تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

وزارت اطلاعات؛اضمحلال وسوسه خناسان / در آستانه روز سرباز گمنام

  • کد خبر : 27858
  • 02 تیر 1392 - 16:07

  به‌گزارش میرملاس به نقل از خانه ملت، وزارت اطلاعات با وجود کینه توزی قدرت‌های جهانی، در خنثی‌سازی انواع فعالیت‌های تروریستی و اقدامات گروهک‌های ضد انقلاب و منافقین به کارآمد عمل کرد به‌گونه‌ای که هم اکنون عوامل تحرکات تروریستی یا خرابکارانه قبل از ورود به کشور شناسایی و نقشه آن‌ها خنثی می‌شود. عملکرد تخصصی و حرفه‌ای سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخورد با […]

200px-وزارت_اطلاعات_جمهوری_اسلامی_ایران

 

به‌گزارش میرملاس به نقل از خانه ملت، وزارت اطلاعات با وجود کینه توزی قدرت‌های جهانی، در خنثی‌سازی انواع فعالیت‌های تروریستی و اقدامات گروهک‌های ضد انقلاب و منافقین به کارآمد عمل کرد به‌گونه‌ای که هم اکنون عوامل تحرکات تروریستی یا خرابکارانه قبل از ورود به کشور شناسایی و نقشه آن‌ها خنثی می‌شود.

عملکرد تخصصی و حرفه‌ای سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخورد با اخلال‌گران امنیت کشور تحسین هر انسانی را چه در داخل و چه در داخل کشور بر می‌انگیزد، از این رو با توجه به فرا رسیدن روز سرباز گمنام برای بررسی دستاوردهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران  با اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس به گفت‌وگو نشستیم، که در ذیل می‌خوانید:

 

قدرت اطلاعاتی ایران حرف اول را در منطقه می‌زند

علاءالدین بروجردی با بیان اینکه وزارت اطلاعات در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های ابتدایی انقلاب تأسیس شد و با عنایت الهی توانست به موفقیت‌های چشم‌گیری در عرصه اطلاعاتی برسد، گفت: زمانی که حزب توده به پشتوانه اتحاد جماهیر شوروی برای براندازی نظام توطئه چینی کرد، این توطئه بسیار مهم وعظیم با تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه وزارت اطلاعات علی رغم نداشتن تجربه امروز خود در زمان انقلاب، بسیاری از توطئه های آمریکا و فتنه های این کشور و ایادی استکبار را خنثی کرد، افزود: اگر از فعالیت های وزارت اطلاعات ازآغاز تاکنون منحنی رسم کنیم شاهد سیر صعودی عملکرد این وزارتخانه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فعالیت های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیار موفق، چشم گیر و تحسین برانگیزاست، افزود: بدون تردید امروز قدرت اطلاعاتی ایران حرف اول را در منطقه  می‌زند و توانمندی این ارگان در کشف و خنثی سازی توطئه های سرویس های اطلاعاتی بزرگ دنیا همچون CIAو موساد به اثبات رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به مسئولیت مهم وزارت اطلاعات مبنی بر خنثی سازی توطئه ها و تلاش بیگانگان برای بر هم زدن آرامش کشور، تصریح کرد: نتیجه تلاش ها و مقاومت های وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) برقراری آرامش روانی و اجتماعی در کشور است.

بروجردی با بیان اینکه دشمنان پس از مشاهده کشف و خنثی سازی طراحی‌ها و سرمایه گذاری‌های میلیاردی شان علیه جمهوری اسلامی ایران به دشمنی با وزارت اطلاعات پرداختند، گفت: دشمنان در تلاش برای فضا سازی علیه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام هستند اما مهم این است که مسئولیت و کار نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار پیش رود، بنابراین دشمنی با وزارت اطلاعات امری طبیعی است.

وی با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) هیچ گاه تحت تاثیر فضا سازی‌های دشمنان قرار نمی گیرند، افزود: آنان با توانمندی بسیارو درعین مظلومیت به صورت گمنام و بی ادعا به جامعه خدمت می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عملکرد بسیار خوب وزارت اطلاعات در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم واستفاده خوب از اصل پیشگیری در این ایام، گفت: قبل از آغار انتخابات با توجه به پیش بینی تحرکات برون مرزی دشمن برای بر هم زدن فضای انتخابات در کشور، اقدامات اطلاعاتی و امنیتی لازم صورت گرفت که طی آن در چند نوبت اقدامات تروریستی کشف و خنثی شد.

 

وزارت اطلاعات در تقابل با قدرتمندترین نهادهای اطلاعاتی جهان قرار دارد

اسماعیل کوثری با تبریک به مناسب فرا رسیدن روز سرباز گمنام، گفت:‌ تشکیل وزارت اطلاعات بعد از شش سال از گذشت انقلاب اسلامی در وضعیت بحرانی که ترورهای متعددی از سوی گروه منافقین انجام می‌شد صورت گرفت، اما این وزارتخانه به سرعت توانست که با مدیریت و برنامه‌ریزی شرایط کشور را به ثبات نزدیک کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت اطلاعات در مقاطع مختلف تلاش بسیاری را برای تثبیت ثبات و آرامش در کشور انجام داده است، افزود: در زمانی که فعالیت گروهک‌های تروریستی با فشار کشورهای خارجی افزایش یافت، این وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) بودند که از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت وزارت اطلاعات در اقدامات ضد جاسوسی، تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی کردن اقدامات تروریستی، شاهد هستیم که این گروهک‌ها از طرح توطئه‌های جدید برای خرابکا‌ری در کشور ناامید شده‌اند، که این موضوع نشان‌دهنده اقتدار وزارت اطلاعات در کشور و منطقه است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه وزارت اطلاعات در منطقه هم‌اکنون در تقابل با قدرتمندترین نهادهای اطلاعاتی قرار دارد، گفت: اما با این وجود و با توجه به شرایط پیچیده منطقه، سربازان گمنام امام زمان(عج) با اقتدار از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع و اجازه بروز اقدامات تروریستی و خرابکاری را به این گروهک‌ها نمی‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس، عملکرد وزارت اطلاعات را در برقراری امنیت و آرامش در دوران انتخابات ریاست‌جمهوری مثبت ارزیابی کرد و گفت: به‌طور حتم یکی از عوامل تحقق حماسه سیاسی در کشور، اجرای موفقیت‌آمیز انتخابات بود که این موضوع با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی به‌ویژه وزارت اطلاعات صورت گرفته است.

 

مدل اطلاعاتی ایران باید به الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شود

منصور حقیقت‌پور با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز سرباز گمنام، گفت:‌ با وجود آنکه وزارت اطلاعات در قیاس با دستگاه‌های دیگر، وزارتخانه جوانی است اما خوشبختانه در چند سال اخیر عملکرد مطلوب و چشمگیری را در تأمین امنیت کشور داشته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت اطلاعات در حوزه تأمین امنیت کشور به بلوغ مناسبی رسیده است، افزود: ترکیب تخصص و اعتقادات دینی سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شد که وزارت اطلاعات با قدرت، از کیان جمهوری اسلامی ایران مراقبت و محافظت کند.

وی با اشاره به دستاورد و موفقیت‌های سربازان گمنام (عج) در تأمین امنیت کشور، تصریح کرد: وزارت اطلاعات با درایت و هوشمندی تمام نقشه‌های شوم دشمنان نظام را خنثی کرده است، به‌گونه‌ای که در چند سال اخیر نابودی گروهک‌های تروریستی مانند گروهک ریگی و دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای بوده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه تمام مردم کشور به عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات افتخار می‌کنند، یادآور شد: مردم می‌دانند که آرامش کنونی کشور تنها در گرو تلاش بی وقفه این نهاد است.

حقیقت‌پور با اعلام اینکه در هیچ یک از کشورهای منطقه ثبات و امنیت به میزان جمهوری اسلامی ایران نیست، افزود: عملکرد موفقیت‌آمیز وزارت اطلاعات در تمام ادوار به‌ویژه دوران انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم بر هیچ کسی پوشیده نیست.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با بیان اینکه مدل اطلاعاتی ایران که برگفته از آموزه‌های دینی است، باید به الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شود، تصریح کرد: نیروهای کشورهای مسلمان برای دفاع از منطقه نیازمند آموزش‌های اطلاعاتی هستند.

 

اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان بدخواهان نظام را به زانو درآورد

جواد جهانگیرزاده با اشاره به فرا رسیدن روز سرباز گمنام، گفت: وزارت اطلاعات یکی از برجسته‌ و مقتدرترین نهادهای امنیتی در منطقه و حتی در جهان است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه وزارت اطلاعات توانسته با درایت و برنامه‌ریزی مدل جدیدی از اقدامات امنیتی را مبتنی‌بر آموزه‌های دینی و اسلامی ایجاد کند، افزود:‌ اقتدار وزارت اطلاعات زمینه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه فقدان امنیتی زمانی احساس می‌شود که در کشور ابزار درستی برای تأمین آن وجود نداشته است، گفت: اما خوشبختانه با تشکیل وزارت اطلاعات و حضور فعالانه سربازان گمنام امام زمان (عج) بعد از انقلاب شاهد هستیم که در تمام دوران شاخصه امنیت به یکی از ویژگی‌های اصلی کشور تبدیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به ارتباط نزدیک وزارت اطلاعات با بطن جامعه، تصریح کرد: ‌در مواردی بسیاری مشاهده شده است که خود مردم هم با وزارتخانه همکاری نزدیکی داشته و در اجرای وظایف، سربازان گمنام را همیاری می‌کنند.

جهانگیرزاده با یادآوری دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای و نابودی گروهک‌های تروریستی در چند سال اخیر از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: به‌طور حتم با موفقیت‌های وزارت اطلاعات در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان، این موضوع در ذهن مقامات این کشورها متبادر می‌شود که دستگاه امنیتی ایران با توانمندی بالا می‌تواند دست شبکه‌های تروریستی در داخل و خارج را رو کند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأکید بر اینکه اقدام وزارت اطلاعات در چند سال اخیر موجب بازدارندگی اقدامات گروهک‌های تروریستی شده است، تصریح کرد: به طور قطع چنین موفقیت‌هایی مسیر دشمنان برای ضربه به ایران را سد می‌کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=27858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این روز بر سربازان گمنام امام زمان عج تبریک باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.