شده در دشت کوهدشت و وجود توانمندی ها و پتانسیل های کنونی همچون نخبگان علمی ، سیاسی و هنری است ، ارائه ی راهکار و پیشنهاد به ایشان در خصوص اینکه بر چه اساس نماینده ی مجلس آینده ی خود را انتخاب کنند زیره به کرمان بردن و کاری عبث و بیهوده است. اما روی سخن نگارنده با اندک کسانی است که هویت و تمدن با عزت و شکوهمند خود را فراموش کرده یا خود را به فراموشی زده اند . این دوستان باید آگاه باشند کاندیدایی صلاحیت وارد شدن به مجلس و دفاع از حقوق مردم مظلوم و محروم این دیار را دارد که قبل از ورود مجلس ، قانونمندی و پایبندی خود به قانون را بروز و ظهور داده باشد.
چطور می توان از شخصی که از هم اکنون و در فعالیت های تبلیغاتی خود به دنبال قانون شکنی و هنجارشکنی است انتظار داشت فردایی که نماینده ی مجلس و وکیل ملت می شود به دنبال قانونگذاری و احقاق حقوق مردم باشد ؟!
کسانی که به طرفداران جهل زده ی خود اجازه ی هنجار شکنی ، تشویش اذهان عمومی ، ایجاد تشنج و ناآرامی می دهند به هیچ وجه نخواهند توانست قانونگذاران خوبی باشند و حقیقتاً لیاقت ورود به مجلس شورای اسلامی را ندارند.
مردمی که رنج سال ها فقر و بیکاری بر سینه هایشان تلنبار شده است حال باید اندوه ناشی از قانون شکنی و ناآرامی های ایجاد شده توسط این انسان ها را نیز تحمل کنند.

مهدی دوست محمدی

عضو کانون وکلای دادگستری
mehdilawyer25@yahoo.com