- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

برای دومین سال متوالی، وبلاگ‌نویسان لر زبان به دیدار سالمندان می روند+ متن دعوتنامه

 

به گزارش میرملاس ؛  عبدالرضا قاسمی، در وبلاگ خود دعوتنامه ای منتشر نموده و در آن از فعالان فضای مجازی لرستان برای دیدار با سالمندان آسایشگاه خیریه ی صدیق دعوت به عمل آورده است. متن این دعوتنامه شرح ذیل است:

 امام علی(علیه السلام) فرمودند:

وَقِّروا کِبارَکُم یُوَقِّرکُم صِغارُکُم ؛
پیرانتان را حرمت نهید تا کودکانتان شما را حرمت نهند

 خدا را شاکریم که در دومین سال متوالی  فرصتی دست داده تا  ما وبلاگ‌نویسان و فعالان لر زبان عرصه وب ، بتوانیم به دیدار این مادران و پدران،که در آسایشگاه سکنی گزیده اند و چشمانشان منتظر است تا شاید از در، کسی وارد شود و دلشان را شاد کند برویم. آسایشگاه سالمندان می‌تواند میعادگاه وبلاگ نویسانی باشد که دلشان عاشق وجود نازنین مادر و نگاه پر مهر پدر است.

به همین منظور    جمعه  ۷ تیرماه ۱۳۹۲  ساعت  ۹ و ۳۰ دقیقه صبح  جمع می‌شویم و با نیت خیر، عمل نیکی را در کارنامه اعمالمان ثبت خواهیم کرد.

در صورت تمایل جهت شرکت در بازدید آسایشگاه خیریه صدیق  در قسمت نظرات همین پست – (نام و نام خانوادگی،  شماره تماس و تعداد نفرات) – خود را به صورت خصوصی وارد نمایید.

ساعت حضور ۹٫۵  صبح    مکان : خرم آباد – جلوی درب ورودی آسایشگاه صدیق واقع در میدان شقایق

 

s555_IMG_1779 

 

تصویری از حضور وبلاگنویسان در خانه سالمندان / تیر۹۱

 


پی نوشت ۱ / حاج آقا صدیق  طی تماس تلفنی اعلام فرمودند که شخصا” روز چمعه به خرم آباد خواهند آمد و در کنار دوستان خواهد بود .

پی نوشت ۲ / با تشکر از گروه گروه عروسکی شاپرک  ، این گروه  لطف کرده اند و در روز جمعه به اجرای برنامه زنده خواهند پرداخت .

پی نوشت ۳/ لازم نیست آمادگی خود را خصوصی اعلام کنید . ( فقط دوستانی که می خواهند تلفن بگذارند