تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

ایجاد بیش از ۲۲ هزار فرصت شغلی در لرستان

  • کد خبر : 28073
  • 04 تیر 1392 - 13:27

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تثبیت و ایجاد ۲۲ هزار و ۲۸۲ فرصت شغلی در این استان خبر داد.   به گزارش میرملاس ، حامد ویس کردمی افزود: این میزان شغل از نیمه دوم سال ۸۹ تاکنون به ثبت رسیده و ایجاد شده است.   وی ادامه داد: برای ایجاد […]

file_19929

 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تثبیت و ایجاد ۲۲ هزار و ۲۸۲ فرصت شغلی در این استان خبر داد.

 

به گزارش میرملاس ، حامد ویس کردمی افزود: این میزان شغل از نیمه دوم سال ۸۹ تاکنون به ثبت رسیده و ایجاد شده است.

 

وی ادامه داد: برای ایجاد این تعداد شغل ۷۶۰ طرح اشتغالزا با ۲۱ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ۷۱۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی در استان به اجرا درآمده است.

 

ویس کرمی افزود: به موجب سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان، ۱۴۴ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد فرصتهای شغلی در این استان سرمایه گذاری خواهد شد.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان خاطرنشان کرد: سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان به عنوان ملاک و برنامه مشخص و هدفمند فعالیتهای مرتبط با اشتغالزایی به عنوان نخستین استان کشور در شورای عالی اشتغال به تصویب رسیده است.

 

وی گفت: براساس برنامه پیش بینی شده در این سند با انجام این حجم سرمایه گذاری، ۱۰۳ هزار فرصت شغلی جدید و مولد در استان لرستان ایجاد خواهد شد.

 

ویس کرمی همچنین با اشاره به نقش تعاون در ایجاد فرصتهای شغلی جدید گفت: در سال ۹۱ بیش از ۴۳۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز به بخشهای تعاونی استان لرستان تزریق شده است.

 

به گفته وی علاوه بر آن، ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل صندوق توسعه ملی در راستای توسعه فعالیتهای بخش تعاونی استان سرمایه گذاری شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. من خودم از کارشناسان بخش تعاون هستم اگر ایشان به جای ۲۲ هزار فقط آدرس ۲۰۰۰هزار نفر شغل پایدار را اعلام کرد جایزه بگیرد متا سفانه این هم از آن دسته اشتغال ها ی کذایی است شما را به خدا دست از سر این مردم بیچاره با دروغ بردارید البته با شروع دولت تدبیر و امید انشالله و مدیر توانمند برای دستگاله اشتغال استان به این نابسامانی پایان دهیم

  2. حدود ۲ ساله کارت مشاغل خانگی خانم بنده صادر شده ودر سازمان صنعت معدن یا بازرگانی داره خاک میخوره هنوز بانکی پیدا نشده به این عده وام پرداخت کنه اگه میشه به گوش مسعولین برسانید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.