تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی ” کله باد ” تا ۱۵ تیر

  • کد خبر : 27834
  • 02 تیر 1392 - 14:51

  مهلت ارسال مقالات به همایش ملی کله باد تا ۱۵ تیر تمدید شد. دبیر اجرایی همایش کله باد از ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد. امین آزادبخت ، افزود: با توجه به تماسهای مکرر پژوهشگران و اساتید با دبیرخانه همایش مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات، این مهلت تا ۱۵ تیرماه […]

kalabad2

 

مهلت ارسال مقالات به همایش ملی کله باد تا ۱۵ تیر تمدید شد.

دبیر اجرایی همایش کله باد از ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

امین آزادبخت ، افزود: با توجه به تماسهای مکرر پژوهشگران و اساتید با دبیرخانه همایش مبنی بر تمدید مهلت ارسال مقالات، این مهلت تا ۱۵ تیرماه سالجاری تمدید شد.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ارسال، مقالات در اختیار هیأت داوران قرار خواهند گرفت و پس از ۱۰ روز، نتایج داوری در پایگاه اطلاعرسانی همایش درج خواهد شد.

مدیر اداره فعالیتهای ادبی دینی و هنری جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به زمان برگزاری این همایش افزود: به حول و قوه الهی این همایش پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده ، خاطرنشان کرد: مقالات برگزیده همایش در پایگاه اطلاعرسانی علمی جهاد دانشگاهی SID نمایه خواهد شد.
وی با اشاره به محورهای این همایش اظهار کرد:نقش ادبیات بومی در اتحاد و وحدت جامعه، بررسی علل گریز از زبان قومی در لرستان، نقش ادبیات بومی لرستان در غنای فرهنگی ایران، آسیب شناسی و شناخت چالشهای ادبیات بومی در لرستان، تجلی ولایت اهل بیت(ع) در ادبیات بومی لرستان،ادبیات مقاومت در لرستان،
ادبیات فولکولوریک و نقش آن در فرهنگ لرستان،نقش قصه ها و متلها در شخصیت پذیری و شخصیتسازی مردم لرستان و راههای حفظ و احیاء زبان و ادبیات بومی در لرستان از محورهای این همایش هستند.

آزادبخت در پایان اظهار کرد: علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی kallahbad.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۶۶۱۳۲۱۷۴۷۷ تماس بگیرند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.